cookies
Nasze „cookies“ będą ci smakować
Pliki cookie na stronie Muziker służą do tego, aby twoja wizyta u nas była zawsze przyjemnym doświadczeniem. Wyraź zgodę na używanie wszystkich plików cookie, klikając przycisk „Zgadzam się” lub wybierz w ustawieniach tylko te, które ci odpowiadają. Więcej informacji.
Sprzedaż zakończona

Universal Audio Apollo 8 QUAD

Przetwarzanie audio nowej generacji z klasycznym, analogowym brzmieniem. Apollo 8 to nowa, zgrabna wersja jednego z najpopularniejszych na świecie profesjonalnych interfejsów audio – zapewnia jeszcze lepsze brzmienie z barwą i ogólnym wrażeniem...
Sprzedaż zakończona
Ten produkt nie jest produkowany lub nie jest częścią aktualnej oferty. Zalecamy wybranie alternatywnego produktu.
Wybierz alternatywę (4)
Interfejs audio Thunderbolt Universal Audio Apollo 8 QUAD

Universal Audio Apollo 8 QUAD

Wybierz alternatywę (4)

Kod produktu: APOLLO-8-QUAD | ID: 223792

Universal Audio Apollo 8 QUAD

Przetwarzanie audio nowej generacji z klasycznym, analogowym brzmieniem. Apollo 8 to nowa, zgrabna wersja jednego z najpopularniejszych na świecie profesjonalnych interfejsów audio – zapewnia jeszcze lepsze brzmienie z barwą i ogólnym wrażeniem analogowego nagrywania. Interfejs 18 x 24 na Thunderbolt oferuje oryginalną analogową konstrukcję UA, przetwarzanie A/D i D/A nowej generacji, umieszczając wiodącą w swojej klasie jakość dźwięku w nowej eleganckiej obudowie. Apollo 8 został zbudowany w oparciu o 50–letnią tradycję tworzenia doskonałych analogowych konstrukcji przez firmę UA. Został wyposażony także w potężny akcelerator UAD–2 QUAD lub DUO oraz cztery przedwzmacniacze mikrofonowe Unison™, dostarczając wydajność audio przewyższającą wszystko w swojej klasie.

Najważniejsze cechy
- Przetwarzanie A/D i D/A nowej generacji do profesjonalnej produkcji muzyki
- Wbudowany DSP UAD–2 QUAD lub DUO Core pozwalający na przetwarzanie w czasie rzeczywistym
- 4 przedwzmacniacze mikrofonowe z technologią Unison™, umożliwiające nagrywanie przez emulacje preampów Neve, API i Universal Audio*
- Interfejs audio 18 x 24 Thunderbolt 2 dla komputerów Mac z potężnym oprogramowaniem sterującym Console 2.0
- Możliwość łączenia do 4 interfejsów Apollo i do 6 urządzeń UAD przez Thunderbolt (Mac)
- Wygodna obsługa monitorowania z poziomu przedniego panelu, łącznie z takimi funkcjami jak Alt Speakers oraz przypisywalne Dim lub Mono
- Zawiera pakiet wtyczek „Realtime Analog Classics Plus”
- Światowej klasy analogowa konstrukcja UA, najlepsze podzespoły i wysoka jakość wykonania

Światowe brzmienie z najlepszymi przetwornikami A/D i D/A Apollo
Pierwsza wersja Apollo, wprowadzona w 2012 roku, szybko stała się standardem dla producentów i realizatorów współczesnej muzyki, a obecnie także dla wielu z artystów na świecie. Apollo 8 ma jeszcze lepszą jakość dźwięku dzięki całkowicie przeprojektowanemu przetwarzaniu A/D i D/A światowej klasy – dając zwiększony zakres dynamiki i jeszcze niższy poziom THD. Inżynierowie UA, bazując na 50–letniej tradycji w projektowaniu układów, zaczęli od obsesyjnego przesłuchiwania najnowszych przetworników, łącząc je z całkowicie przeprojektowanym układem analogowym. Rezultat końcowy – zakres dynamiki przy przetwarzaniu A/D i D/A lepszy o 3 dB w stosunku do poprzedniej wersji Apollo – został potwierdzony w obszernych, podwójnie ślepych testach i stawia Apollo 8 w roli wyraźnego lidera w swojej klasie.

