Wybierz kraj dostawy przesyłki

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Tylko rozpakowane

Roland RD-2000 Cyfrowe stage pianino Black

4,61

Kod produktu: 972030

Tylko rozpakowane

Roland RD-2000 Cyfrowe stage pianino Black

4,61

Kod produktu: 972030

8 831,81 zł z kodem BLACK-5
9 730,71 zł
Tylko rozpakowane
W oryginalnym opakowaniu
Towar nowy, nieużywany w oryginalnym opakowaniu. 100 % funkcjonalność i brak śladów zużycia. Pełna, co najmniej 2-letnia gwarancja. Towar został zakupiony, rozpakowany i zwrócony w stanie nieużywanym przez innego klienta lub rozpakowany wyłącznie w celu oględzin lub fotografowania dla sklepu internetowego.
Na magazynie 1 szt
Cyfrowe stage pianino Roland RD-2000 Cyfrowe stage pianino Black (Tylko rozpakowane)

Roland RD-2000 Cyfrowe stage pianino Black

9 730,71 zł
Wspaniałe pianino napędzane Technologią V-Piano oraz wyposażone w dwa niezależne silniki brzmieniowe i zaawansowane kontrolery RD-2000 to gwarancja bezkonkurenycjnych występów na scenie i w studiu. Łącząc rozwinięte technologie pianistyczne z kompleksową, nowoczesną kontrolą, ten instrument nowej generacji przenosi serię pianin scenicznych na...
  • Liczba klawiszy: 88
  • Rodzaj klawiatury: Hammer Action
  • Technologia klawiatury: PHA-50
  • Polifonia: 128
  • Rodzaje efektów: Chorus, Delay, Kompresor, Master EQ, Modulation, Reverb

Roland RD-2000 Cyfrowe stage pianino Black

Tylko rozpakowane
W oryginalnym opakowaniu
Towar nowy, nieużywany w oryginalnym opakowaniu. 100 % funkcjonalność i brak śladów zużycia. Pełna, co najmniej 2-letnia gwarancja. Towar został zakupiony, rozpakowany i zwrócony w stanie nieużywanym przez innego klienta lub rozpakowany wyłącznie w celu oględzin lub fotografowania dla sklepu internetowego.

Wspaniałe pianino napędzane Technologią V-Piano oraz wyposażone w dwa niezależne silniki brzmieniowe i zaawansowane kontrolery RD-2000 to gwarancja bezkonkurenycjnych występów na scenie i w studiu. Łącząc rozwinięte technologie pianistyczne z kompleksową, nowoczesną kontrolą, ten instrument nowej generacji przenosi serię pianin scenicznych na nowy poziom inspiracji i kreatywności. W pianinie zostały użyte najnowsze technologie Rolanda wsparte długotrwałymi badaniami, dzięki czemu akustyczne brzmienie jest niezwykle naturalne, dynamiczne i bogate w szczegóły. Dedykowany silnik akustyczny ma nieograniczoną polifonię, pozwalając Ci zrealizować autentyczne występy pianistyczne bez żadnych kompromisów i ograniczeń.

RD-2000 to spełnienie marzeń koncertujących muzyków. Posiada dwa silniki brzmieniowe napędzające nasze najlepsze barwy pianin akustycznych i elektronicznych oraz najlepszą akcję klawiszy w jaką kiedykolwiek wyposażyliśmy stage piano. Masz ogromny wybór wysokiej jakości zestawów brzmieniowych do każdego muzycznego stylu oraz dwa sloty, które pozwalają dodać jeszcze więcej brzmień. RD-2000 ze swoim innowacyjnym i nowoczesnych interfejsem jest perfekcyjnym narzędziem do kontroli instrumentów wirtualnych na scenie.

