Wybierz kraj dostawy przesyłki

cookies
Nasze „cookies“ będą ci smakować
Pliki cookie na stronie Muziker służą do tego, aby twoja wizyta u nas była zawsze przyjemnym doświadczeniem. Wyraź zgodę na używanie wszystkich plików cookie, klikając przycisk „Zgadzam się” lub wybierz w ustawieniach tylko te, które ci odpowiadają. Więcej informacji.

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Wybór produktu

Czy zdjęcie produktu na stronie sklepu odpowiada rzeczywistości?
Wszystkie zdjęcia produktów, które znajdziesz na naszej stronie, pochodzą bezpośrednio od producentów, powinny więc odpowiadać rzeczywistości. Pamiętaj jednak, że zdjęcie wyświetlane na Twoim ekranie może mieć inny odcień, a także struktura użytego materiału może na zdjęciu wyglądać inaczej. Dostarczony towar może mieć również inną wersję opakowania.
Jaką gwarancją jest objęty mój produkt?
Standardowo udzielamy 2-letniej gwarancji. Członkowie Klubu Muziker mają wydłużoną gwarancję o dodatkowy rok - czyli na 3 lata. Możesz również przedłużyć gwarancję o kolejne 1-3 lata bezpośrednio w koszyku podczas składania zamówienia. Niniejsza rozszerzona gwarancja nie dotyczy materiałów eksploatacyjnych, towarów łatwo psujących się, towarów rozpakowanych, używanych lub uszkodzonych lub takich wad, które nie zostałyby uznane nawet w przypadku standardowej gwarancji. Więcej informacji na stronie o przedłużonej gwarancji. Nie zapomnij, że jeśli kupujesz jako firma, okres gwarancji wynosi jeden rok.
Co oznacza „towar rozpakowany”?
Etykietę „rozpakowany” stosujemy w przypadku produktów, które nie posiadają oryginalnego opakowania, były wystawione lub zwrócone przez klientów, mogą nosić ślady normalnego zużycia, ale mogą być również zupełnie nowe. W przypadku każdej sztuki cena jest indywidualnie ustalana, ale zawsze obowiązuje zniżka. Więcej informacji znajdziesz na stronie o produktach rozpakowanych.
Jak mogę sprawdzić dostępność towaru? Czy towar jest w dostępny w magazynie do natychmiastowej wysyłki?
Przy wszystkich produktach na stronie sklepu jest pokazana dostępność. Możesz się spotkać z następującymi opcjami:
DOSTĘPNY W MAGAZYNIE - produkt jest dostępny od ręki i możemy go od razu wysłać.
W DRODZE - w tej chwili produkt nie jest dostępny w magazynie, ale jest już zamówiony u dostawcy, oczekujemy dostawy.
NA STANIE W SKLEPIE STACJONARNYM - produkt znajduje się w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Możemy go dostarczyć w dowolne miejsce, ale czas dostawy wydłuży się o kilka dni.
U DOSTAWCY - aktualnie produkt nie jest dostępny w magazynie, ale w przypadku zainteresowania możemy go zamówić u producenta lub dostawcy.
NIEDOSTĘPNY - obecnie produkt nie jest dostępny w magazynie, ale na podstawie zamówienia sprawdzimy jego dostępność u dostawcy.
DŁUGOTERMINOWO NIEDOSTĘPNY - obecnie nie jesteśmy w stanie zamówić tego produktu.
Co to jest produkt cyfrowy, jak mogę go kupić i pobrać?
Produkt cyfrowy to oprogramowanie, biblioteka dźwiękowa lub karta podarunkowa. Produkty cyfrowe można kupić online za pośrednictwem naszej strony internetowej. Po zakupie produktu cyfrowego otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem do pobrania. Kliknięcie w link spowoduje pobranie produktu na Twój komputer lub przekierowanie na stronę producenta, gdzie możesz aktywować i pobrać oprogramowanie.
Ako môžem aktivovať Software?
Oprogramowanie zakupione jako produkt cyfrowy należy aktywować na stronie internetowej producenta. Instrukcję, jak to zrobić, znajdziesz w e-mailu aktywacyjnym oprogramowania. Zwykle konieczne jest założenie konta na stronie producenta i aktywacja oprogramowania na koncie za pomocą licencji cyfrowej dołączonej do e-maila.

