cookies
Nasze „cookies“ będą ci smakować
Pliki cookie na stronie Muziker służą do tego, aby twoja wizyta u nas była zawsze przyjemnym doświadczeniem. Wyraź zgodę na używanie wszystkich plików cookie, klikając przycisk „Zgadzam się” lub wybierz w ustawieniach tylko te, które ci odpowiadają. Więcej informacji.

Reklamacja

Wybierz typ reklamacji na podstawie problemu z Twoim towarem. Po wypełnieniu formularza otrzymasz na maila potwierdzenie, które należy wydrukować i włożyć do paczki wraz z reklamowanym produktem. Gdy reklamowany towar dotrze do nas, będziemy w stanie natychmiast określić, o co chodzi i co powinniśmy zrobić. Zaoszczędzi Ci to dużo czasu.
Dla klientów, którzy podczas składania zamówienia towaru byli zalogowani na swoje konto, sprawa jest jeszcze łatwiejsza. Zaloguj się swoim imieniem i hasłem, a w agendzie sprzedaży znajdź towar, który chcesz zareklamować. Następnie złóż nową reklamację i uzupełnij kilka danych. Wszystkie inne zostaną wstępnie wypełnione.

Chcę zgłosić reklamację


Możesz również złożyć reklamację w dowolnym sklepie Muziker, gdzie istnieje możliwość odbioru reklamowanego towaru, w zależności od sprzedawanych tam produktów. Inną opcją jest złożenie reklamacji za pośrednictwem poczty e-mail na adres polska@muziker.com. W odpowiedzi na Twoją prośbę otrzymasz instrukcje dotyczące dalszego postępowania. Szczegółowe warunki gwarancji są opublikowane w Zasadach postępowania reklamacyjnego dla customer i Zasadach postępowania reklamacyjnego dla przedsiębiorców.