Poprzez drugi silnik brzmieniowy oparty na SuperNATURAL RD-2000 oferuje Ci dostęp do szerokiej palety klasycznych pianin elektrycznych z lat 60, 70 i 80tych. W środku mamy świeżo zaprojektowane emulacje RD-1000 (pierwszego z pianin scenicznych serii RD) oraz modułu brzmieniowego MKS-20 z lat 80tych. Napędzany przełomową technologią SA Rolanda unikatowy dźwięk jest stale rozpoznawany na nagraniach z epokowych hitów. Efekty vintage są również pod ręką, możesz przetwarzać Twoje EP z pomocą znanych BOSS CE-1 Chorus i SDD-320 Dimension Rolanda. Odwiedź naszą specjalną stronę poświęconą historii serii RD i dowiedz się więcej (efekty plus demo RD-2000).

Klawiatura PHA-50 z progresyjną akcją młoteczkową z wymykiem jest idealną platformą do gry na RD-2000. Innowacyjna klawiatura z hybrydowymi klawiszami z drewna i materiałów odlewowych łączy klasyczne odczucie z wyjątkową wytrzymałością. Wraz z zaawansowanym mechanizmem dotyku i akcją młoteczkową, PHA-50 dostarcza autentyczny dotyk grad piano.

Dzięki intuicyjnemu interfejsowi obsługa RD-2000 podczas występów na żywo jest ożywczo proste. Osiem pokręteł i dziewięć suwaków zapewnia błyskawiczną kontrolę brzmień, efektów i wielu innych parametrów, ponadto pokrętła posiadają wskaźniki LED do precyzyjnych ustawień z natychmiastową informacją wizualną. RD-2000 posiada osiem przydzielanych stref, które pozwalają Ci mapować brzmienia do różnych zakresów klawiszowych oraz tworzyć kombinacje brzmień do ośmiu warstw. Z nową funkcją Scene możesz zachować 100 różnych ustawień całej klawiatury i przywołać je jedynym przyciskiem podczas występu.

Wyposażony w klasyczną dźwignię pitch/mod Rolanda i dwa koła modulacji RD-2000 zapewnia wiele możliwości ekspresji dla każdego stylu. Podwójne koła są użyteczne dla szczegółowych ustawień brzmienia na zewnętrznych syntezatorach i są niezależnie przypisywalne do każdego programu.

Dynamiczne enkodery przenoszą kontrolę występów na żywo na nowy poziom. Wskaźniki LED pokazują wyraziście aktualną wartość ustawień, dostrzegalnie nawet na najciemniejszych scenach. Wskaźniki reagują również na prędkość, pozwalając Ci dokonywać precyzyjnych ustawień powolnymi ruchami i a szybkimi ruchami szybko poruszać się pomiędzy tonami.

Wszechstronny RD-2000 zawiera ponad 1100 dodatkowych brzmień dla każdego stylu muzycznego. Technologia SuperNATURAL dostarcza doskonałe brzmienia organ Virtual Tone Wheel, nowoczesnych i vintagowych syntezatorów, orkiestry smyczkowej, instrumentów dętych i wielu więcej. Na stronie Roland Axial możesz znaleźć więcej brzmień do załadowania poprzez dwa sloty w RD-2000, również wybrane brzmienia z poprzednich instrumentów serii RD. Jeśli przenosisz się z RD-800 ucieszy Cię informacja, że wszystkie Twoje Live Sety są w pełni kompatybilne z RD-2000.

RD-2000 oferuje najbardziej rozbudowane opcje kontroli z serri RD, co sprawia, że jest perfekcyjnym rozwiązaniem do kontroli szerokiej gamy ustawień. Instrument może płynnie integrować wewnętrzne brzmienia, instrumenty wirtualne oraz moduły brzmieniowe, dzięki czemu jest idealny do kontroli zaawansowanych występów scenicznych.

Poprzez interfejs USB audio/MIDI integracja instrumentów ze studiem pracującym na DAW lub laptopie jest niezwykle łatwa. Możesz kontrolować syntezatory ze strefami wraz z wewnętrznymi brzmieniami i przepuścić ich sygnał przez RD-2000 w celu stworzenia zestawu hybrydowego. Interfejs obsługuje 24-bitowy dźwięk z rozdzielczością do 192 kHz, co pozwala na dostęp do najwyższej jakości dźwięku.

