cookies
Nasze „cookies“ będą ci smakować
Pliki cookie na stronie Muziker służą do tego, aby twoja wizyta u nas była zawsze przyjemnym doświadczeniem. Wyraź zgodę na używanie wszystkich plików cookie, klikając przycisk „Zgadzam się” lub wybierz w ustawieniach tylko te, które ci odpowiadają. Więcej informacji.

MAXXIS Dissector 27,5" (584 mm) Black 2.4 Opona rowerowa MTB

5
Zaprojektowany we współpracy z australijskim zawodnikiem DH Troyem Brosnanem, Dissector ma na celu zminimalizowanie oporu przy jednoczesnym zachowaniu kontroli na zakrętach. Ta wszechstronna opona może być używana jako przednia, para lub tylna, w...
Na magazynie 4 szt
Wyślemy jutro ,
2024-05-14
208 zł
Opona rowerowa MTB MAXXIS Dissector 27,5" (584 mm) Black 2.4 Opona rowerowa MTB

MAXXIS Dissector 27,5" (584 mm) Black 2.4 Opona rowerowa MTB

208 zł

Kod produktu: ETB00240600 | ID: 1057321

MAXXIS Dissector 27,5" (584 mm) Black 2.4 Opona rowerowa MTB

To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:

Zaprojektowany we współpracy z australijskim zawodnikiem DH Troyem Brosnanem, Dissector ma na celu zminimalizowanie oporu przy jednoczesnym zachowaniu kontroli na zakrętach. Ta wszechstronna opona może być używana jako przednia, para lub tylna, w zależności od warunków na szlaku.

  • Kategoria: Szlak, Enduro, Downhill
  • Zalecane użycie: suche do luźnych warunków szlakowych
  • Zalecana instalacja: przód lub tył

TECHNOLOGIE

3C MAXXTERRA

  • 3C MaxxTerra firmy Maxxis to pośrednia konfiguracja potrójnej mieszanki stosowana w oponach górskich. Mieszanka 3C MaxxTerra zapewnia lepszą przyczepność niż 3C MaxxSpeed, ale zapewnia lepsze zużycie bieżnika i mniejszy opór toczenia niż MaxxGrip, co czyni ją idealną do jazdy po szlakach w każdych warunkach.

3C MAXXGRIP

Mieszanka 3C MaxxGrip firmy Maxxis wykorzystuje najbardziej przyczepną, najwolniej odbijającą się gumę, jaką oferujemy w oponach do rowerów górskich. Ta mieszanka o wysokiej przyczepności jest taka sama, jak używana przez najlepszych zawodników World Cup Downhill i Enduro World Series, i jest teraz dostępna w różnych konfiguracjach karkasu, aby pokryć wszystkich kolarzy.

  • 3C MaxxGrip + karkas EXO = Lekka jazda po szlakach w mokrych / śliskich warunkach
  • 3C MaxxGrip + karkas EXO+ = wszechstronna jazda po szlakach w mokrych / śliskich warunkach
  • 3C MaxxGrip + karkas DoubleDown = wyścigi Enduro i rowery elektryczne
  • 3C MaxxGrip + karkas Downhill = wyścigi zjazdowe i e-rowery o długim skoku

EXO

  • EXO to odporny na przecięcia i ścieranie materiał dodawany do ścian bocznych wielu opon Maxxis do rowerów górskich i szutrowych. Ta gęsto tkana tkanina jest lekka i bardzo elastyczna, dzięki czemu osiągi opony pozostają nienaruszone. Wybierz ochronę EXO, aby zwiększyć trwałość podczas jazdy po szutrze, XC i lekkiej jazdy po szlakach.

EXO+

  • EXO+ to średnio wytrzymała opcja ochrony przed przebiciem firmy Maxxis, odpowiednia do wszechstronnej jazdy po szlakach i lekkich rowerów elektrycznych. Zaczynamy od wytrzymałego karkasu 60 TPI, dodajemy legendarną warstwę chroniącą przed przebiciem EXO w ściankach bocznych i uzupełniamy małą wstawką butylową wokół stopki. Wytrzymały karkas i materiał EXO chronią przed uszkodzeniami powodowanymi przez kamienie i korzenie, a butylowa wkładka chroni oponę przed przebiciem i pomaga zapobiegać uszkodzeniom obręczy.

PODWÓJNE OBNIŻENIE (DD)

  • DoubleDown (DD) to obudowa do wyścigów enduro i rowerów elektrycznych. Dwie warstwy lekkiego materiału osnowy 120 TPI są połączone z butylową wkładką boczną, aby stworzyć bardzo wytrzymałą oponę, która zapewnia więcej reakcji na szlak niż opona z karkasem Downhill. Opony DoubleDown są minimalnie lżejsze niż ich odpowiedniki zjazdowe, ale tak naprawdę to różnica w „czuciu na szlaku” odróżnia je od siebie. Niektórzy kolarze mogą preferować mocno amortyzowaną jazdę zapewnianą przez oponę z karkasem Downhill.

GOTOWE DO BEZDĘTKI

Opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego zapewniają kierowcy wiele korzyści: możliwość jazdy przy niższym ciśnieniu powietrza, co poprawia przyczepność; mniejsze opory toczenia w porównaniu z oponą dętkową; i mniejsze prawdopodobieństwo spłaszczenia, ponieważ nie ma rurki. Opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego są oznaczone literami „TR” na ścianie bocznej.

  • Opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego muszą być montowane na obręczach kompatybilnych z systemem bezdętkowym i wymagają zastosowania płynnego uszczelniacza w celu utrzymania ciśnienia. Płynne uszczelniacze mają dodatkową zaletę uszczelniania małych przebić. Pamiętaj, aby regularnie sprawdzać uszczelniacz i odświeżać go w razie potrzeby, ponieważ z czasem wyschnie.

SZEROKI SZLAK

Konstrukcja Wide Trail (WT) optymalizuje układ bieżnika i profil opony na nowoczesnych, szerszych felgach. Tradycyjne opony są projektowane wokół starszych, węższych felg i mogą tworzyć zbyt kwadratowy profil opony, co prowadzi do mniej niż optymalnych osiągów. Opony WT są zoptymalizowane pod kątem wewnętrznej szerokości obręczy 35 mm, ale udowodniono, że działają w zakresie od 30 do 35 mm wewnętrznej szerokości obręczy, w zależności od preferencji rowerzysty.

  • Opony Maxxis Wide Trail XC są zoptymalizowane do użytku z obręczami o szerokości wewnętrznej 30 mm, ale będą się dobrze sprawować na obręczach tak wąskich, jak 25 mm. Maxxis nie zaleca felg szerszych niż 30 mm lub węższych niż 25 mm.

Parametry i specyfikacje

Zastosowanie

Typ


Funkcje

Cechy szczególne


Właściwości

Kolor według producenta

Black

TPI

60


Rozmiary i waga

Średnica

Szerokość (inch)

2,4

Szerokość (mm)

57

Waga (g)

878


Kraj

Kraj pochodzenia

Tajwan


Zalecane akcesoria

Ocena całkowita oparta o 3 recenzjach uzytkownika:

5

Helmut S.

Ogólne wrażenie

Schnelle Lieferung. Passt perfekt.

Matej N.

Ogólne wrażenie

Obycajny TR plast, na predne koleso staci. Vyborna cena oproti konkurencii

Pavel R.

Ogólne wrażenie

Zdá se, že drží velmi dobře.