Przetwarzanie w czasie rzeczywistym przy pomocy wtyczek UAD do nagrywania, miksowania i masteringu

Wyobraź sobie, że masz klasyczne, analogowe studio zajmujące tylko jedno miejsce w racku. Apollo 8 pozwala na nagrywanie przez wtyczki UAD, w tym vintage'owe korektory EQ, kompresory, pogłosy, echa taśmowe itp. – przy prawie zerowej latencji, niezależnie od wielkości bufora w oprogramowaniu audio. Dzięki nagradzanym wtyczkom UAD od firm Ampex, Lexicon, Neve, Manley, Roland, SSL, Studer i in. Apollo 8 serwuje autentyczne, ciepłe analogowe brzmienie.

Kluczem do jego analogowego brzmienia jest wbudowany akcelerator DSP UAD–2 DUO lub QUAD, który zasila wtyczki UAD, zmniejszając jednocześnie obciążenie komputera.
Apollo 8 dostarczany jest w zestawie z pakietem wtyczek UAD „Realtime Analog Classics Plus”. A później możesz wybierać z obszernej i nieustannie poszerzanej kolekcji wtyczek dostępnych w sklepie internetowym UAD.

Biblioteka wtyczek UAD (UAD Powered Plug–In Library)

Cztery przedwzmacniacze mikrofonowe z technologią Unison™

Apollo 8 jest wyposażony w cztery przedwzmacniacze mikrofonowe z Unison, pozwalające na nagrywanie projektów z barwnymi brzmieniami od Neve, API i Universal Audio. Przełomowa dla Apollo technologia Unison pozwala na uzyskanie takiego samego brzmienia, co w przypadku najbardziej pożądanych na świecie preampów lampowych i tranzystorowych – włączając w to parametry impedancji tych urządzeń, najlepsze ustawienia („sweet spoty”) stopnie wzmocnienia i zachowanie układów. Tajemnicą Unison jest integracja sprzętowo–programowa pomiędzy przedwzmacniaczami w Apollo i wbudowanym akceleratorem przetwarzania UAD–2. Po prostu umieść wybraną wtyczkę z brzmieniem lampowego lub tranzystorowego preampu na wybranym wejściu i nagrywaj w czasie rzeczywistym przez zachwycające emulacje, takie jak dołączone wtyczki UA 610–B Tube Preamp lub Neve 1073 i API 212L.

Dopasowanie impedancji i wzmocnienia

Apollo 8 jest jeszcze lepszy dzięki dodaniu technologii Unison do wysokoimpedancyjnych wejść instrumentalnych znajdujących się na przednim panelu, dających Ci precyzyjne dopasowane impedancji i wzmocnienia dla nowo dodanych modeli efektów gitarowych takich jak Ibanez Tube Screamer TS808.

Ulepszony monitoring i organizacja pracy
W porównaniu do poprzedniej wersji Apollo 8 ma mnóstwo nowych funkcji na przednim panelu, w tym Alt Speakers, Dim i Mono oraz daje możliwość monitorowania i mierzenia poziomów wejść i wyjść.

Rozszerz swój system
Dzięki oprogramowaniu Apollo Expanded użytkownicy interfejsów wyposażonych w złącze Thunderbolt: Apollo Twin, Apollo 8, Apollo 8p i Apollo 16 mogą łączyć ze sobą do czterech interfejsów Apollo i 6 urządzeń UAD–2 – dodając wejścia/wyjścia i moc DSP wraz z rozwojem studia. Apollo Expanded zapewnia także płynną integrację z poprzednimi generacjami interfejsów Apollo przez Thunderbolt.

Dzięki aplikacji Console 2.0 – całkowicie przeprojektowanej w stosunku do Console z pierwszej wersji Apollo – możesz skorzystać z ponad 25 nowych funkcji, o które prosili użytkownicy, takich jak presety Channel Strip, funkcja Drag & Drop (przeciągnij i upuść), dynamiczna zmiana wielkości okien i in.

Apollo Artist Sessions
Zapoznaj się z UA Apollo Artist Sessions, sesjami nagranymi i zmiksowanymi na interfejsach Apollo przy użyciu wtyczek UAD.

Panel przedni i tylny
Najczęściej używane funkcje związane z nagrywaniem i monitorowaniem zostały umieszczone w Apollo na przednim panelu, dając do nich szybki i bezpośredni dostęp. Tylny panel również zapewnia wszystkie specjalne wejścia/wyjścia o wysokiej jakości, wymagane w pracy typowego studia produkcyjnego.

