Wybierz kraj dostawy przesyłki
Używamy cookies, aby zapewnić funkcjonalność strony internetowej, a za Twoją zgodą również do analizy i personalizacji treści.
Zanim skontaktujesz się z nami, zapoznaj się z Najczęściej Zadawanymi Pytaniami. Znajdziesz tu przydatne informacje o zamówieniach, dostawach, reklamacjach, zwrotach i innych ważnych tematach. Możesz rozwiązać swoją prośbę od razu, nie czekając na połączenie lub odpowiedź.
FAQ – Najczęściej Zadawane PytaniaJeśli masz jakieś pytania, nie wahaj się zapytać. Ale zanim się z nami skontaktujesz, upewnij się, czy nie znajdziesz odpowiedzi w FAQ – często zadawanych pytaniach.
Czat na naszej stronie internetowej, e-mail, telefon lub Facebooku – są to kanały, za pośrednictwem których zespół obsługi klienta złożony z inteligentnych i pomocnych osób pomoże ci wybrać odpowiedni produkt dla ciebie lub twojego znajomego, pomoże ci w przypadku problemu z zamówieniem lub płatnością.
Od specjalistów z branży otrzymasz również wyczerpujące odpowiedzi na pytania techniczne dotyczące produktów. Zapraszamy do kontaktu!
Godziny pracy (z wyjątkiem świąt): Po - Pi 8:30-16:30
(+421 232 179 733)
Czy jesteś niesamowicie zadowolony z obsługi swojego zamówienia lub otrzymałeś nieoczekiwany prezent? Może wydarzyło się coś, co wywołało twoją frustrację?
Zadowolenie klienta jest naszym priorytetem numer jeden, więc zostaw nam swoją opinię. Komplementy nas cieszą, a konstruktywna krytyka pcha do przodu!
Czy zamówiony przez ciebie produkt działa nieprawidłowo lub jest uszkodzony? Wysłaliśmy ci niewłaściwy produkt, a może przesyłka dotarła niekompletna lub w ogóle nie została dostarczona? W takim przypadku należy to niezwłocznie zgłosić za pośrednictwem naszego formularza reklamacyjnego. Nasi koledzy z działu reklamacji zrobią wszystko, aby ta sytuacja została rozwiązana w sposób satysfakcjonujący!
Godziny pracy (z wyjątkiem świąt): Pon. – Pt. 8:30 - 16:30
Nie jesteś zadowolony z zakupionego towaru? Od umowy możesz odstąpić w ciągu 14 dni. Termin ten zaczyna biec od momentu odebrania towaru przez ciebie osobiście lub osobę przez ciebie wskazaną. Prawo do odstąpienia od umowy dotyczy wyłącznie zakupów dokonanych w sklepie internetowym Muziker, a.s. i nie dotyczy zakupów w sieci naszych sklepów stacjonarnych. Jeśli jesteś członkiem klubu Muziker, przysługuje ci przedłużony okres odstąpienia od umowy, tj. 30 dni od otrzymania towaru. Jeśli kupujesz jako firma, możesz również odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
Godziny pracy (z wyjątkiem świąt): 8:30 - 16:30
Gitary, perkusje, kurtki, wiosła, winyle i wiele więcej. Wszystkie te rzeczy możesz wypróbować na miejscu i kupić w naszych sklepach. Nasz wyszkolony personel z pewnością udzieli ci świetnych rad i poprowadzi we właściwy sposób, abyś był w 100% zadowolony z zakupu. Nasze sklepy służą również jako punkty dostawy dla zamówień ze sklepu internetowego. Więc nie wahaj się i odwiedź nas!
W Muziker oferujemy setki tysięcy produktów i tysiące różnych marek. Ale nasz magazyn jest wystarczająco duży, aby pomieścić jeszcze więcej nowych produktów, które sprawią ludziom radość. Jeśli jesteś producentem lub dystrybutorem produktów do aktywnego spędzania czasu wolnego i chciałbyś zaoferować swój asortyment klientom Muziker, to zapraszamy do kontaktu pod poniższym adresem.
W każde pudełko, które wysyłamy z naszego magazynu i każdy zakup w sklepie chcemy zapakować również dobre samopoczucie. Nasz zespół ds. marketingu jest tutaj, aby upewnić się, że klienci wiedzą, że Muziker był właściwym wyborem. Każdy z naszych klientów jest wyjątkowy, dlatego staramy się stworzyć atmosferę, w której każdy będzie czuł się komfortowo. Komunikujemy to, co chcemy powiedzieć, za pomocą obrazów, tekstu, wideo i żartów. Tworzymy społeczność klientów, dla których Muziker to ulubiona marka i sklep, do którego z przyjemnością się wraca.
Jak sama nazwa wskazuje, nasz dział jest poświęcony ludziom i kulturze firmowej. Każdą firmę tworzą przede wszystkim ludzie, a my wiemy, że ci, którzy są zadowoleni i zmotywowani napędzają nie tylko siebie, ale i cały Muziker. Jesteśmy tu po to, aby ich wysłuchać, doradzić lub naprowadzić na właściwą drogę. Nie jesteśmy tradycyjnym HR, jaki znacie z większości firm, który zajmuje się niezbędnym minimum administracyjnym, czyli głównie płacami, umowami czy poszukiwaniem ludzi. Wręcz przeciwnie, jesteśmy działem, który towarzyszy każdemu naszemu koledze podczas jego „życiowej” podróży w Muzikerze. Naszą misją jest współtworzenie środowiska, w którym nasi pracownicy będą szczęśliwi i mieli możliwości rozwoju osobistego i zawodowego — dlatego temat edukacji, wellbeingu i leadershipu jest dla nas bardzo ważny. Nasza praca obejmuje również selekcję naszych przyszłych współpracowników, więc jeśli jesteś zainteresowany współpracą z nami, chętnie się z tobą spotkamy i pomożemy!