Zamówienie towaru

Jak zrealizować kupon lub kod rabatowy?
Kod rabatowy możesz zastosować w pierwszym kroku składania zamówienia (Koszyk), w części Moje zniżki.
Czy mogę zamówić towar bez VAT?
Tak, ale tylko jeśli jesteś płatnikiem UE VAT, czyli firmą. Wystarczy podać pełne dane rozliczeniowe (zakup na firmę) i zaznaczyć, że jesteś płatnikiem UE VAT.
Czy mogę zamówić produkt telefonicznie?
Przykro nam, ale ta opcja nie jest w naszym sklepie możliwa. Wszystkie produkty możesz zamówić online. Jeśli nie masz z tym doświadczenia, więcej informacji znajdziesz tutaj.
Jak przebiega proces realizacji zamówienia?
Jak tylko zarejestrujemy Twoje zamówienie w systemie, automatycznie wyślemy Ci wiadomość e-mail z informacją, że zamówienie otrzymaliśmy. Następnie zrealizujemy Twoje zamówienie i otrzymasz kolejną wiadomość e-mail z informacją, że zamówienie jest „POTWIERDZONE” i że właśnie zawarliśmy umowę kupna - sprzedaży. Jeżeli Twoje zamówienie ma status „PÓŹNIEJSZA DOSTAWA”, oznacza to, że zamówiony produkt nie jest w tej chwili dostępny i czekamy na jego dostawę. W takim przypadku otrzymasz od nas e-mail z przewidywanym terminem wysyłki Twojego towaru. Gdy przygotujemy zamówienie w magazynie, jego status zmieni się na „W TRAKCIE REALIZACJI”. Gdy paczka zostanie odebrana przez kuriera, status zamówienia zmieni się na „WYSŁANE”. Aktualny status swojego zamówienia możesz sprawdzić logując się bezpośrednio na stronie sklepu. Kliknij na „Moje konto”, aby zobaczyć wszystkie swoje zamówienia.
Jak mogę anulować zamówienie?
Tę opcję znajdziesz bezpośrednio w szczegółach zamówienia.
Jeśli anuluję zamówienie, kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
Jeśli zmodyfikujesz lub anulujesz zamówienie, wyślemy pieniądze na Twoje konto w ten sam sposób, w jaki przyszła do nas płatność. W przypadku płatności ekspresowych (Paypal, karta, Apple Pay itp.) pieniądze wpłyną na Twoje konto do 3 dni roboczych. Przelew bankowy trwa zwykle 4-5 dni roboczych. Jednak zwrot pieniędzy jest zlecany natychmiast.
Jak napisać recenzję?
Możesz napisać swoje wrażenia z zakupionego produktu i jego recenzję bezpośrednio na stronie konkretnego produktu, w sekcji „Opinie”. Znajdziesz ją bezpośrednio pod zdjęciem.
Z kim mogę się skontaktować, jeśli jestem zainteresowany współpracą hurtową?
Jeśli chcesz zrobić u nas zakupy w celu dalszej odsprzedaży, skontaktuj się z naszym działem hurtowym poprzez e-mail: sales@gbmeurope.com

Płatność

Jak mogę skorzystać z mojego kodu rabatowego?
Kod rabatowy możesz zastosować w pierwszym kroku będąc w koszyku, poniżej w części Moje zniżki. 



Jakich metod płatności mogę użyć podczas dokonywania zakupu?
Akceptujemy różne metody płatności. Ich pełna lista jest dostępna na stronie o warunkach płatności.
Jak mogę otrzymać fakturę za towar?
Na e-mail wyślemy Ci fakturę elektroniczną w formacie pdf, którą możesz również pobrać w dowolnym momencie po zalogowaniu się na stronie naszego sklepu poprzez „Moje konto”. Nie dołączamy do opakowań już faktur w wersji papierowej, ponieważ chcemy być przyjaźni dla środowiska.

