Użytkownik automatycznie staje się członkiem systemu lojalnościowego Muziker Smile zaraz po utworzeniu konta klienta na naszej stronie internetowej. Po tym jak się zarejestrujesz, wyślemy Ci e-mailem indywidualną kartę klubową i od tego czasu będziesz mógł cieszyć się korzyściami, których mogą używać tylko nasi lojalni klienci.
Nagrodzimy Cię punktami za zakupy dokonane u nas. Przy każdym zakupie, oprócz radości, otrzymasz punkty lojalnościowe, które możesz wykorzystać przy następnym zakupie. Najpierw bezpiecznie zarezerwujemy je na 30 dni, a następnie przelewamy je na Twoje konto klienta. Jeśli kupisz również dodatkową usługę „Rozszerzony zwrot” razem ze swoimi towarami, Twoje punkty zostaną dodane dopiero po upływie tego okresu. Jeśli robisz zakupy w jednym z naszych sklepów, natychmiast dodamy punkty do Twojego konta.
Możesz sprawdzić swoje bieżące saldo w dowolnym momencie w profilu osobistym konta klienta. Lub poproś personel dowolnego sklepu Muziker o te informacje. Wszystkie zdobyte punkty będą ważne do 24 miesięcy od ostatniego zakupu. Bez względu na to, jak długo je posiadasz i bez względu na to, czy z nich korzystasz, po każdym zakupie rozpocznie się nowy 24-miesięczny okres, podczas którego Twoje punkty będą nadal ważne. Jeśli jednak nie zalogujesz się na naszą stronę internetową i nie dokonujesz żadnych zakupów przez ponad 2 lata, stracisz wszystkie zgromadzone punkty.
Jeśli masz punkty i masz zamiar dokonać zakupu, to możesz określić, ile wartości zamówienia chcesz zapłacić punktami. Zostaną one „przeliczone” bezpośrednio na pieniądze w Twoim koszyku, a całkowita kwota zakupu zostanie zmniejszona o tę kwotę. Możesz także wykorzystać punkty, aby zapłacić za cały zakup lub możesz je zachować na później. Wszystko zależy od ciebie.
Jeśli chcesz zmienić zdanie, to jak najbardziej to rozumiemy. Każdy członek systemu lojalnościowego Muziker Smile ma możliwość dwukrotnego okresu zwrotu bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Zgodnie z prawem standardowy okres to 14 dni, ale dla członków naszego systemu lojalnościowego Muziker Smile okres ten wynosi do 30 dni. Sposób, w jaki to działa, polega na tym, że w ciągu 14 dni wyślemy Ci pieniądze za zwrócony towar, a w ciągu 14 do 30 dni od otrzymania towaru zwrócimy kwotę zakupu w formie vouchera na następny zakup. Produkty, których nie można zwrócić ze względu na ich charakter (np. ze względów higienicznych), są określone w naszym Regulaminie.
Podczas gdy stały klient ma prawo do 2-letniej gwarancji na nowe towary, członek naszego programu lojalnościowego może korzystać z 3-letniego okresu gwarancji. Naprawiamy wadę, którą reklamujesz w przedłużonym okresie gwarancyjnym na nasz koszt, a jeśli wady nie można naprawić, to otrzymasz kupon na wartość końcową towaru. Przedłużona gwarancja nie obejmuje materiałów eksploatacyjnych, towarów łatwo psujących się ani towarów używanych i nieopakowanych. Tylko klient będący konsumentem końcowym ma prawo do roszczenia przedłużonej gwarancji. Każde roszczenie zostanie rozpatrzone tak szybko, jak to możliwe, ale w wyjątkowych przypadkach może to potrwać dłużej niż 30 dni z powodu trudnej diagnostyki lub naprawy.