Wyjścia RD-2000 zapewniają możliwość podłączenia się do każdej sceny i studia. Główne wyjścia stereo to XLR i jack ¼, posiada również wyjście sub out, które pozwoli Ci na niezależne połączenie wewnętrznych brzmień i USB audio. RD-2000 łączy w sobie tradycyjny wygląd serii RD z elementami V-Piano. RD-2000 ucieleśnia zarówno tradycyjność i innowację. Pianino zostało zaprojektowane od podstaw z dbałością i skupieniem na detalach, w szczególności pracy interfejsu, organizacji brzmień, fizycznego umiejscowienia złącz, przełączników, suwaków i pokręteł.

Podczas gdy ulepszenia cech w RD-2000 są znaczące, jego waga nie zmieniła się w porównaniu do poprzednich modeli generacji. Jest łatwy w transporcie między koncertami, a aluminiowa obudowa jest przyjemna dla oka i ekstremalnie wytrzymała. Wymiary 367 x 140 x 1412 mm, waga 21,7 kg. Cztery wejścia pedałowe RD-2000 mogą być skonfigurowane dla pedałów ekspresji, damper i innych. Pedał DP-10 jest zawarty do grania z pedałem damper. Opcjonalny RPU-3 dostarcza odczucia prawdziwego grand piano, łącząc trzy pedały w jeden, kompaktowy zestaw.  

Liczba klawiszy

Liczba klawiszy: 88

Instrument ten posiada 88 klawiszy, co odpowiada 7 1/4 oktawie, zapewniając szeroką gamę dźwięków do różnych zastosowań muzycznych.

Rodzaj klawiatury

Rodzaj klawiatury: Hammer Action

Technologia fortepianu Hammer Action odtwarza wrażenia z gry na pianinie akustycznym, symulując wagę i opór prawdziwych klawiszy, co zapewnia bardziej autentyczne wrażenia z gry. Technologia ta zwiększa kontrolę i ekspresję gracza, dzięki czemu pianina cyfrowe są bardziej odpowiednie do klasycznych i zaawansowanych technik gry na pianinie.

Wejścia

Wejścia

  • MIDI IN
  • Balanced Jack 3,5mm TRS
Wejścia pedałów

Wejścia pedałów: Tak

Wejście pedału umożliwia podłączenie zewnętrznego pedału, który rozszerza możliwości sterowania instrumentem i przyczynia się do bogatszej ekspresji muzycznej, zwiększając elastyczność i ekspresję podczas grania i tworzenia muzyki.

Wyjścia

  • Balanced Jack 6,3mm TRS L/Mono + R
  • Balanced XLR
  • Stereofoniczny
  • Balanced Jack 6,3mm TRS Sub
  • Headphone Jack 6,3mm TRS

Wyjście słuchawkowe: Tak

Wyjście słuchawkowe umożliwia bezpośrednie podłączenie słuchawek do prywatnego słuchania. To wyjście zapewnia wygodny sposób cieszenia się dźwiękiem bez przeszkadzania innym lub hałasu otoczenia.

Rodzaje efektów

  • Master EQ
  • Modulation
  • Chorus
  • Reverb
  • Delay
  • Kompresor

Split: Tak

Funkcja Split pozwala podzielić klawiaturę na dwie lub więcej sekcji, przy czym każda sekcja jest przypisana do innego dźwięku lub instrumentu. Ten podział pozwala graczowi grać linię basową jedną ręką, a melodię lub akordy drugą, znacznie rozszerzając możliwości muzycznej kreatywności i wykonania. Funkcja Split jest szczególnie przydatna podczas występów na żywo, umożliwiając symulację gry na wielu instrumentach na jednej klawiaturze, zwiększając ogólną elastyczność i wszechstronność instrumentu.

