Wybierz kraj dostawy przesyłki

Gwarancja najniższej ceny

Co to jest Gwarancja najniższej ceny?

. Zanim kupisz: Wyślij nam link do produktu jakiejkolwiek konkurencji i czekaj na naszą odpowiedź. Nasi operatorzy bez wyjątku będą się z Tobą kontaktować z propozycją oferty:
Obejmuje ona wszystkie produkty i marki, zgodnie z warunkami niniejszej gwarancji.

. Po zakupie: W ciągu 14 dni od daty zakupu w Muzikerze wciąż masz możliwość skorzystania z naszej gwarancji najlepszej ceny. Jeśli znajdziesz lepszą ofertę na produkt, który został przez Ciebie zakupiony lub jeżeli cena produktu została obniżona w naszym e-sklepie, masz prawo do kuponu rabatowego wysokości różnicy  ceny twojego zakupu a ceny po obniżce.


Jak mogę prosić o lepszą cenę przed zakupem?

Aby Muziker dorównał cenę należy:
. znaleźć produkt, który chcesz kupić w naszym e-sklepie;
. kliknij link „Gwarancja najniższej ceny”, który znajduje się bezpośrednio na stronie
produktu;
. wypełnij wymagane pola w formularzu, a także odniesienie do lepszej oferty, którą znalazłeś.

Jeśli oferta jest zgodna z warunkami niniejszej gwarancji, nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu dnia pracy i przekaże instrukcje dotyczące sposobu postępowania w przypadku zakupu towarów po niższej cenie.

Jak Muziker dorówna ofertę i co należy zrobić w przypadku zainteresowania zakupem towarów za lepszą cenę?

Zgłoszenia te będą przetwarzane tak szybko, jak to możliwe, w ciągu dwóch dni roboczych. skontaktuje się z Tobą nasz pracownik, który przekaże wskazówki, co robić w przypadku zakupu za lepszą cenę. Nie martw się, to bardzo szybkie i łatwe, a my jesteśmy do dyspozycji przez cały czas!


Jak długo po zakupie mogę ubiegać się o wydanie kuponu rabatowego w związku z gwarancją najlepszej ceny?

Z gwarancji najlepszej ceny można skorzystać do 14 dni od daty zakupu w naszym e-sklepie lub sklepie stacjonarnym.


Jak długo potrwa aż Muziker zatwierdzi moją prośbę o kupon?

Ze względu na 14-dniową gwarancję zwrotu pieniędzy w ofercie Muziker, kupon może zostac wykorzystany dopiero po upływie tego okresu. Wniosek zostanie rozpatrzony natychmiast po wysłaniu go przez klienta, a klient otrzyma odpowiedź w ciągu dwóch dni roboczych.


W jakim przypadku, nie mogę skorzystać z tej gwarancji?

. jeśli konkurencyjna oferta nie jest trwała, lecz limitowana (wyprzedaż, promocja, inne specjalne rabaty);
. jeżeli konkurencyjna oferta pochodzi od konkurencji, która nie jest certyfikowana (Za certyfikowaną konkurencję Muziker uważa sklep, który:
a) udostępnia ofertę aktualną zarówno w e-shopie, jak i w sklepie stacjonarnym;
b) posiada przynajmniej jeden urzędowy certyfikat o handlu elektronicznym;
. jeżeli konkurencja nie ma dostępnego produktu w magazynie lub nie jest on bezpośrednio dostępny do wysyłki;
. jeśli konkurencja nie zapewnia dostawy do kraju sklepu internetowego Muziker, za pośrednictwem którego właśnie robisz zakupy; 
. jeżeli konkurencyjna oferta odnosi się do towarów, które zostały otwarte i zwróconych, naprawione lub mają ślady użytkowania lub uszkodzenia, katalogów B-stock lub jakiegokolwiek innego stanu towaru niż nowy i nieotwierany;
. jeżeli wniosek został złożony po upływie 14-dniowego okresu;
. jeżeli lepsza cena u konkurencji została osiągnięta po zastosowaniu kupon rabatowego.

Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia gwarancji ceny według naszego wyłącznego uznania


Ok, produktów objętych rabatem ta gwarancja nie dotyczy! Co jednak, jeśli zakupiłem produkt, kilka dni później w ofercie Muziker został objęty rabatem?

W tym przypadku można poprosić o kupon. Jedynym warunkiem jest to, że ta limitowana oferta jest naszą ofertą, a nie konkurencyjną. Również tym klientom, którzy kupili drożej u nas, oferujemy kupon w ramach gwarancji najniższej ceny. Dlaczego to robimy? Ponieważ w ten sposób możesz mieć pewność, że przy zakupie w MUZIKER, nie jesteś narażony na ryzyko utraty pieniędzy, gdy kilka dni po zakupie znajdziesz na naszej stronie lepszą ofertę na swój produkt.


Ile mam czasu na zastosowanie kuponu rabatowego?

Po uzyskaniu od nas kuponu w ramach gwarancji najlepszej ceny, masz 6 miesięcy na jego wykorzystanie. Po tym okresie nie można już skorzystać z kuponu, ponieważ przestanie być aktywny.


Znalazłem lepszą cenę, ale oferta już zniknęła. Jakie są opcje?

Jedyną rzeczą, którą w tej chwili można zrobić, to wierzyć, że oferta pojawi się ponownie. Udowodnienie lepszej ceny jest obowiązkiem klienta. Muziker nie jest zobowiązany do dostarczenia dowodów na to, że oferta istnieje lub jest prawidłowa.


Gwarancja ta jest ważna również dla sklepów stacjonarnych?

Tak, i wszystkie inne korzyści płynące z naszego e-shopu odnoszą się również do sklepów stacjonarnych. W takim wypadku, nasze stacjonarne sklepy nie będą mogły jednak przetwarzać zleceń w stosunku do zakupów, które zostały dokonane w naszym e-sklepie. Jedynie posiadacze naszych kart Klubu Muziker Smile będą mogli skorzystać z tej gwarancji w naszych tradycyjnych sklepach.


Istnieje możliwość zastosowania gwarancji najlepszej ceny, również przy zakupach w e-sklepach innego państwa?

Tak, jest to możliwe. Należy jednak upewnić się, że lepsza cena u konkurencji, obejmuje także podatki lokalne oraz koszty przesyłki na dostawę.