To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Definicja „jazdy na rowerze szosowym” obejmuje teraz zarówno szutry i błoto, jak i chodniki. Jednocześnie rowery ewoluują, aby sprostać wymaganiom mniejszych rowerzystów. Spełnienie tych dwóch różnych potrzeb było siłą napędową zestawu kołowego Zipp 303 Firecrest 650b Tubeless Disc-brake.
CECHY
- Grafika Zipp i tożsamość kosmetyczna, które krzyczą o szybkości
- Wszechstronny profil obręczy 45 mm dla większej prędkości i lepszego pokonywania zakrętów, kontroli i komfortu
- Bezdętkowa konstrukcja zapewnia bezpieczne osiągi podczas jazdy przy niższym ciśnieniu w oponach
- Piasta ZR1 DB została zaprojektowana w Niemczech z lepszą konstrukcją uszczelnienia dla lepszej trwałości i szybszej reakcji dzięki 66 punktom zaczepienia
- Zbudowany na szprychach Sapim CX Sprint J-bend
- Korpusy sterowników XDR lub SRAM / Shimano
- Korpus kierowcy Campagnolo sprzedawany osobno
Technologie
ABLC (Aerodynamiczna kontrola warstwy granicznej)
- Advanced Boundary Layer Control (ABLC) odnosi się do opatentowanego i natychmiast rozpoznawalnego wzoru wgłębień, który można znaleźć na wszystkich obręczach z włókna węglowego. ABLC wygładza przepływ powietrza przez powierzchnię obręczy i jest dostosowany do każdego modelu od 202 do Super-9 Disc. Trzecia generacja ABLC ma do czterech razy więcej dołków niż wcześniej.
Aerobalans
- Jedyną misją Zipp jest pomóc Ci działać szybciej. Dlatego koła są gotowe do wyścigów, zanim będą gotowe do zamontowania kamery. Od lat Zipp stosuje kombinację metod testowania – w tunelu aerodynamicznym, symulacje komputerowe CFD, oceny profesjonalnych sportowców, testy na drodze i symulator jazdy RollingRoad – aby udoskonalić osiągi aerodynamiczne na nowy poziom doskonałości. Przez dziesięciolecia innowacji inżynierowie nauczyli się patrzeć poza zwykłe ograniczanie oporu aerodynamicznego. Zamiast tego celem jest teraz zmniejszenie oporu aerodynamicznego przy jednoczesnej minimalizacji wpływu bocznego wiatru na prowadzenie. Ta optymalizacja wydajności aerodynamicznej i stabilności przy bocznym wietrze stała się znana wewnętrznie w Zipp jako AeroBalance. Podejście to rozpoczęło się od technologii Firecrest i zostało udoskonalone wraz z wprowadzeniem linii NSW, zwłaszcza z technologią Sawtooth, którą można znaleźć w modelach 454 i 858 NSW.