Zawartość paczki

  • Manual
  • Adapter

Zastosowanie

Rodzaj pianina

Stage Piano

Funkcje

Technologia klawiatury

PHA-50

System nauczania

Nie

Akompaniament

Tak

Metronom

Tak

Ilość brzmień

1100

Wbudowany głośnik

Nie

Bluetooth

Nie

Split

Tak

Właściwości

Liczba klawiszy

88

Rodzaj klawiatury

Hammer Action

Polifonia

128

Kolor

Czarny

Wyświetlacz

Tak

Nośnik danych

USB

Wejścia i wyjścia

USB

Tak

USB MIDI

Tak

USB to Device

Tak

USB to Host

Tak

Wejścia pedałów

Tak

Wyjście słuchawkowe

Tak

Opakowanie

Zawartość paczki

Adapter, Manual

Zasilanie

Może być zasilany bateriami

Nie

Zasilacz

Adapter

Akcesoria

Zasilacz w zestawie

Tak

Rozmiary i waga

Wysokość (cm)

14

Szerokość (cm)

141,2

Głębokość (cm)

36

Waga netto (kg)

21,7

Kraj

Kraj pochodzenia

Malezja

4,61 / 5

Na podstawie liczby recenzji: 6

5 5
4 0
3 1
2 0
1 0

Wszystkie recenzje pochodzą od zweryfikowanych klientów, którzy w przeszłości kupili u nas produkt.

M

Michal D.

sk Flaga

Słowacja

15.03.2021

Pre mna osobne sklamanie a v mnohych veciach krok spat oproti starsim modelom (napr. RD700NX) 1. vlajkova lod celeho modelu je zvuk klavira podla mna zvukovo jeden najhorsi za cele roky Rolandu. Ti ktori maju Rd2000 ako prvy roland nastroj tak nemaju moc s cim porovnat ,tak im moze prist v pohode. Ja som ale vlastnil 700nx a veru viac veci by som vytkol. 2. split- hodne vyuzival som funkciu prechodu kontrabasu do lavej ruky na live hrani. Na RD700nx bola umiestnena klavesa SPLIT po ruke zhruba v strede nastroja. Na rd2000 je vpravo hore a dost nedostupna ak to mate prehodit zajazdy. Nechapem preco ju umiestnili kam ju umiestnili. 3.pedal a kable na rd700nx som vedel zapojit uz ked som sedel za nastrojom a bolo vidno kde mam co kde pichnut. Na rd2000 nevidno skoro nic a musite to zapajat bud znacne predkloneny, alebo to nerobit spoza klaviatury. Poviete si "pan je detajlista" ale ak to mate riesit na kazdom hrani..otrava a neprakticke riesenie. 4. na rd700nx aj v uplnej tme boli ledky rozmiestnene tak ze bolo vidno na vsetku cast ovladania a vedel som aj v tmavom bare prehadzovat nastroje zajazdy. - rd2000 ma ora u stranu skoro uplne v tme ,cize hrozi ze zmacknete miesto Pad sekcie nejake ine ... 5.Musel som si stiahnut z Roland library klavirny zvuk z 700 NX . Klavire rd2000 su mierne povedane priemerné . 