Pakiet Realtime Analog Classics Plus
W pakiecie Realtime Analog Classics Plus dostajesz nie tylko legendarne kompresory, takie jak Fairchild 670 Legacy i korektory takie jak Pultec EQP–1 Legacy, lecz także zachwycające emulacje wzmacniaczy gitarowych i basowych firmy Softube oraz kamień milowy – UAD – 610–B Tube Preamp and EQ.

UAD 610–B Tube Preamp and EQ
Wtyczka 610–B Tube Preamp i EQ nada Twoim ścieżkom to samo legendarne ciepło i charakter klasycznych urządzeń, które były wykorzystywane przy nagrywaniu praktycznie wszystkich gwiazd, od Duke'a Ellingtona, po Coldplay. Dzięki emulacji całej ścieżki sygnału, łącznie z lampowymi wzmacniaczami, transformatorami i nieliniowością układów wtyczka 610–B Tube Preamp and EQ wszczepia blask detali i nasycenie do każdego sygnału – niezależnie od tego, czy „re–ampujesz”, czy nagrywasz ścieżkę przez 610–B i przełomową technologię Universal Audio Unison™ – jest pierwszym i jedynym sposobem na prawdziwą emulację najlepszych ustawień stopni wzmocnienia w klasycznych analogowych preampach mikrofonowych i zachowania podzespołów na stopniu wejściowym.

Wtyczka Raw Distortion
Wtyczka Raw Distortion to zmodelowany vintage'owy Pro Co Rat z początku lat osiemdziesiątych, dostarczający owo piaszczyste, dynamiczne i wulgarne brzmienie legendarnego efektu gitarowego. A dzięki technologii Unison™ możesz podłączyć się do Apollo Twin, DUO lub QUAD i doświadczyć tych samych interakcji układu, zakresu wzmocnienia i punktów przesterowania, dających prawdziwe brzmienie, czucie i reakcję prawdziwego sprzętu.

Softube Amp Room Essentials
Amp Room Essentials zawiera dwie wtyczki – Amp Room Half–Stack i Bass Amp Room 8x10 i daje Ci brzmienia gitarowe i basowe dla każdego gatunku. Amp Room Half–Stack bazuje na vintage'owym brytyjskim half–sacku, dając ścianę lejącego się przesteru, zaś Bass Amp Room 8 x 10 oferuje potężne brzmienia i funkcje, takie jak możliwość domiksowania czystego sygnału (DI). Obie wtyczki mają możliwość zmiany umieszczenia mikrofonu, by móc dostroić brzmienie niezależnie od tego, czy nagrywasz w czasie rzeczywistym, czy robisz „re–amping”.

Fairchild 670 (Legacy)
Najbardziej pożądany kompresor na świecie – klasyczny lampowy limiter Fairchild 670 nada Twoim ścieżkom i miksom wyraźnego, lampowego ciepła i charakteru. Niezależnie od tego, czy szukasz subtelnej kompresji dla głównego wokalu, czy bardziej odważnych tekstur, które sprawdzą się na ścieżkach gitar, basu lub bębnów, Fairchild 670 doda klasycznego „blasku” do wszystkiego, co przez niego przepuścisz.

UA Precision Enhancer Hz
Ustaw w ekspercki sposób niskie częstotliwości w Twoich nagraniach z wtyczką Precision Enhancer Hz. Precision Enhancer Hz może uzyskać wymagające rezultaty przy minimum ustawień i może dodać ciężaru do próbek stopy, pogrubić brzmienie syntetycznego basu lub po prostu sprawić, że niskie częstotliwości w Twoich ścieżkach będą lepiej słyszalne na mniejszych głośnikach.

1176SE/LN Classic Limiting Amplifiers (Legacy)
Uzyskaj klasyczną, ultraszybką kompresję FET z najbardziej rozpoznawalnego kompresora na świecie. 1176 nada ścieżkom perkusji, wokali, gitar i basu energii, prezencji i charakteru oraz charakterystycznych harmonicznych przy przesterowaniu. 1176LN ozdobił niezliczone nagrania, od Led Zeppelin po White Stripes i Red Hot Chili Peppers.

Pultec Pro Equalizers (Legacy)
Wtyczka Universal Audio Pultec Pro Legacy łączy w sobie Pultec MEQ–5 Midrange Equalizer i Pultec EQP–1 Program Equalizer, dwa najbardziej pożądane sprzętowe EQ w jednej wtyczce. Sekcja MEQ–5 pozwala na podbijanie i podcinanie środkowych częstotliwości z tą samą jedwabistą gładkością i osobowością prawdziwego sprzętu, zaś EQP–1A dodaje ciepłego, analogowego charakteru do pojedynczej ścieżki lub całego miksu – nawet jeśli nie jest aktywny.

