Sprzedajemy tylko produkty wysokiej jakości, które są dokładnie sprawdzane przed wysyłką z naszego centrum dystrybucji. Jeśli jednak coś zawiedzie lub wystąpi wada zakupionego produktu, masz prawo do gwarancji i reklamacji zakupionego towaru.
Najprostszym sposobem jest zalogowanie się na konto klienta, kliknij przycisk Reklamacje i Chcę utworzyć nowu reklamacju. Jako zalogowany klient nie będziesz musiał wypełniać dużo danych, gdyż je już wcześniej wypełniłeś w formularzu.
Jeśli nie jesteś zarejestrowany jako klient, możesz skorzystać z dowolnego z poniższych formularzy zgodnie z rodzajem reklamacji, którą chcesz zgłosić.
Produkt ma wadliwe działanie Produkt przybył uszkodzony mechanicznie Wysłano do mnie niewłaściwy produkt Przesyłka niekompletna Niedostarczona przesyłkaNiezwłocznie po wypełnieniu formularza prześlemy Ci potwierdzenie, które wydrukujesz i dołączysz do paczki z reklamowanym towarem. Załączony formularz pomoże nam szybciej zidentyfikować zgłoszenie.
Tak. Konsument może złożyć reklamację w dowolnym sklepie stacjonarnym sprzedawcy, w którym możliwa jest akceptacja reklamacji w odniesieniu do sprzedawanych produktów lub usług. Inną opcją jest złożenie reklamacji pocztą elektroniczną na adres polska@muziker.com. Otrzymasz instrukcje, jak postępować w złożeniu reklamacji.
Szczegółowe warunki gwarancji są publikowane w przepisach procedury reklamacyjnej.