Wybierz kraj dostawy przesyłki


Muziker Smile

Zapisz się do programu lojalnościowego Muziker Smile i w pełni wykorzystaj wszystkie korzyści, które otrzymasz. Niech Twoja radość będzie większa z każdym kolejnym zakupem.

Zakładam swój Muziker Smile

Użytkownik automatycznie staje się członkiem systemu lojalnościowego Muziker Smile zaraz po utworzeniu konta klienta na naszej stronie internetowej. Po tym jak się zarejestrujesz, wyślemy Ci e-mailem indywidualną kartę klubową i od tego czasu będziesz mógł cieszyć się korzyściami, których mogą używać tylko nasi lojalni klienci.

Korzyści z Muziker Smile

  • Płatność w punktach

    Aby podziękować za zakupy u nas, nagrodzimy Cię punktami, które możesz wykorzystać na kolejne zakupy zamiast pieniędzy.

  • Zwrot towaru do 30 dni

    Towary, które nie pasują do Ciebie, możesz zwrócić w ciągu 30 dni od otrzymania.

  • Rozszerzona 3-letnia gwarancja

    Reklamacje dotyczące wad produkcyjnych można składać przez rok dłużej niż ma to miejsce w innych sklepach.

Często zadawane pytania


Czym jest Muziker Smile i jak zostać jego członkiem?
Muziker Smile to program lojalnościowy z wieloma zaletami i korzyściami, z których można korzystać od razu po rejestracji. Wszystko, co musisz zrobić, to założyć konto klienta na naszej stronie internetowej. Po tym jak się zarejestrujesz, wyślemy Ci e-mailem indywidualną kartę klubową i od tego czasu będziesz mógł cieszyć się korzyściami, których mogą używać tylko nasi lojalni klienci.

Jak zbierać punkty lojalnościowe i jaka jest wartość 1 punktu?
Nagrodzimy Cię punktami za zakupy dokonane u nas. Przy każdym zakupie, oprócz radości, otrzymasz punkty lojalnościowe, które możesz wykorzystać przy następnym zakupie. Za każde euro wydane na zakupy otrzymasz jeden punkt. Jeśli kupisz w innej walucie, przeliczymy Twoje punkty i zaokrąglimy je w górę według aktualnego kursu wymiany.

Gdzie mogę znaleźć saldo punktów lojalnościowych?
Możesz sprawdzić swoje bieżące saldo w dowolnym momencie w profilu osobistym konta klienta. Lub poproś personel dowolnego sklepu Muziker o te informacje.

Jaka jest ważność punktów lojalnościowych?
Wszystkie zdobyte punkty będą ważne do 24 miesięcy od ostatniego zakupu. Bez względu na to, jak długo je posiadasz i bez względu na to, czy z nich korzystasz, po każdym zakupie rozpocznie się nowy 24-miesięczny okres, podczas którego Twoje punkty będą nadal ważne. Jeśli jednak nie zalogujesz się na naszą stronę internetową i nie dokonujesz żadnych zakupów przez ponad 2 lata, stracisz wszystkie zgromadzone punkty.

Jak działa zwrot towaru w ciągu 30 dni?
Każdy członek programu lojalnościowego Muziker Smile ma możliwość dwukrotnego okresu zwrotu bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Zgodnie z prawem standardowy okres to 14 dni, ale dla członków naszego programu lojalnościowego Muziker Smile okres ten wynosi do 30 dni. W praktyce oznacza to, że w ciągu 14 dni wysyłamy członkowi pieniądze za zwrócony towar, a w ciągu 14 do 30 dni od jego otrzymania, wydajemy mu Kartę Podarunkową na kwotę odpowiadającą cenie zakupu zwróconych towarów, którą można zrealizować przy następnej transakcji w naszym sklepie internetowym. Produkty, których nie można zwrócić ze względu na ich charakter (np. ze względów higienicznych), są określone w naszych Warunkach sprzedaży.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe za zakup?
Po dokonaniu zakupu najpierw bezpiecznie zarezerwujemy punkty na 30 dni, a następnie przelejemy je na konto klienta. Jeśli kupisz również dodatkową usługę „Rozszerzony zwrot” razem ze swoimi towarami, Twoje punkty zostaną dodane dopiero po upływie tego okresu. Jeśli robisz zakupy w jednym z naszych sklepów, natychmiast dodamy punkty do Twojego konta.

Jak mogę wykorzystać punkty lojalnościowe?
Jeśli masz punkty i masz zamiar dokonać zakupu, to możesz określić, ile wartości zamówienia chcesz zapłacić punktami. Zostaną one „przeliczone” bezpośrednio na pieniądze w Twoim koszyku, a całkowita kwota zakupu zostanie zmniejszona o tę kwotę. Możesz także wykorzystać punkty, aby zapłacić za cały zakup lub możesz je zachować na później. Wszystko zależy od ciebie.

Dlaczego po odstąpieniu od umowy w ciągu 30 dni otrzymuję voucher na kolejny zakup zamiast zwrotu pieniędzy?
Takie są nasze zasady. Jeśli Kupujący odstąpi od umowy w ciągu 14 dni, zwrócimy mu pieniądze za odesłane towary. W przypadku zwrotu towarów w okresie od 15 do 30 dni po ich otrzymaniu, wydajemy mu Kartę Podarunkową na kwotę odpowiadającą cenie zakupu zwróconych towarów, którą można zrealizować przy następnych zakupach w naszym sklepie internetowym.

Dlaczego nie przyznano mi żadnych punktów lojalnościowych po dokonaniu zakupu?
Nie możemy przyznać punktów lojalnościowych, jeśli użytkownik nie zaloguje się na swoje konto podczas tworzenia zamówienia. Zarejestruj się i dokonuj zakupów tylko po zalogowaniu się na stronie. W ten sposób możesz mieć pewność, że otrzymasz swoje punkty lojalnościowe.

Jak działa rozszerzona 3-letnia gwarancja?
Podczas gdy stały klient ma prawo do 2-letniej gwarancji na nowe towary, członek naszego programu lojalnościowego może korzystać z 3-letniego okresu gwarancji. Naprawiamy reklamowaną wadę w przedłużonym okresie gwarancyjnym na nasz koszt, a jeśli nie można jej naprawić, Kupujący otrzymuje Kartę Podarunkową kupon na wartość rezydualną towaru. Przedłużona gwarancja nie obejmuje materiałów eksploatacyjnych, towarów łatwo psujących się ani towarów używanych i nieopakowanych. Tylko klient będący konsumentem końcowym ma prawo do roszczenia przedłużonej gwarancji. Każde roszczenie zostanie rozpatrzone tak szybko, jak to możliwe, ale w wyjątkowych przypadkach może to potrwać dłużej niż 30 dni z powodu trudnej diagnostyki lub naprawy.