cookies
Nasze „cookies“ będą ci smakować
Pliki cookie na stronie Muziker służą do tego, aby twoja wizyta u nas była zawsze przyjemnym doświadczeniem. Wyraź zgodę na używanie wszystkich plików cookie, klikając przycisk „Zgadzam się” lub wybierz w ustawieniach tylko te, które ci odpowiadają. Więcej informacji.

Ubezpieczenie przesyłki

Usługa Ubezpieczenia Przesyłki obejmuje przyśpieszone postępowanie w procesie o odszkodowanie za uszkodzenie zakupionego towaru w przypadku wystąpienia któregokolwiek z poniższych zdarzeń:
  • uszkodzenie przesyłki
  • zniszczenie przesyłki

Za dostarczenie towaru w stanie nieuszkodzonym odpowiadają firmy transportowe. W niektórych przypadkach ich odpowiedzialność jest ograniczona ugodami międzynarodowymi i nie obejmuje na przykład uszkodzenia lub zniszczenia przesyłki w wyniku klęski żywiołowej. W takim przypadku rozpatrzenie reklamacji może zająć kilka tygodni. Korzystając z naszej usługi Ubezpieczenia Przesyłki w powyższych przypadkach, Klient może zapewnić sobie płynny, bezproblemowy i przyspieszony sposób rozpatrywania reklamacji oraz rościć o ewentualną rekompensatę za uszkodzenie zakupionego towaru.

Warunki świadczenia usługi ubezpieczenia przesyłki

Ubezpieczenie przesyłki obejmuje uszkodzenie lub zniszczenie przesyłki w trakcie jej przewozu, od momentu załadowania przesyłki na środek transportu określony w umowie przewozu do momentu wyładowania przewożonej przesyłki i wydania jej odbiorcy lub innej osobie upoważnionej przez odbiorcę do przejęcia przesyłki. W przypadku osobistego odbioru przesyłki w jednym z punktów odbioru sprzedawcy lub kuriera za moment doręczenia uważa się odebranie przesyłki przez odbiorcę. Jeżeli przesyłka jest podzielona na części na potrzeby transportu, ochrona ubezpieczeniowa obejmuje każdą część przesyłki oddzielnie.

Usługa ubezpieczenia przesyłki daje klientowi korzyść w postaci przyspieszenia procesu reklamacyjnego. Klient zobowiązany jest najpóźniej do 24 godzin od momentu otrzymania towaru, zgłosić wszelkie uszkodzenia lub zniszczenia przesyłki obsłudze sklepu Muziker. Do informacji o uszkodzeniu towaru należy dołączyć dokumentację fotograficzną uszkodzonego towaru. Muziker zorganizuje wtedy odbiór i transport zwrotny uszkodzonego towaru kurierem (koszty pokrywa Muziker), a po odebraniu towaru natychmiast prześle klientowi nowy towar. W przypadku, gdy nowy towar nie jest obecnie dostępny w magazynie, Muziker zaoferuje klientowi alternatywny towar jako zamiennik.

Klient przyjmuje do wiadomości, że opłata uiszczona za usługę ubezpieczenia przesyłki nie podlega zwrotowi w przypadku odstąpienia od umowy. Ubezpieczenia przesyłki można domagać się tylko w odniesieniu do towarów wymienionych na fakturze wraz z wykupioną usługą ubezpieczenia przesyłki. Z usługi nie można korzystać w przypadku towarów z innych faktur, innych przesyłek ani z mocą wsteczną. Wniosek o użycie wykupionej usługi bezpieczenia przesyłki należy kierować na adres e-mail: polska@muziker.com.

Przykład nr. 1

  • Kupujesz outdoorowe okulary za 1120 PLN.
  • Do nich dokupujesz także dodatkową usługę Ubezpieczenie przesyłki.
  • W czasie transportu od nas do Ciebie paczka ulega uszkodzeniu, okulary także.
  • Ty masz jednak wykupioną usługę z ubezpieczeniem przesyłki, dlatego zaraz jak wróci do nas uszkodzony towar, prześlemy Ci nowy, bez czekania na zakończenie procesu reklamacji. Jeżeli nie mamy na magazynie takiego samego nowego produktu, od razu otrzymujesz bon na zakup nowego towaru.

Przykład nr. 2

  • Kupujesz wędki o wartości 584,78 PLN.
  • Do nich dokupujesz także dodatkową usługę Ubezpieczenie przesyłki.
  • Wędki łamią się w drodze do Ciebie, najprawdopodobniej z winy przewoźnika.
  • Nie czekasz, aż zakończy się cały proces reklamacji, po zwrocie przesyłki do nas przesyłamy Ci nowy towar lub otrzymujesz bon na zakupy, jeżeli Twojego modelu już nie mamy na magazynie.

Jak to zrobić?

FAQ


Ile dni mam na zgłoszenie uszkodzonej przesyłki?
Uszkodzoną przesyłkę można zgłosić do 14 dni od doręczenia towaru. Jednak w celu skorzystania z przyspieszonego trybu rozpatrzenia zalecamy kontakt do 3 dni od odebrania przesyłki.

Czy muszę płacić koszty kolejnej przesyłki?
Nie, przesyłka jest oczywiście na nasz koszt. Masz wykupione ubezpieczenie, więc nie będziesz przecież płacić jeszcze raz.

A co, jeżeli nowego towaru nie będzie już na magazynie?
Uzgodnimy alternatywne rozwiązanie, a jeżeli się nie zgodzisz, zwrócimy Ci pieniądze.

Gdzie mam zgłosić uszkodzenie przesyłki?
Możesz zadzwonić do obsługi klienta, napisać do nas e-mail lub zgłosić się na czacie.