Dostawa

Dlaczego przewidywana data dostawy uległa zmianie?
Przy kompletyzacji zamówienia może dojść do sytuacji, w której wysyłka towaru będzie opóźniona, ale zawsze wyślemy Ci e-mail z informacją, kiedy towar powinien być już w drodze.
Do najczęstszych przyczyn opóźnienia zalicza się:
Problem z dostawcą: dostawa towaru jest opóźniona przez producenta.
Problem w magazynie: naszym kolegom w magazynie nie udało się wysłać wszystkich zamówień, ale idziemy dokładnie po kolei i wkrótce wyślemy również to Twoje.
Problem na stronie sklepu: zamówiony produkt został w międzyczasie wyprzedany, błąd leży po naszej stronie. Przepraszamy. W takim przypadku na pewno skontaktujemy się z Tobą i postaramy się znaleźć najlepsze możliwe rozwiązanie.
Ile kosztuje wysyłka i jak długo trwa dostawa?
Wszystkie informacje dotyczące terminów dostawy i cen transportu znajdziesz tutaj: Dostawa.
Jak mogę śledzić przesyłkę po wysyłce?
Jak tylko wyślemy Twoje zamówienie, otrzymasz od nas e-mail potwierdzający z linkiem do śledzenia przesyłki. Przesyłkę możesz śledzić również bezpośrednio na naszej stronie. Wystarczy podać numer faktury lub zamówienia oraz adres e-mail, za pomocą którego logujesz się do Muzikera. W takim przypadku możesz śledzić swoją przesyłkę tutaj: Znaleźć zamówienie
Czy mogę otrzymać list przewozowy?
Nie wystawiamy listów przewozowych, to już przeszłość. Wszystko, czego potrzebujesz wiedzieć, znajdziesz już na swojej fakturze. Nie tylko my tak twierdzimy, tak wynika również z prawa.
Moje zamówienie zostało wysłane, ale link do śledzenia nie działa
Numer śledzenia przesyłki jest generowany w momencie, gdy zamówienie jest spakowane i gotowe do wysyłki. Firma przewozowa otrzyma wtedy dane do wysyłki. Jednak jej przesyłkę można śledzić dopiero wtedy, gdy kurier fizycznie odbierze od nas paczkę i załaduje ją do samochodu. Niektóre firmy kurierskie nie generują linków międzynarodowych, więc przesyłkę można śledzić dopiero po tym, gdy dotrze ona do pierwszego punktu przewozowego w Twoim kraju. Czasami zdarza się, że link do śledzenia przesyłki nie jest aktualizowany codziennie przez przewoźnika, a jedynie co 1-2 dni.
Czy moja ponadgabarytowa paczka zostanie dostarczona bezpośrednio do mojego domu?
Twoja przesyłka zostanie dostarczona pod pierwsze drzwi lub bramę. Obecnie nie oferujemy usługi dostawy do domu lub mieszkania

