- Typ: Keyboard Synthesizer
- Bi-Amp: Analog
- Liczba klawiszy: 37
- Rodzaj klawiatury: Velocity-Sensitive
- Polifonia: 1
Behringer Monopoly Syntezatory
To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Jest to wyjątkowo przystępny cenowo i jeszcze bogatszy w funkcje hołd dla oryginału z lat 80-tych. Wyczaruj praktycznie każdy dźwięk, jaki można sobie wyobrazić, z niesamowitą finezją i łatwością. Czysto analogowa ścieżka sygnału oparta jest na autentycznych obwodach MonoPoly, a także projektach VCO, VCF i VCA z lat 80. Wybierz się na spacer w butach legend lub stwórz własną ponadczasową klasykę z MONOPOLY.
Dużo uwagi poświęcono inżynierii MONOPOLY, w tym wiernym oryginalnym obwodom analogowym, 4 VCO i niesamowicie elastycznym trybom klawiszy dla monofonicznych, duofonicznych i 4-głosowych polifonicznych stylów gry. Ta wysoce skoncentrowana dbałość o szczegóły jest tym, co daje MONOPOLY ultra elastyczne możliwości kształtowania dźwięku i pozwala na odtworzenie tonów, które kojarzą się z klasyczną muzyką elektroniczną. Daje ci możliwość zagrania wielu niesamowitych tonów, od super tłustego basu, smacznych leadów - aż po pełne marzycielskiej atmosfery z najdalszych zakątków wyobraźni. Utwory syntezatorowe powstałe w latach 80. w progresywnym rocku, fali i synth-popie stały się klasykami i zainspirowały wielu innych artystów. MONOPOLY pozwala odtworzyć całą tę magię - lub zaprojektować niesamowite i oryginalne dźwięki, które uczynią z Ciebie legendę!
Liczba klawiszy: 37
Instrument ten posiada 37 klawiszy, co odpowiada 3 oktawom, zapewniając szeroką gamę dźwięków do różnych zastosowań muzycznych.
Rodzaj klawiatury: Velocity-Sensitive
Klawisze są wrażliwe na prędkość, z jaką są uderzane, co oznacza, że reagują na siłę używaną do uderzenia. Im mocniej naciskasz klawisz, tym głośniejszy staje się dźwięk, co pozwala Ci dodać dynamiki i ekspresji do swojej gry.
LFO: 2
LFO, czyli oscylator niskiej częstotliwości, ożywia dźwięk elektroniczny. Dodaje ruchu i zainteresowania syntetycznym dźwiękom i efektom, odgrywając ważną rolę zarówno w subtelnej syntezie, jak i odważnym projektowaniu dźwięku. Jednak nie usłyszysz samego LFO, ponieważ działa on jako modulator. Oznacza to, że nie wpływa on bezpośrednio na sygnał audio, ale dostosowuje inne parametry, takie jak wysokość dźwięku oscylatora i przycinanie filtra.
Envelope: ADSR
Filtr obwiedni typu ADSR (Attack, Decay, Sustain, Release) zapewnia precyzyjną kontrolę nad dynamiką i kształtem dźwięku. Składniki ADSR są szczegółowo opisane w następujący sposób: Attack: Określa, jak szybko dźwięk osiąga maksymalną głośność po aktywacji. Decay: Określa czas potrzebny na spadek głośności od maksymalnej do podtrzymania. Sustain: Reprezentuje stabilny poziom głośności, który jest utrzymywany tak długo, jak długo dźwięk jest aktywny. Release: Określa, jak szybko głośność wycisza się do zera po zwolnieniu dźwięku.
Oscylatory
- Analog VCO
- 4
Pokrętło pitch bend: Tak
Pitch Bend umożliwia płynne zmiany wysokości dźwięku, dodając ekspresji do ekspresji muzycznej. Często używana do tworzenia efektów, takich jak glissando lub vibrato, ta funkcja pozwala graczowi na dokonywanie subtelnych lub dramatycznych zmian dźwięku w czasie rzeczywistym. Pitch Bend pozwala muzykom tworzyć płynne przejścia między nutami, zwiększając dynamikę i ekspresję ich występów.
Modulacja: Tak
Modulacja pozwala zmieniać różne aspekty dźwięku w czasie rzeczywistym, otwierając szeroki zakres możliwości twórczych. Na przykład może wpływać na wysokość dźwięku, tworząc efekt vibrato, lub może zmieniać amplitudę sygnału, tworząc efekt tremolo. Może również regulować filtrowanie, aby tworzyć płynne przejścia między pasmami częstotliwości i dynamicznymi teksturami. Modulacja może być również używana do zmiany charakteru dźwięku w zależności od czasu lub intensywności gry, nadając dźwiękowi żywy i poruszający charakter.
Arpeggiator: Tak
Arpeggiator przekształca akordy w sekwencje pojedynczych nut granych w różnych wzorcach rytmicznych i melodycznych. Zamiast grać akordy jako całość harmoniczną, Arpeggiator rozbija akordy na pojedyncze nuty i gra je sekwencyjnie zgodnie z wybranym algorytmem.
Wyjście słuchawkowe: Tak
Wyjście słuchawkowe umożliwia bezpośrednie podłączenie słuchawek do prywatnego słuchania. To wyjście zapewnia wygodny sposób cieszenia się dźwiękiem bez przeszkadzania innym lub hałasu otoczenia.
Wejścia
- Jack 3,5 mm TRS
- CV (patchpoints)
- MIDI IN
- Jack 3,5mm TS
- Triger
Wyjścia
- Jack 6,3 mm TS
- Jack 6,3 mm TRS
- MIDI OUT
- MIDI Thru
Wejścia pedałów: Tak
Wejście pedału umożliwia podłączenie zewnętrznego pedału, który rozszerza możliwości sterowania instrumentem i przyczynia się do bogatszej ekspresji muzycznej, zwiększając elastyczność i ekspresję podczas grania i tworzenia muzyki.
Interfejs MIDI: Tak
Obsługuje MIDI, umożliwiając łączenie się i komunikację z innymi urządzeniami zgodnymi z MIDI. Ta funkcja rozszerza kontrolę i integrację w większym środowisku muzycznym, zwiększając elastyczność i kreatywność w tworzeniu muzyki.
Zawartość paczki
- Manual
- Adapter
Typ
Keyboard Synthesizer
Aftertouch
LFO
Envelope
ADSR (2 )
Oscylatory
Modulacja
Arpeggiator
Interfejs MIDI
Dynamiczna klawiatura
Bi-Amp
Liczba klawiszy
Rodzaj klawiatury
Velocity-Sensitive
Wielkość klawiszy
Standard
Polifonia
Pokrętło pitch bend
Tak
Nośnik danych
Kolor
Wyjście słuchawkowe
Wejścia
CV (patchpoints), Jack 3,5 mm TRS, Jack 3,5mm TS (5 x), MIDI IN, Triger
Wyjścia
Wejścia pedałów
Wyjścia analogowe
USB MIDI
USB to Host
Filtr
Low Pass
Zasilacz
Adapter, 12V
Zasilacz w zestawie
Szerokość (cm)
64,8
Wysokość (cm)
9
Głębokość (cm)
36,1
Waga netto (kg)
10,3
Kraj pochodzenia
Chiny
Na podstawie liczby recenzji: 6
Wszystkie recenzje pochodzą od zweryfikowanych klientów, którzy w przeszłości kupili u nas produkt.
Dokumenty
Informacje o producencie
Wskazówki bezpieczeństwa
Szczegółowe wskazówki bezpieczeństwa dot. tego produktu znajdują się w instrukcji obsługi.