6. Vhodne Elektricke piana zvuky su zasite az kdesi na 20mieste v El.pianach.Moze byt vec nazoru vsakze, odporucite hodit si to do presetov, ALE ked aj vytvorite program alebo sceene, tak musite vyonut jednym tlacidlom stary zvuk a novy zapnut. Na RD700nx to slo jednym tlacidlom, opat krok spat pre LIVE hrania. 7. hlasitost celkova je posade a nizsie a klaviatura settings na medium ,clovek sa dost narobi a y z neho vydoloval zvuk. Da sa prehodit citlivost na soft a very soft, ale to potom hra ako keby ste mlatili FORTE. nuansy sa stracaju a nie je to iba volume up. Apropo chyba koliesko gain- co na 700nx bolo vhodnym doplnkom na zosilnenie celkove (pri solach v kapele a podobne) Aj ked bol volume povedzme uz skoro max,stale gain vedel znacne zosilit signal. RD2000som tuto funkciu nenasiel. 8. Aj klaviatura mi pride oproti pha III ivory feel z 700nx, horsia. Je trochu tazsia a ma ostre hrany. Hral som doslova na 1000 a viac nastrojoch, vyhladaval som Roland hlavne kvoli klaviature,kedze na inych som mal pocit ze hram na nejakej hracke.. ale rd2000 ma sklamala aj po tejto stranke. Pamatam si ked som hral na novej 700nx tak som bol taky okuzleny kvalitou klaviatury ,ze som hral cely vecer len klasicku hudbu pomerne vysokej narocnosti. Tym chcem povedat, ze nemam mlandrave prsty a nevyhladavam lahke mechaniky,kedze som klavirista, ale vyvoj tejto novej mechaniky ma sklamal.. no a este detajlik ze stuple odspodu nastroja nie su v rovine ako predosle modely mali, ale su do sikmeho uhlu.. to znamena ze nech ho date na stojan akokolvek, vzdy bude len jeden stupel sediet na stojane a druhy nie.. apropo budete bud mat nastroj nakrivo alebo ich odsrobujete.. Takze suma sumarum,sklamanie za 2 litre by som cakal minimalne lepsie ovladanie a nehovoriac o hlavnom zvuku klavira. Zvuk ako zo suda. + je trochu lahsi asi o dve kila oproti 700nx. to je jedna z mala vyhod. Aby som ho neofrflal uplne, Do studia moze byt niekomu vhodny a ma vela samplov, niekto kto sa rad hra v nastaveniach. Mne na live hrania moc nevyhovuje. Realna hodnota 1500e max. a to som celkom doposial Roland fanusik. Horsie je ze na trhu momentalne nic lepsie nie je pre zakaznika mojich poziadaviek.. ak mate opacny nazor ,napiste mi na michaldirer@gmail.com, rad budem mudrejsi :) Zdravim zo Ziliny.

