To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
- Konwersja o wysokiej wierności zapewniająca szczegółowy dźwięk podczas nagrywania i przesyłania strumieniowego dźwięku oraz 64-bitowa technologia taktowania AFC™ zapewniająca przestrzenny obraz stereo z wyraźną separacją
- 32 kanały I/O przez 8 sprzężonych DC 25 złączy D-Sub, 64 kanały I/O optycznego MADI i 8 kanałów I/O ADAT
- 64 kanały I/O w dowolnym popularnym DAW przez port Thunderbolt 3, 64 kanały I/O w Pro Tools przez dwa porty HDX i do 64 kanałów I/O przez Dante z portem głównym i lustrzanym portem pomocniczym dla nadmiarowości
- Jednoczesne korzystanie ze wszystkich portów cyfrowych w celu łatwej integracji z wieloma systemami i różnymi konfiguracjami
- Zawiera 37 analogowych efektów Synergy Core i ponad 30 dostępnych jako opcjonalne rozszerzenia. Przetwarzane w czasie rzeczywistym z niezauważalnym opóźnieniem
- Wirtualny patch-bay umożliwiający wykonanie skomplikowanego routingu sygnału wejścia/wyjścia za pomocą prostego przeciągania i upuszczania
Doświadcz nowego poziomu szczegółowości nagrań i ciesz się szerszą sceną dźwiękową, aby uzyskać wyjątkowy obraz stereo podczas odtwarzania dźwięku. Przejrzyste konwertery klasy masteringowej z zapasem do 130 dB i tą samą 64-bitową technologią taktowania AFC™ z legendarnych zegarów głównych Antelope Audio, idą w parze, aby zapewnić niezrównaną jakość dźwięku dla całego studia.
Efekty dostarczane z Synergy Core są wzorowane na kultowym sprzęcie studyjnym i mogą być stosowane w czasie rzeczywistym podczas monitorowania, postprodukcji i nagrywania na żywo. Wyjątkowe kompresory, korektory i przedwzmacniacze są przetwarzane z niemal zerową latencją całkowicie wewnątrz interfejsu, co powoduje zerowe obciążenie procesora hosta. Wbudowany Synergy Core zawiera moc obliczeniową złożonej konfiguracji z wieloma szafami, która umożliwia załadowanie do 128 instancji ulubionych procesorów sygnałowych w jednej sesji. Potrzebujesz kompresora szyny konsoli na całym zestawie perkusyjnym lub korektora masteringowego na szynie miksującej? Masz to.
Pudełko 1U idealnie pasuje do wysokiej klasy instalacji audio, które muszą przesyłać dźwięk na duże odległości lub po prostu mają mało miejsca w szafie, ale muszą jednocześnie śledzić cały dźwięk. Wszechstronny interfejs łączy wiele urządzeń w jedno, łącząc konwerter, cyfrowy patch bay, system Dante oraz interfejs MADI, HDX i Thunderbolt 3.
Dziesiątki zewnętrznych przedwzmacniaczy i sygnałów można wprowadzać i wyprowadzać z interfejsu za pośrednictwem ośmiu złączy D-Sub 25, a cyfrowe rozszerzenie jest dostępne za pośrednictwem optycznych portów MADI, ADAT i S/PDIF.
Kanały wejściowe i wyjściowe nie są już deficytowym zasobem w Galaxy 32 Synergy Core. W przeciwieństwie do systemów modułowych, wszystkie wejścia/wyjścia są dostępne w dowolnym momencie i mogą być używane jednocześnie bez konieczności wymiany płytek lub zmiany konfiguracji, co ułatwia pracę w wielu sesjach. Dzięki unikalnemu programowaniu FPGA Antelope Audio, Twoje urządzenie HD lub HDX może teraz obsługiwać 64 kanały I/O w Pro Tools, nawet przy 192 kHz.
