cookies
Nasze „cookies“ będą ci smakować
Pliki cookie na stronie Muziker służą do tego, aby twoja wizyta u nas była zawsze przyjemnym doświadczeniem. Wyraź zgodę na używanie wszystkich plików cookie, klikając przycisk „Zgadzam się” lub wybierz w ustawieniach tylko te, które ci odpowiadają. Więcej informacji.
Sprzedaż zakończona

Modal Electronics Skulpt

4
4-głosowy - wirtualny analogowy syntezator 32 oscylatorów z przenośną i kompaktową konstrukcją. 8 oscylatorów na głos z 2 wybieranymi kształtami morfowalnymi. Stopień miksera dla poziomów osc wraz z opcjami FM, PWM, tuning i Ring Modulation....
Sprzedaż zakończona
Ten produkt nie jest produkowany lub nie jest częścią aktualnej oferty. Zalecamy wybranie alternatywnego produktu.
Wybierz alternatywę (4)
Syntezatory Modal Electronics Skulpt

Modal Electronics Skulpt

Wybierz alternatywę (4)

Kod produktu: SKULPT | ID: 313306

Modal Electronics Skulpt

To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:

4-głosowy - wirtualny analogowy syntezator 32 oscylatorów z przenośną i kompaktową konstrukcją. 8 oscylatorów na głos z 2 wybieranymi kształtami morfowalnymi. Stopień miksera dla poziomów osc wraz z opcjami FM, PWM, tuning i Ring Modulation. Dostępne tryby Monophonic, Duophonic i Polifhonic. Multi opcja Unison / spread, aby oderwać 32 oscylatory, aby uzyskać ogromny dźwięk. 8 macierzy modulacji z 8 źródłami i 37 miejscami docelowymi. 3 x generatory kopert do filtrowania, amplitudy i modulacji. 2 x LFO audio rate, jeden globalny i jeden polifoniczny. Sekwencer w czasie rzeczywistym, który rejestruje do 256 notatek i do 4 parametrów. W pełni funkcjonalny arpeggiator z podziałem, kierunkiem, oktawą, swingiem i kontrolkami podtrzymywania. Filtr rezonansowy, który można przekształcić z niskiego przejścia, przez pasmo przepustowe, do przejścia górnego.

Aby wyświetlić bardziej szczegółowy opis, przełącz tę stronę na język angielski.

Parametry i specyfikacje

Zastosowanie

Typ

Desktop Synthesizer


Funkcje

Aftertouch

Nie

LFO

2

Envelope

ADSR

Oscylatory

8

Modulacja

Tak

Arpeggiator

Tak

Rodzaje efektów

Interfejs MIDI

Tak

Bluetooth

Nie


Właściwości

Liczba klawiszy

16

Rodzaj klawiatury

MIDI

Polifonia

4

Pokrętło pitch bend

Nie

Nośnik danych

Nie

Kolor


Wejścia i wyjścia

Wyjście słuchawkowe

Tak

Wejścia pedałów

Nie

USB MIDI

Tak

USB to Device

Nie

USB to Host

Tak


Efekty

Filtr

Tak

Sekwencer

Nie


Opakowanie

Oferowana konfiguracja

Oferta standardowa

Zawartość paczki


Akcesoria

Zasilacz w zestawie

Nie


Rozmiary i waga

Szerokość (cm)

25,5

Wysokość (cm)

6,8

Głębokość (cm)

13,5


Kraj

Kraj pochodzenia

Chiny


Zalecane akcesoria

Ocena całkowita oparta o 1 recenzji użytkownika:

4

Włodzimierz Ś.

Ogólne wrażenie

Data
13.11.2019

Mały syntezator o 2 ( 32 biorąc pod uwagę 4-głosowość) oscylatorach oferujących bogaty zestaw form falowych regulowanych płynnie, z miksowaniem, PWM, modulacją częstości (FM) i amplitudy ( ring modulation), z rozbudowanym filtrem i rozbudowanym arpeggiatorem / sekwencerem. Obsługa z panelu jest bardzo niewygodna z uwagi na zawodność działania lub zbyt dużą czułość przycisków. Radość programowania uzyskuje się dopiero z wykorzystaniem programowego edytora, który można pobrać ze strony producenta. Skulpt jest zasilany przez USB i przez to samo USB bezproblemowo jest rozpoznawany przez edytor bez dodatkowych sterowników. Warto też podłączyć przez MIDI pełnowymiarową klawiaturę, gdyż ta dotykowa jet zbyt czuła i zawodna . Wyjście audio jest na stereofonicznym małym( 1/8 cala) jacku. Używałem tego skulpta wraz z syntezatorem Gaia Rolanda łącząc przez MIDI i przez audio, które gaia ma na górnym panelu w postaci gniazda stereo 1.8" uzyskując interesujące rezultaty. aje się tez zasilać przez usb z Gai, ale z uwagi na to, że bez edytora praca jest bardzo zawodna , lepiej jednak podłączyć usb do laptopa. Kabelek usb niekiedy przerywa jeśli skulpt nie leży stabilnie. Instrumencik przychodzi bez instrukcji(jest tylko jednostronicowa ściąga o funkcjach gałek i przycisków) i wielu rzeczy trzeba się domyślać. Oceniam, jako bardzo dobry do nauki tworzenia barw i jako przydatne rozszerzenie (przez MIDI) już posiadanego instrumentarium, ale nie jako pierwszy syntezator .