Reklamacje i zwroty

Jak mogę skontaktować się z Działem Reklamacji?
Możesz skontaktować się z naszym Działem Reklamacji telefonicznie pod numerem: +48 222 668 685 lub wysyłając e-mail na adres: polska@muziker.com. Jesteśmy dostępni codziennie 9:00 - 17:00.
Jak mogę złożyć reklamację?
Kliknij w ten link, wybierz rodzaj reklamacji i rozpocznij procedurę reklamacyjną.
Jak długo trwa rozpatrzenie reklamacji?
Reklamacje rozpatrujemy niezwłocznie, nie później niż w ciągu 30 dni, w przypadku firmy do 60 dni
Jakie są zasady składania reklamacji?
Obowiązujący Regulamin Ogólny jest dostępny na stronie Regulaminu. Ze szczegółową procedurą reklamacji możesz zapoznać się TUTAJ, jeśli robisz zakupy jako konsument/osoba fizyczna. Jeśli kupujesz jako firma, skorzystaj z linku TUTAJ.
Jaki jest termin na zwrot towaru?
Masz prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru bez podania przyczyny do 14 dni od dnia odbioru towaru przez ciebie lub wskazaną przez ciebie osobę. Prawo to obowiązuje tylko klientów naszego sklepu internetowego i nie dotyczy zakupów dokonanych w naszych sklepach stacjonarnych. Po upływie 14-dniowego terminu prawo do odstąpienia od umowy mają tylko klienci-konsumenci, którzy złożyli zamówienie jako członkowie programu lojalnościowego Klub Muziker. Jedną z korzyści z członkostwa w Klubie Muziker jest właśnie prawo do odstąpienia od umowy także po upływie ustawowego terminu, tj. aż do 30 dni od dnia odbioru towaru przez ciebie lub wskazaną przez ciebie osobę. Jeżeli skorzystasz z prawa do zwrotu towaru w tym przedłużonym terminie, to znaczy między 15. a 30. dniem od doręczenia towaru, zwrócimy ci płatność w formie kuponu na kolejne zakupy w naszym sklepie internetowym. Kolejną możliwością zwrotu towaru (odstąpienia od umowy) po upływie ustawowego terminu 14 dni jest wykupienie usługi dodatkowej Wydłużony Termin Zwrotu Towaru . Osoba fizyczna może w ramach tej usługi zwrócić towar kiedykolwiek do 60 dni, a osoba prawna – do 30 dni. Usługa obejmuje wyłącznie wybrane produkty i można ją wykupić tylko razem z konkretnym towarem. W takim przypadku, po dokonaniu zwrotu towaru zwracamy zapłaconą cenę zakupu w formie płatności pieniężnej. Więcej informacji znajdziesz w części Odstąpienie od umowy..
Czy mogę odstąpić od umowy, jeśli robię zakupy na firmę?
Tak, również firma może zwrócić towar w terminie 14 dni.
Kto ponosi koszty transportu zwracanego towaru?
Odesłanie towaru z powrotem do naszego magazynu jest w tym wypadku w twoim zakresie. Dotyczy to również związanych z tym kosztów.
Czy można zamówić kuriera do transportu zwrotnego towaru, który chcę zwrócić?
Tak. Za opłatą zamówimy dla ciebie kuriera w wybranym przez ciebie terminie. Tę usługę możesz wybrać podczas wypełniania formularza odstąpienia od umowy.
Gdzie mam wysłać towar, który chcę zwrócić?
Przed zwróceniem towaru, porządnie go zapakuj, a na zewnętrznym opakowaniu transportowym paczki lub na etykiecie z naszym adresem nalep/napisz w widoczny sposób numer odstąpienia lub reklamacji. Umożliwi nam to szybką identyfikację Twojej paczki po jej otrzymaniu. Adres do wysyłki zwracanej paczki to:
Muziker (Return),
P3 2, 1102 Lozorno,
900 55 Lozorno, Słowacja.
Ale uwaga! Nie możemy ponosić odpowiedzialności za stan, w jakim otrzymamy Twoją przesyłkę od przewoźnika. Dlatego przed wysyłką należy rozmontować towar do stanu, w jakim był dostarczony, a samo pudełko wypełnić materiałem, który uchroni towar przed uszkodzeniem podczas transportu. Jeśli podczas transportu przesyłka zostanie uszkodzona, niezwłocznie skontaktuje się z przewoźnikiem, który przejął od Ciebie przesyłkę w celu otrzymania odszkodowania.
Czy mogę zwrócić każdy rodzaj towaru?
Z pewnością nie. Prawo dokładnie określa, jakie kategorie towarów nie podlegają zwrotowi. Na przykład płyty, oprogramowanie, produkty cyfrowe, słuchawki douszne, stroiki do instrumentów dętych i tym podobne. Wszystkie te kategorie wyszczególniliśmy w naszym Regulaminie.
Chcę wymienić towar (np. z powodu złego rozmiaru). Jak powinienem postąpić?
Nie oferujemy bezpośredniej wymiany towaru na inny towar. Możesz jednak zwrócić produkt w ramach odstąpienia od umowy. Wypełnij nasz formularz online i postępuj zgodnie z instrukcjami, które prześlemy ci e-mailem. Jeśli interesuje cię inny produkt, musisz utworzyć na niego standardowe zamówienie.
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za zwrócony towar?
Pieniądze za zwrócony towar lub bon finansowy o tej wartości wysyłamy nie później niż 14 dni od otrzymania przesyłki i sprawdzenia zwracanego towaru. Po fizycznej kontroli zwracanego towaru otrzymasz e-mail potwierdzający, że przesyłka została dostarczona i sprawdzona. Zgodnie z prawem na przetworzenie towaru z odstąpienia od umowy mamy 14 dni od daty otrzymania w magazynie. Zwrot pieniędzy otrzymasz w ten sam sposób, w jaki dotarła do nas płatność. W przypadku płatności ekspresowych (Paypal, karta, Apple Pay itp.) pieniądze wpłyną na Twoje konto do 3 dni roboczych. Przelew bankowy trwa zwykle 4-5 dni roboczych.

Konto klienta

Jakie są zalety klubu Muzikera? Czy rejestracja jest płatna?
Aby uzyskać członkostwo w klubie Muzikera, wystarczy się zarejestrować, co jest bezpłatne. Wszystkie zalety klubu Muzikera są opisane tutaj.
Dlaczego nie otrzymuję wiadomości e-mail?
Jeśli podałeś poprawny adres e-mail w swoim koncie Muziker, ale żadnych wiadomości nie otrzymujesz od nas, najpierw sprawdź foldery SPAM i JUNK w swojej skrzynce odbiorczej. Jeśli ani tam nie trafiły nasze wiadomości, nie wahaj się z nami skontaktować, wspólnie spróbujemy rozwiązać ten problem.
Jak mogę zmienić moje hasło?
W każdej chwili możesz zmienić hasło i aktualny adres e-mail w profilu osobistym. Jeśli nie pamiętasz swojego hasła do konta Muziker, masz możliwość zresetowania go przed zalogowaniem. W takim przypadku kliknij na „zapomniałem hasła”. Jeśli nie pamiętasz swojego hasła do konta Muziker, masz możliwość zresetowania go przed zalogowaniem. W takim przypadku kliknij na „zapomniałem hasła”.
Jak mogę usunąć swoje konto?
Swoje konto możesz usunąć bezpośrednio w profilu osobistym.