Cyfrowe routing Galaxy 32 Synergy Core to cała wirtualna patch-bay, która pomoże Ci szybko posortować wszystkie kanały wchodzące i wychodzące z interfejsu. Dla maksymalnej łatwości, prosta funkcja „przeciągnij i upuść” oraz kolorowe oznaczenia pomagają zaoszczędzić czas podczas procesu konfiguracji. Oprócz intuicyjnego routingu, panel sterowania oprogramowania umożliwia uruchamianie kanałów odtwarzania DAW za pomocą efektów, tworzenie ustawień wstępnych, szybką konfigurację miksów i wiele więcej.
Łączność• 32 analogowe kanały wejściowe przez 4 × D-Sub 25 złączy z przełącznikiem sprzężenia AC/DC (standard TASCAM);
• 32 analogowe kanały wyjściowe przez 4 × sprzężone DC złącza D-Sub 25 (standard TASCAM);
• Dante™ audio over IP z głównym portem do przesyłania dźwięku na duże odległości i dublowanym portem dodatkowym dla redundancji;
• 2 × porty HDX (24-bit, 192kHz): do 64 kanałów I/O dla integracji Pro Tools HD / HDX;
• Port Thunderbolt™ 3 z niestandardowymi sterownikami macOS i Windows zapewniającymi niskie opóźnienia w natywnych aplikacjach DAW;
• Cyfrowe wejścia/wyjścia: 64 kanały optyczne MADI, 8 kanałów ADAT i 2 kanały przez S/PDIF;
• We/wy taktowania: 1 × wejście Word Clock/synchronizacja pętli, 2 × wyjście Word Clock/synchronizacja pętli, 1 × wejście 10М;
• 1 × Dedykowane wyjście monitora stereofonicznego powyżej ¼ TRS.
Taktowanie i konwersja
• Opatentowana 64-bitowa technologia AFC™ (Acousically Focused Clocking) zapewniająca przestrzenny obraz stereo z wyraźną separacją dla niezrównanego poziomu szczegółowości;
• Konwersja A/D i D/A o wysokiej rozdzielczości zapewniająca nagrywanie bez artefaktów i konwerter klasy masteringowej z zapasem 130 dB dla krytycznego odsłuchu bez podbarwień i degradacji sygnału.
Przetwarzanie efektów w czasie rzeczywistym
• Zbiór 37 efektów Synergy Core wzorowanych na klasycznym i rzadkim analogowym sprzęcie zewnętrznym;
• Wbudowana platforma Synergy Core zasilana przez układy 6 × DSP i 2 × FPGA do przetwarzania efektów w czasie rzeczywistym z niezauważalnymi opóźnieniami;
• Do 128 instancji efektów w czasie rzeczywistym na sesję załadowanych jednocześnie.
Dołączone efekty Synergy Core
• 18 korektorów (w tym BAE-1023, VEQ-STU 089, VEQ-4K BLACK i inne)
• 12 kompresorów i limiterów (w tym Stay-Levin, FET-A76, BAE 10DCF i inne)
• 2 przedwzmacniacze i paski kanałów (w tym BA-31, Gyraf Gyratec IX)
• 5 efektów specjalnych (w tym Marble White AutoWah, Vari-Speed Tremolo, Master De-Esser, Auraverb, A-Tuner)
Funkcje usprawniające przepływ pracy
• Wirtualny patch-bay umożliwiający wykonanie skomplikowanego routingu sygnału wejścia/wyjścia za pomocą prostego przeciągania i upuszczania;
• Wszystkie porty cyfrowe mogą być używane jednocześnie w celu łatwej integracji z wieloma systemami i różnymi konfiguracjami;
• 4 x wbudowane miksery stereo o niskiej latencji, każdy z 32 kanałami wejściowymi, z regulowanymi poziomami, ustawieniami panoramy i pogłosu - odpowiednie do monitorowania lub sumowania;
• Konfigurowalne presety wraz z routingiem sygnału, regulacją poziomu, ustawieniami miksera i efektami;
• Bezpośredni monitoring z efektami, przetwarzany w czasie rzeczywistym z niezauważalnym opóźnieniem;
• Dwa 1,8-calowe ekrany IPS do niezależnego pomiaru sygnału;
• Możliwość pracy bez podłączenia do komputera (działanie samodzielne);
• Bezprzewodowe sterowanie funkcjami oprogramowania z oddzielnego komputera podłączonego do tej samej sieci.