Dla mnie osobiście jest to rozczarowanie i pod wieloma względami krok wstecz w porównaniu do starszych modeli (np. RD700NX). Pierwszy flagowy model całego fortepianu, moim zdaniem, ma jedno z najgorszych brzmień w historii Rolanda. Ci, dla których Rd2000 był pierwszym instrumentem Rolanda, nie mają z czym go porównać, więc mogą uznać go za w sam raz. Ale miałem 700nx i naprawdę znalazłbym w nim więcej wad. 2. split - funkcję przeniesienia kontrabasu do lewej ręki bardzo często wykorzystywałem podczas występów na żywo. W przypadku instrumentu RD700nx klawisz SPLIT umieszczono w łatwo dostępnym miejscu, mniej więcej w środkowej części instrumentu. Na drodze RD2000 znajduje się ono u góry po prawej stronie i jest zupełnie niedostępne, jeśli trzeba zmienić wejście. Nie rozumiem, dlaczego umieścili go tam, gdzie umieścili. 3. Udało mi się podłączyć pedał i kable do RD700NX, siedząc za instrumentem i było jasne, gdzie co muszę podłączyć. Na RD2000 prawie nic nie widać i trzeba się mocno pochylić, żeby go włączyć, albo nie robić tego zza klawiatury. Mówisz sobie: „Ten pan zwraca uwagę na szczegóły”, ale jeśli musisz się z nim zmagać na każdym kroku... jest to irytujące i niepraktyczne rozwiązanie. 4. W rd700nx, nawet w całkowitej ciemności, diody LED były tak ustawione, że cały obszar sterowania był widoczny i mogłem zmieniać biegi nawet w ciemnym barze. - Rd2000 ma stronę, która jest prawie całkowicie ciemna, co oznacza ryzyko zastąpienia sekcji Pad czymś innym... 5. Musiałem pobrać dźwięk fortepianu z 700 NX z biblioteki Rolanda. Pianina RD2000 są, delikatnie mówiąc, przeciętne. 6. Odpowiednie dźwięki pianina elektrycznego są dostępne w aż 20 miejscach w El.pianos. Może to kwestia opinii, jednak polecam dodanie tego do ustawień wstępnych, ALE gdy tworzysz program lub scenę, musisz jednym przyciskiem wyłączyć stary dźwięk i włączyć nowy. W przypadku RD700nx był to pojedynczy przycisk, co stanowiło kolejny krok wstecz w przypadku gier na żywo. 7. Głośność ogólna jest ustawiona na niską, a ustawienia klawiatury na średnią. Nie da się z niej wydobyć żadnego dźwięku. Można zmieniać czułość na delikatną i bardzo delikatną, ale wtedy gra jest tak, jakbyś naciskał FORTE. Niuanse zostają utracone i nie jest to tylko kwestia zwiększenia głośności. A skoro o tym mowa, brakuje pokrętła wzmocnienia - co w 700nx było odpowiednim dodatkiem do ogólnego wzmocnienia (solówek w zespole itp.). Nawet gdy głośność była, powiedzmy, prawie maksymalna, wzmocnienie nadal było w stanie znacząco wzmocnić sygnał. Nie znalazłem tej funkcji w RD2000. 8. Klawiatura jest przyjemniejsza w dotyku od Pha III Ivory 700nx. Jest nieco cięższy i ma ostre krawędzie. Grałem na dosłownie 1000 lub więcej instrumentach. Szukałem Rolanda głównie ze względu na klawiaturę, bo na innych czułem, że gram na zabawce... ale rd2000 zawiódł mnie nawet pod tym względem. Pamiętam, że kiedy grałem na nowym 700nx, byłem tak zachwycony jakością klawiatury, że przez cały wieczór grałem wyłącznie muzykę klasyczną o stosunkowo wysokim poziomie trudności. Chodzi mi o to, że nie mam niespokojnych palców i nie szukam łatwej mechaniki, bo jestem pianistą, ale rozwój tej nowej mechaniki mnie rozczarował... i jeszcze jeden szczegół: słupki na spodzie instrumentu nie są płaskie jak w poprzednich modelach, ale są pod kątem... oznacza to, że bez względu na to, jak postawisz go na statywie, zawsze tylko jeden słupek będzie stał na statywie, a drugi nie... i tak przy okazji, albo instrument będzie krzywy, albo będziesz musiał je rozmontować... Podsumowując, rozczarowanie jak na 2 litry, spodziewałem się przynajmniej lepszej kontroli, nie wspominając o głównym brzmieniu fortepianu. Dźwięk przypominający beczkę. + jest nieco lżejszy, waży około dwóch kilogramów, w porównaniu do modelu 700nx. To jedna z niewielu zalet. Nie chcę zdradzać zbyt wiele, ale może się przydać komuś do studia, ma dużo próbek i lubi bawić się ustawieniami. Nie przepadam za graniem na żywo. Wartość rzeczywista 1500e maks. a ja jestem wielkim fanem Rolanda. Co gorsza, obecnie na rynku nie ma niczego lepszego dla klienta spełniającego moje wymagania. Jeśli masz inne zdanie, napisz do mnie na adres michaldirer@gmail.com, chciałbym być mądrzejszy :) Pozdrowienia z Żyliny.

