Profesjonalne wsparcie klienta
W Muziker chcemy, aby klient poczuł siłę wysokiej jakości usług już od pierwszego kontaktu. Szeroki wybór instrumentów muzycznych, płyt LP i CD, sprzętu studyjnego i audio-wideo oraz wyposażenia DJ stanowi podstawę, lecz prawdziwą wartość dodaną zapewnia fachowa opieka i indywidualne podejście. Kontakt z prawdziwym człowiekiem nie może zostać zastąpiony przez robota ani automatyczną odpowiedź.
Nasz zespół obsługi klienta składa się z muzyków i ekspertów w segmencie muzycznym, którzy doskonale znają produkty i potrzeby klientów. Członkowie zespołu są albo rodzimymi użytkownikami języka, albo ekspertami w swoich językach obcych, dzięki czemu mogą profesjonalnie komunikować się w różnych językach europejskich i spełniać różnorodne wymagania klientów naszych sklepów internetowych w 35 krajach Europy.
Komunikujemy się z klientami za pomocą szybkiego czatu online, telefonu lub e-maila. Możemy ich przeprowadzić przez ofertę instrumentów muzycznych i akcesoriów, porównać funkcje, właściwości i parametry, sprawdzić kompatybilność z innymi produktami i doradzić przy wyborze w zależności od stylu gry lub poziomu doświadczenia. Zapewniamy również dodatkowe informacje dotyczące realizacji zamówienia, płatności, dostawy lub aktualnego statusu reklamacji.