cookies
Nasze „cookies“ będą ci smakować
Pliki cookie na stronie Muziker służą do tego, aby twoja wizyta u nas była zawsze przyjemnym doświadczeniem. Wyraź zgodę na używanie wszystkich plików cookie, klikając przycisk „Zgadzam się” lub wybierz w ustawieniach tylko te, które ci odpowiadają. Więcej informacji.
Sprzedaż zakończona

Warm Audio WA12 500 Series Przedwzmacniacz mikrofonowy

To przedwzmacniacz wzorujący się na legendarnym preampie 312 firmy API. Podzespoły elektroniczne użyte do budowy przedwzmacniacza zostały wyprodukowane w USA, zastosowano m.in. transformatory Cinemag. Preamp ten znakomicie współpracuje ze...
Sprzedaż zakończona
Ten produkt nie jest produkowany lub nie jest częścią aktualnej oferty.

Kod produktu: WA12-500 | ID: 223734

Warm Audio WA12 500 Series Przedwzmacniacz mikrofonowy

To przedwzmacniacz wzorujący się na legendarnym preampie 312 firmy API. Podzespoły elektroniczne użyte do budowy przedwzmacniacza zostały wyprodukowane w USA, zastosowano m.in. transformatory Cinemag. Preamp ten znakomicie współpracuje ze wszystkimi typami mikrofonów - dynamicznymi, pojemnościowymi oraz wstęgowymi. Mikrofony dynamiczne i wstęgowe ze względu na brak zasilania dostarczają dosyć niewielki sygnał, natomiast mikrofony pojemnościowe zasilane napięciem Phantom +48V są ogólnie bardziej czułe i sygnał z nich jest większy.

WA12 500 to całkowicie dyskretna, wysokonapięciowa, dwutransformatorowa konstrukcja zaprojektowana tak, byśmy mogli cieszyć się dużym wzmocnieniem sygnału (+71 dB), dużym headroomem, niskimi szumami oraz wspaniałymi walorami brzmieniowymi. Ten preamp znakomicie poradzi sobie w każdej sytuacji podczas nagrywania dowolnego instrumentu.

Hi-Z Input: To wejście jack 1/4'' przesyła sygnał z instrumentu przez cały tor urządzenia, włączając w to transformator wejściowy, dyskretny wzmacniacz operacyjny oraz transformator wyjściowy. Takie rozwiązanie zapewnia, że sygnał z instrumentów zostanie potraktowany tak samo pełnoprawnie, jak sygnał mikrofonowy. Wpiąć można całą gamę instrumentów: elektryczne i akustyczne gitary, gitary basowe, a także starsze instrumenty klawiszowe z poziomem wyjścia Hi-Z.

Przełącznik Hi-Z: Aktywuje wejście Hi-Z na przednim panelu i jednocześnie dezaktywuje wejście mikrofonowe XLR umieszczone z tyłu obudowy lunchbox systemu 500.

Przełącznik +48V: Uruchamia zasilanie Phantom na wejściu XLR w obudowie lunchbox, wymagane przez mikrofony pojemnościowe i inne urządzenia. Napięcie jest podawane na jednolitym poziomie, aby uniknąć jakiejkolwiek degradacji sygnału.

Przełącznik -20dB PAD: Tłumi sygnał wejściowy o -20dB. To bardzo przydatna funkcja, gdy musimy uchronić zbyt duży sygnał na wejściu przed clippingiem i przesterowaniem. Dzieje się tak czasami, gdy sygnał z mikrofonu rejestrującego bardzo głośne źródło jest zbyt duży. Zastosowanie tłumika PAD zwiększa headroom urządzenia i chroni przed niepożądanymi zniekształceniami sygnału.

Przełącznik POL: Zmienia polaryzację sygnału. Odwrócenie fazy sygnału jest przydatne, gdy nagrywamy coś używając co najmniej dwóch mikrofonów i ich sygnały się wzajemnie znoszą.

Przełącznik TONE: Przy wciśniętym przełączniku TONE impedancja wejścia wynosi 150 ohmów. Przy wyciśniętym - impedancja to 600 ohmów. Przy uruchomieniu trybu 150 ohmów (przycisk TONE wciśnięty) maksymalne wzmocnienie sygnału wzrasta o +6dB, czyli do +71dB zamiast +65dB. W tym trybie pracy zauważalnie zmieni się brzmienie większości instrumentów i mikrofonów - zarówno wpiętych w gniazdo Hi-Z, jak i w gniazdo XLR z tyłu obudowy lunchbox.

Tryb 600-ohmowy jest polecany dla mikrofonów pojemnościowych i dynamicznych, natomiast tryb 150-ohmowy do mikrofonów wstęgowych. Jednak przełącznik nosi nazwę "TONE" nie bez powodu - gorąco namawiamy do przetestowania obu trybów z każdym rodzajem podpinanego sprzętu, żeby znaleźć najlepsze w danej sytuacji brzmienie.

Potencjometr GAIN: Ten potencjometr płynnie reguluje wzmocnienie sygnału w zakresie od +29dB do +65dB lub od +35dB do +71dB, jeśli wciśnięty jest przełącznik TONE. Tłumik PAD odpowiednio zmniejsza każdą z tych wartości o -20dB.

Przełącznik POWER: Włącza i wyłącza urządzenie. Dla zachowania jak najdłuższej żywotności elementów elektronicznych, warto wyłączać napięcie, jeśli nie korzystamy z urządzenia.

Dane techniczne:
- do +71dB wzmocnienia sygnału,
- customowe, wyprodukowane w USA transformatory wejścia/wyjścia Cinemag,
- funkcja TONE zmieniająca impedancję wejścia z 600 ohm na 150 ohm. Ma wpływ na oba wejścia: Hi-Z oraz XLR,
- konstrukcja całkowicie dyskretna,
- wysokonapięciowy wzmacniacz operacyjny typu 1731,
- zasilanie Phantom +48V,
- symetryczne wejście mikrofonowe XLR oraz jack TRS 1/4'',
- symetryczne wyjścia XLR oraz jack TRS 1/4'',
- 2 megaohmowe wejście True Hi-Z na przednim panelu. Przesyła sygnał przez cały układ urządzenia, w tym oba transformatory Cinemag i dyskretny wzmacniacz operacyjny. Polecany do gitar, basów, instrumentów klawiszowych i innych urządzeń z wyjściem jack 1/4'',
- tłumik PAD -20dB. 

Parametry i specyfikacje

Kraj

Kraj pochodzenia

Chiny