Automatyczne tłumaczenie

Ta recenzja nie może być przetłumaczona.
Š

Štefan L.

sk Flaga

Słowacja

04.12.2020

Sok gondolkodás után és kb 4 Nord Stage 3 al lejájtszot hétvége után egyértelműen a Roland - 2000 számomra egy verhetetlen hangszer billentyűzete sokkal jobb és a Norddal szemben teltebbek a mély hangok a virtuális hanszerek felhasználhatósága egy nagyon univerzális egyedi kétszer drágább hangszereket megszégyenítő mind szinpadi mind studió zongora. Ezért a pénzért ilyen billentyűzettel irányítási lehetőségekkel jobb hangszer nincs a piacon.

Po długim namyśle i około 4 weekendach grania na Nord Stage 3, Roland - 2000 jest dla mnie zdecydowanie nie do pobicia instrumentem, z o wiele lepszą klawiaturą i pełniejszym basem niż Nord, a wykorzystanie instrumentów wirtualnych to bardzo uniwersalny, wyjątkowy instrument, który można udoskonalić, grając na scenie i w studiu, za pomocą dwukrotnie większej liczby drogich instrumentów. Dlatego nie ma lepszej klawiatury z takimi możliwościami sterowania za taką cenę niż dobry zestaw słuchawkowy na rynku.

Automatyczne tłumaczenie

Ta recenzja nie może być przetłumaczona.
Š

Štefan L.

sk Flaga

Słowacja

03.12.2020

Je to vynikajúci nástroj za tú cenu nic lepsie nekúpíte dlho som rozmísla ci Roland RD - 2000 alebo Nord stage 3 a po styroch vykendoch odohratích na Norde po vyskúsaní Rolanda v Muzikeri v Kosiciach jednoznacne Roland má lepsiu klávesnicu zvuvy sa nestrácaju ani v hlbokych tonoch ako pri Norde a zapojenie virtuálnych nástrojov do vrstiev vzukov je Roland RD 2000 univerzálny nástroj na vsetko za rozumnú cenu hravo zvládne 2 x viac ako Nord za polovicu ceny 🙂

To doskonały instrument za tę cenę, nie da się kupić nic lepszego. Długo zastanawiałem się, czy kupić Rolanda RD - 2000 czy Nord Stage 3. Po czterech weekendach grania na Nordzie i wypróbowania Rolanda w Muziker w Koszycach, Roland ma zdecydowanie lepszą klawiaturę. Dźwięki nie gubią się nawet w niskich tonach, jak w przypadku Nord, a włączenie instrumentów wirtualnych do warstw dźwiękowych sprawia, że ​​Roland RD 2000 to uniwersalny instrument do wszystkiego za rozsądną cenę. Bez problemu poradzi sobie z 2 razy większymi obciążeniami niż Nord, a kosztuje połowę ceny 🙂

Automatyczne tłumaczenie

Ta recenzja nie może być przetłumaczona.
E

Ede C.

hu Flaga

Węgry

24.12.2018

T

Tomáš K.

sk Flaga

Słowacja

11.01.2018

Super stage piano, vynikajuca klaviatura, osobne mi vyhovuje viac ako ta, ktora je pouzita na Yamahach CP1, CP4, CP5 a taktisto lepsia ako u Kawai MP11/MP11SE, Kawai ju ma az moc lahku na moj vkus. Klavire z ponuky Vpiano(cisto modulovane) zneju bohuzial synteticky, zato z ponuky SuperNatural(sample+modulacia) sa daju vybrat celkom verne znejuce klavire. Ohladom dalsich veci sa s nastrojom musim este blizsie zoznamit, ale mozem s kludom citovat: Roland RD-2000 je stage piano na steroidoch. :D

Super pianino sceniczne, doskonała klawiatura, osobiście lubię je bardziej niż te używane w Yamaha CP1, CP4, CP5, a dotyk jest lepszy niż w Kawai MP11/MP11SE, choć Kawai ma klawiaturę odrobinę za miękką jak dla mnie. Fortepiany z menu Vpiano (czysto modulowane) brzmią niestety syntetycznie, podczas gdy menu SuperNatural (próbka+modulacja) oferuje fortepiany brzmiące całkiem wiernie. Jeśli chodzi o inne rzeczy, to muszę jeszcze lepiej poznać ten instrument, ale śmiało mogę zacytować: Roland RD-2000 to pianino sceniczne na sterydach. :D

Automatyczne tłumaczenie

Ta recenzja nie może być przetłumaczona.

Dokumenty

Wskazówki bezpieczeństwa

Szczegółowe wskazówki bezpieczeństwa dot. tego produktu znajdują się w instrukcji obsługi.