cookies
Nasze „cookies“ będą ci smakować
Pliki cookie na stronie Muziker służą do tego, aby twoja wizyta u nas była zawsze przyjemnym doświadczeniem. Wyraź zgodę na używanie wszystkich plików cookie, klikając przycisk „Zgadzam się” lub wybierz w ustawieniach tylko te, które ci odpowiadają. Więcej informacji.
Promocja

MAXXIS Dissector 29/28" (622 mm) Black 2.4 Opona rowerowa MTB

5
Zaprojektowany we współpracy z zawodnikiem Aussie DH, Troyem Brosnanem, Dissector stara się zminimalizować opór przy jednoczesnym zachowaniu kontroli na zakrętach. Ten wszechstronny wzór może być używany jako przód, para lub tył w zależności od...
Na magazynie 2 szt
Wyślemy jutro ,
2024-05-02
179 zł
225 zł
- 20 %
Opona rowerowa MTB MAXXIS Dissector 29/28" (622 mm) Black 2.4 Opona rowerowa MTB

MAXXIS Dissector 29/28" (622 mm) Black 2.4 Opona rowerowa MTB

179 zł
225 zł
- 20 %

Kod produktu: ETB00241200 | ID: 1032204

MAXXIS Dissector 29/28" (622 mm) Black 2.4 Opona rowerowa MTB

To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:

Zaprojektowany we współpracy z zawodnikiem Aussie DH, Troyem Brosnanem, Dissector stara się zminimalizować opór przy jednoczesnym zachowaniu kontroli na zakrętach.

  • Ten wszechstronny wzór może być używany jako przód, para lub tył w zależności od warunków na szlaku.

Dane techniczne:

  • Opcje podwójnej mieszanki, 3C MaxxTerra lub 3C MaxxGrip
  • Opcje obudowy 60 TPI, 120 TPI lub Downhill (2x60 TPI)
  • Opcje ochrony przed przebiciem EXO lub EXO+
  • Rozmiary Wide Trail (WT) są zoptymalizowane pod kątem obręczy o wewnętrznej szerokości 35 mm
  • Kategoria: Szlak, Enduro, Zjazd
  • Zalecane użycie: suche i luźne warunki na szlaku
  • Zalecana instalacja: z przodu lub z tyłu

Technologie:

  • 3C MaxxTerra: Konfiguracja mieszanki pośredniej stosowana w wybranych oponach górskich. 3C MaxxTerra jest bardziej miękka i zapewnia lepszą przyczepność niż 3C MaxxSpeed, ale zapewnia lepsze zużycie bieżnika i mniejszy opór toczenia niż MaxxGrip.
  • 3C MaxxGrip: Mieszanka 3C MaxxGrip firmy Maxxis wykorzystuje najbardziej lepką i najwolniej odbijającą się gumę, jaką oferujemy w oponach do rowerów górskich. Ta mieszanka o wysokiej przyczepności jest taka sama, jakiej używają nasi najlepsi sportowcy World Cup Downhill i Enduro World Series i jest teraz dostępna w różnych konfiguracjach karkasów, aby pokryć wszystkich rowerzystów.
  • EGZO: Odporny na przecięcia i ścieranie materiał na ściankach bocznych wielu opon MTB Maxxis i szutrowych opon. Ta gęsto tkana tkanina jest lekka i bardzo elastyczna, dzięki czemu osiągi opony pozostają niezmienione. Wybierz EXO Protection, aby zwiększyć trwałość podczas jazdy po szutrze, XC i lekkich szlaków.
  • EXO+: Opcja ochrony przed przebiciem o średniej wytrzymałości firmy Maxxis, odpowiednia do wszechstronnej jazdy po szlakach i lekkich rowerów elektrycznych. Zaczynamy od wytrzymałej obudowy 60 TPI, dodajemy naszą legendarną warstwę EXO chroniącą przed przebiciem na ściankach bocznych, a kończymy małą wkładką z butylu wokół stopki. Twardy karkas i materiał EXO chronią przed uszkodzeniami spowodowanymi przez kamienie i korzenie, podczas gdy wkładka butylowa chroni oponę przed przebiciem i pomaga zapobiegać uszkodzeniom felgi.
  • Podwójny dół: Rozwiązanie obudowy do wyścigów enduro i korzystania z rowerów elektrycznych. Dwie warstwy naszego lekkiego materiału karkasu 120 TPI są połączone z butylową wkładką na ścianach bocznych, aby stworzyć bardzo wytrzymałą oponę z lepszym sprzężeniem zwrotnym niż opona z karkasem Downhill. Opony DoubleDown są nieznacznie lżejsze niż ich odpowiedniki zjazdowe, ale tak naprawdę to różnica w „czuciu na szlaku” odróżnia je od siebie. Niektórzy kierowcy mogą preferować bardzo tłumioną jazdę zapewnianą przez oponę z karkasem Downhill.
  • Gotowy do zastosowania bezdętkowego: Opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego zapewniają rowerzyście wiele korzyści: możliwość jazdy z niższym ciśnieniem powietrza, co poprawia przyczepność; niższy opór toczenia w porównaniu z oponą dętkową; i mniejsze prawdopodobieństwo spłaszczenia, ponieważ nie ma rurki. Opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego są oznaczone literami „TR” na ścianie bocznej, muszą być montowane na felgach kompatybilnych z oponami bezdętkowymi i wymagają użycia płynnego uszczelniacza w celu utrzymania ciśnienia. Dodatkową zaletą płynnych uszczelniaczy jest uszczelnienie małych przebić. Pamiętaj, aby regularnie sprawdzać szczeliwo i odświeżać je w razie potrzeby, ponieważ z czasem wyschnie.
  • Szeroki szlak: Konstrukcja Wide Trail (WT) optymalizuje układ i profil bieżnika opony na współczesnych, szerszych obręczach. Tradycyjne opony są projektowane wokół starszych, węższych felg i mogą tworzyć zbyt kwadratowy profil opony, co prowadzi do nieoptymalnych osiągów. Opony WT są zoptymalizowane pod kątem wewnętrznej szerokości obręczy 35 mm, ale udowodniono, że działają w zakresie od 30 do 35 mm wewnętrznej szerokości obręczy, w zależności od preferencji rowerzysty. Opony Maxxis Wide Trail XC są zoptymalizowane do użytku z obręczami o wewnętrznej szerokości 30 mm, ale sprawdzą się dobrze na obręczach tak wąskich jak 25 mm. Maxxis nie zaleca felg szerszych niż 30mm lub węższych niż 25mm.

Parametry i specyfikacje

Zastosowanie

Typ


Funkcje

Cechy szczególne


Właściwości

Kolor według producenta

Black

TPI

60


Rozmiary i waga

Średnica

Szerokość (inch)

2,4

Waga (g)

956


Kraj

Kraj pochodzenia

Tajwan


Zalecane akcesoria

Ocena całkowita oparta o 3 recenzjach uzytkownika:

5

Pavel R.

Ogólne wrażenie

Data
29.07.2022

Zdá se, že drží velmi dobře.

Helmut S.

Ogólne wrażenie

Schnelle Lieferung. Passt perfekt.

Matej N.

Ogólne wrażenie

Obycajny TR plast, na predne koleso staci. Vyborna cena oproti konkurencii