Każdy może zostać członkiem klubu, wystarczy się zarejestrować. Możesz zarejestrować swoje członkostwo na naszej stronie internetowej wraz z rejestracją klienta lub w prostej aplikacji na tablecie. Po rejestracji wyślemy Ci niezbywalną kartę lojalnościową e-mailem i od tej chwili będziesz mógł korzystać z korzyści, których nie dajemy nikomu poza członkami klubu. Retrospektywna rejestracja członkostwa nie jest możliwa i członkostwo wygasa w przypadku jej anulowania lub wypowiedzenia przez Ciebie lub nas.
Pointa jest prosta! Wynagrodzimy Cię punktami za twój zakup. Liczbę punktów, które możesz zdobyć za zakup, znajdziesz w szczegółach produktu na naszej stronie. Po zakupie rezerwujemy twoje punkty jako pierwsze i udostępniamy je do dowolnego użytku po 30 dniach. Jeśli jednak aktywowałeś naszą usługę z możliwością przedłużenia terminu zwrotu towaru o kolejne 30 lub 60 dni, będziesz mieć zarezerwowane punkty 60 lub 90 dni. Po zakupie w jednym z naszych sklepów stacjonarnych możesz natychmiast wymienić punkty. Dokonując kolejnego zakupu w naszym sklepie internetowym, możesz z łatwością zapłacić dowolną część kwoty w koszyku (nawet kwotę za cały zakup), płacąc punktami.
Swoje aktualne saldo punktów, możesz sprawdzić w dowolnym momencie na swoim profile konta klienta lub poprosić sprzedawcę o te informacje. Ale uwaga! Tylko najbardziej lojalni zasługują na tę nagrodę lojalnościową! Jeśli nie dokonasz zakupu ponownie w ciągu 6 miesięcy od ostatniego zakupu, połowa zdobytych punktów przepada. I odwrotnie, nawet niewielki zakup przedłuży zdobyte punkty o kolejne 6 miesięcy. Niestety nie możemy zaakceptować wniosków o punkty kredytowe za zakupy dokonane przed ważną rejestracją członkowską.
Dokonując zakupu w naszym sklepie internetowym, osobiście określasz, jaką kwote chcesz zapłacić punktami. Punkty są „zamieniane” na pieniądze bezpośrednio w koszyku, a całkowita kwota zakupu jest pomniejszana o kwotę, o którą chodzi. Za każde „zapłacone” 100 punktów, łączna kwota zostanie zmniejszona o 1 EUR, za 200 punktów o 2 EUR itd. W związku z tym łączna kwota rabatu w walucie krajowej zależy od aktualnego kursu wymiany euro. Punkty możesz także zastosować, aby zapłacić za cały zakup w koszyku.
Jesteśmy tolerancyjni wobec prawa do zmiany zdania. Członek klubu może korzystać z tego prawa nawet dwa razy dłużej niż zwykły klient. Towar można zwrócić do 30 dni bez podania powodu (poza ustawowym 14-dniowym terminem). W przypadku nieuszkodzonych towarów w oryginalnym opakowaniu, członkom klubu w przedłużonym okresie, dajemy kupon finansowy w wartości godziwej towarów. Rodzaje towarów, których nie jest możliwe zwrócić ze względu na ich charakter, wyszczególniono w regulaminie.
Podczas gdy zwykły klient jest uprawniony do 2-letniej gwarancji na nowe towary, członek naszego klubu może cieszyć się z 3 letniej gwarancji. Naprawimy wadę, którą zgłosisz w czasie przedłużonej gwarancji na nasz koszt, a jeśli wady nie da się naprawić, otrzymasz kupon o wartości aktualnej towaru. Rozszerzona gwarancja nie obejmuje materiałów eksploatacyjnych, towarów łatwo psujących się ani używanych lub rozpakowanych towarów. Przedłużona gwarancja przysługuje tylko i wyłącznie klientowi będącemu konsumentem. Każda reklamacja zostanie rozpatrzona tak szybko, jak to możliwe, ale w wyjątkowych przypadkach może to potrwać dłużej niż 30 dni z powodu wyjątkowej diagnostyki lub naprawy.
Pracujemy nad tym, aby lista atrakcyjnych przywilejów i korzyści praktycznych była coraz dłuższa. Cenimy każdego klienta, ale naszym członkom klubu, chcemy dać to, co najlepsze z najlepszego. Nie tylko pagórkowata porcja słodkiej śmietany, ale także realne korzyści w duchu znanego „crème de la crème”. Dlatego warto regularnie monitorować naszą stronę internetową.