Teletronix LA–2A Classic Leveling Amplifier (Legacy)
Ze swoją łagodną, zależną od programu kompresją optyczną i precyzyjnie zaprojektowanym wzmacniaczem lampowym, LA–2A jest najchętniej wybieranym kompresorem przez osoby profesjonalnie zajmujące się miksowaniem na całym świecie – szczególnie do wokali. Niewiarygodnie łatwe w obsłudze regulatory Peak Reduction i Gain dają Ci idealnie optycznie skompresowane brzmienie dla wokali, basu, perkusji i itp.

CS–1 Precision Channel
CS–1 Channel Strip zawiera EX–1 EQ/Compressor, DM–1 i DL–1L Delay Modulator i RS–1 Reflection Engine, zapewniając wszystkie narzędzia, których potrzebujesz do nagrywania i miksowania w jednej, prostej wtyczce. CS–1, z unikalnym wygładzającym algorytmem dla wszystkich regulatorów oraz przyciskami bypass, oszczędzającymi zasoby DSP, to potężne uderzenie spakowane do małego formatu.

RealVerb Pro
RealVerb Pro jest elastycznym, naturalnie brzmiącym pogłosem, bazującym na naszym unikalnym zestawie algorytmów. Pozwala na zaprojektowanie pomieszczenia dokładnie tak, jak byś chciał je usłyszeć. RealVerb Pro przekracza bariery prostych ustawień typu duże/małe i ciemne/jasne pomieszczenie, dając Ci naszą pozbawioną zniekształceń, wygładzającą regulację rozpraszania i bardzo długi „ogon” pogłosu.

Apollo 8. Cechy i specyfikacja.
- Częstotliwość próbkowania do 192 kHz przy 24 bitach
- 18 x 24 działających jednocześnie kanałów wejściowych/wyjściowych:
- Osiem kanałów przetwarzania analogowo–cyfrowego przez wejścia mikrofonowe, liniowe lub wysokoimpedancyjne
- 14 kanałów przetwarzania cyfrowo–analogowego przez:
- 8 wyjść liniowych mono
- Stereofoniczne wyjścia monitorowe (możliwość przełączenia na ustalone wyjścia liniowe)
- Dwa stereofoniczne wyjścia słuchawkowe
- 10 kanałów z cyfrowymi wejściami/wyjściami przez:
- Osiem kanałów ADAT Optical Lightpipe I/O z S/MUX dla wysokich częstotliwości próbkowania
- Dwa kanały koncentrycznego S/PDIF I/O z konwersją częstotliwości próbkowania
- Dwa porty Thunderbolt umożliwiające połączenie z innymi urządzeniami Thunderbolt
- Możliwość łączenia do 4 interfejsów Apollo i do 6 urządzeń UAD przez Thunderbolt (Mac)
- Przedwzmacniacze mikrofonowe
- Cztery wysokiej jakości, bardzo transparentne, sterowane cyfrowo analogowe przedwzmacniacze mikrofonowe
- Technologia Unison™ zapewniająca głęboką integrację preampów UAD i odpowiednich wtyczek
- Regulacja wszystkich parametrów preampu z poziomu przedniego panelu i oprogramowania
- Włączany filtr górnoprzepustowy, zasilanie phantom 48V, pad, odwrócenie polaryzacji i łączenie stereo
- Monitorowanie
- Wyjścia do monitorowe stereo (niezależne od ośmiu wyjść liniowych)
- Sterowane cyfrowo analogowe wyjścia monitorowe zachowują najwyższą wierność dźwięku
- Kontrola poziomów i wyciszania na przednim panelu
- Dwa stereofoniczne wyjścia słuchawkowe z niezależnymi szynami miksera
- Niezależna regulacja poziomu wyjść słuchawkowych na przednim panelu
- Mierniki poziomu sygnału pre–fader dla monitorowanych szyn
- Możliwość ustawienia wyjść S/PDIF w taki sposób, aby dublowały wyjścia monitorowe
- Dwa naprzemienne wyjścia monitorowe wybierane z poziomu przedniego panelu lub oprogramowania Console
- Programowalny przycisk na przednim panelu do obsługi funkcji związanych z monitorowaniem: alternatywne głośniki, dim i mono
- Pokładowy UAD–2
- Modele DUO i QUAD wyposażone są w dwa lub cztery procesory SHARC®
- Przetwarzanie w czasie rzeczywistym UAD na wszystkich analogowych i cyfrowych wejściach
- Te same funkcje, jak w przypadku innych urządzeń UAD–2 przy korzystaniu z programu DAW
- Może być łączony z innymi urządzeniami UAD–2 dla zwiększenia wydajności DSP przy miksowaniu
- Zawiera pakiet wtyczek UAD „Realtime Analog Classics Plus”

