Wybierz kraj dostawy przesyłki

Reklamacja i zwrot towaru

Reklamacja i zwrot towaru

Zamówione towary są wadliwe lub po prostu nie odpowiadają Ci? Nie ma się co martwić! Doradzimy Ci, w jaki sposób możesz zareklamować towar lub poradzimy, jak go sprawnie zwrócić.

Chcę zareklamować towar lub przesyłkę

Oferujemy wyłącznie produkty wysokiej jakości sprawdzonych marek. Jeśli zakupiony produkt nadal nie działa poprawnie lub przesyłka ulegnie uszkodzeniu w transporcie, zajmiemy się szybką naprawą, wymianą lub zwrotem płatności.

 Reklamacja towaru
Chcę odstąpić od umowy i zwrócić towar bez podania przyczyny

Możesz odstąpić od umowy kupna w ciągu 14 dni, tj. zwrócić towar zakupiony w naszym sklepie internetowym bez podania przyczyny.

 Zwrot towaru
Jak mogę skontaktować się z Działem Reklamacji?
Możesz skontaktować się z naszym Działem Reklamacji telefonicznie pod numerem: +48 222 668 685 lub wysyłając e-mail na adres: polska@muziker.com. Jesteśmy dostępni codziennie 9:00 - 17:00.
Jak mogę złożyć reklamację?
Kliknij w ten link, wybierz rodzaj reklamacji i rozpocznij procedurę reklamacyjną.
Jak długo trwa rozpatrzenie reklamacji?
Reklamacje rozpatrujemy niezwłocznie, nie później niż w ciągu 30 dni, w przypadku firmy do 60 dni
Jakie są zasady składania reklamacji?
Obowiązujący Regulamin Ogólny jest dostępny na stronie Regulaminu. Ze szczegółową procedurą reklamacji możesz zapoznać się TUTAJ, jeśli robisz zakupy jako konsument/osoba fizyczna. Jeśli kupujesz jako firma, skorzystaj z linku TUTAJ.
Jak postępować przy zwrocie towaru?
Masz prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru bez podania przyczyny do 14 dni od dnia odbioru towaru przez ciebie lub wskazaną przez ciebie osobę. Prawo to obowiązuje tylko klientów naszego sklepu internetowego i nie dotyczy zakupów dokonanych w naszych sklepach stacjonarnych. Po upływie 14-dniowego terminu prawo do odstąpienia od umowy mają tylko klienci-konsumenci, którzy złożyli zamówienie jako członkowie programu lojalnościowego Muziker Smile. Jedną z korzyści z członkostwa w Muziker Smile jest właśnie prawo do odstąpienia od umowy także po upływie ustawowego terminu, tj. aż do 30 dni od dnia odbioru towaru przez ciebie lub wskazaną przez ciebie osobę. Jeżeli skorzystasz z prawa do zwrotu towaru w tym przedłużonym terminie, to znaczy między 15. a 30. dniem od doręczenia towaru, zwrócimy ci płatność w formie kuponu na kolejne zakupy w naszym sklepie internetowym. Kolejną możliwością zwrotu towaru (odstąpienia od umowy) po upływie ustawowego terminu 14 dni jest wykupienie usługi dodatkowej Wydłużony Termin Zwrotu Towaru . Osoba fizyczna może w ramach tej usługi zwrócić towar kiedykolwiek do 60 dni, a osoba prawna – do 30 dni. Usługa obejmuje wyłącznie wybrane produkty i można ją wykupić tylko razem z konkretnym towarem. W takim przypadku, po dokonaniu zwrotu towaru zwracamy zapłaconą cenę zakupu w formie płatności pieniężnej. Więcej informacji znajdziesz w części Odstąpienie od umowy..
Czy mogę odstąpić od umowy, jeśli robię zakupy na firmę?
Tak, również firma może zwrócić towar w terminie 14 dni.
Kto ponosi koszty transportu zwracanego towaru?
Odesłanie towaru z powrotem do naszego magazynu jest w tym wypadku w twoim zakresie. Dotyczy to również związanych z tym kosztów.
Czy można zamówić kuriera do transportu zwrotnego towaru, który chcę zwrócić?
Tak. Za opłatą zamówimy dla ciebie kuriera w wybranym przez ciebie terminie. Tę usługę możesz wybrać podczas wypełniania formularza odstąpienia od umowy.
Gdzie mam wysłać towar, który chcę zwrócić?
Przed zwróceniem towaru, porządnie go zapakuj, a na zewnętrznym opakowaniu transportowym paczki lub na etykiecie z naszym adresem nalep/napisz w widoczny sposób numer odstąpienia lub reklamacji. Umożliwi nam to szybką identyfikację Twojej paczki po jej otrzymaniu. Adres do wysyłki zwracanej paczki to:
Muziker (Return),
P3 2, 1102 Lozorno,
900 55 Lozorno, Słowacja.
Ale uwaga! Nie możemy ponosić odpowiedzialności za stan, w jakim otrzymamy Twoją przesyłkę od przewoźnika. Dlatego przed wysyłką należy rozmontować towar do stanu, w jakim był dostarczony, a samo pudełko wypełnić materiałem, który uchroni towar przed uszkodzeniem podczas transportu. Jeśli podczas transportu przesyłka zostanie uszkodzona, niezwłocznie skontaktuje się z przewoźnikiem, który przejął od Ciebie przesyłkę w celu otrzymania odszkodowania.
Chcę wymienić towar (np. z powodu złego rozmiaru). Jak powinienem postąpić?
Nie oferujemy bezpośredniej wymiany towaru na inny towar. Możesz jednak zwrócić produkt w ramach odstąpienia od umowy. Wypełnij nasz formularz online i postępuj zgodnie z instrukcjami, które prześlemy ci e-mailem. Jeśli interesuje cię inny produkt, musisz utworzyć na niego standardowe zamówienie.
Czy mogę zwrócić każdy rodzaj towaru?
Z pewnością nie. Prawo dokładnie określa, jakie kategorie towarów nie podlegają zwrotowi. Na przykład płyty, oprogramowanie, produkty cyfrowe, słuchawki douszne, stroiki do instrumentów dętych i tym podobne. Wszystkie te kategorie wyszczególniliśmy w naszym Regulaminie.
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za zwrócony towar?
Pieniądze za zwrócony towar lub bon finansowy o tej wartości wysyłamy nie później niż 14 dni od otrzymania przesyłki i sprawdzenia zwracanego towaru. Po fizycznej kontroli zwracanego towaru otrzymasz e-mail potwierdzający, że przesyłka została dostarczona i sprawdzona. Zgodnie z prawem na przetworzenie towaru z odstąpienia od umowy mamy 14 dni od daty otrzymania w magazynie. Zwrot pieniędzy otrzymasz w ten sam sposób, w jaki dotarła do nas płatność. W przypadku płatności ekspresowych (Paypal, karta, Apple Pay itp.) pieniądze wpłyną na Twoje konto do 3 dni roboczych. Przelew bankowy trwa zwykle 4-5 dni roboczych.