Oprogramowanie

Aplikacja Console:
- Interfejs przypominający konfigurację analogową do nagrywania i monitorowania w czasie rzeczywistym
- Umożliwia przetwarzanie w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem wtyczek UAD
- Zdalne sterowania funkcjami Apollo 8p
- Wirtualne wejścia/wyjścia do routingu ścieżek DAW przez Console
- Wtyczka Console Recall:
- Zapisuje konfigurację Console wewnątrz sesji DAW do łatwego jej przywołania
- Wygodny dostęp do funkcji związanych z monitorowaniem przez wtyczkę w DAW
- Formaty wtyczek VST, RTAS i AAX 64 i Audio Units
- Aplikacja UAD Meter & Control Panel:
- Konfiguruje ustawienia globalne UAD i monitoruje wykorzystanie systemu

Inne
- Łatwa aktualizacja firmware'u
- Format rack 1U
- Rok gwarancji obejmującej części i robociznę

Wymagania systemowe
- Komputer Apple Mac z wolnym złączem Thunderbolt lub Thunderbolt 2
- Mac OS X 10.8.5 Mountain Lion, 10.9.x Mavericks, lub 10.10.x Yosemite
- 4 GB wolnego miejsca na dysku
- Podłączenie do internetu w celu pobierania oprogramowania i autoryzacji wtyczek UAD
- Zgodny z programami DAW – hostami wtyczek w formacie VST, Audio Units, RTAS lub AAX 64
- Kabel Thunderbolt (sprzedawany osobno)

Specyfikacja
Wewnętrzna częstotliwość próbkowania – 48 kHz, głębia bitowa – 24 bity, pasmo pomiarowe – 20 kHz, wyjście symetryczne.

System
- Zestaw wejść/wyjść
- Wejścia mikrofonowe – 4
- Wysokoimpedancyjne (Hi–Z) wejścia instrumentalne – 2
- Analogowe wejścia linowe – 8
- Analogowe wyjścia liniowe – 8 (łącznie z wyjściami monitorowymi – 10)
- Analogowe wyjścia monitorowe – 2 (jedna para stereo)
- Wyjścia słuchawkowe stereo – 2
- ADAT – do ośmiu kanałów przez podwójne porty I/O z S/MUX
- S/PDIF – Jedno wejście stereo, jedno wyjście stereo
- Thunderbolt 2 – 2 porty (zgodne z Thunderbolt 1)
- Word Clock – 1 wejście, 1 wyjście
- Przetwarzanie analogowo – cyfrowe i cyfrowo – analogowe
- Obsługa częstotliwości próbkowania 44,1; 48; 88,2; 96, 176,4, i 192 kHz
- Głębia bitowa – 24–bity
- Jednoczesne przetwarzanie analogowo-cyfrowe 8 kanałów
- Jednoczesne przetwarzanie cyfrowo-analogowe 14 kanałów
- Latencja sygnału analogowego (w obie strony) – 1,1 milisekundy przy częstotliwości próbkowania 96 kHz
- Latencja sygnału analogowego (w obie strony) przy czterech wtyczkach UAD–2 w szeregu przez aplikację Console – 1,1 milisekundy przy częstotliwości próbkowania 96 kHz
- Wejścia/wyjścia analogowe
- Pasmo przenoszenia: 20 Hz – 20 kHz, ±0,1 dB
- Wejścia mikrofonowe: 1-4
- Typ złącza: żeńskie XLR, plus na pinie 2 (Combo XLR/TRS) 

Parametry i specyfikacje

Zastosowanie

Funkcje

Zasilanie Phantom

Tak

Liczba wyjść

8

ADAT

Tak


Właściwości

Częstotliwość próbkowania

Możliwość zamontowania w racku

Tak


Wejścia i wyjścia

S/PDIF

Tak

Wejścia analogowe

8

Wyjścia analogowe

8

Wejście mikrofonowe

4


Opakowanie

Zawartość paczki

Adapter, Manual, Power Cable, Rack Holders


Zasilanie

Zasilacz

Adapter


Akcesoria

Zasilacz w zestawie

Tak


Kraj

Kraj pochodzenia

Chiny


Zalecane akcesoria