To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Sterownik LTDx MAX łączy w sobie ekstremalną wybaczenie sterownika LTDx z regulowaną pozycją ciężaru pięty, która pozwala na precyzyjne dostrojenie potrzebnej wielkości odchylenia naciągu.
Niższy obrót z większym przebaczeniem
- Technologia PWR-COR pozycjonuje znaczną ilość masy nisko i do przodu, zapewniając większą prędkość piłki przy zmniejszonym obrocie. Dodatkowa wolframowa masa tylna zabiera naszego najszybszego kierowcę i sprawia, że jest on niezwykle wyrozumiały i grywalny dla szerokiego grona graczy.
Projekt twarzy
- Projekt HOT Face jest precyzyjnie dostrojony pod kątem szybkości dzięki uczeniu maszynowemu. Korzystając z danych z tysięcy symulacji uderzeń, stworzyliśmy wiele stref o doskonałej grubości, aby zwiększyć prędkość piłki na większym obszarze twarzy.
Lżejsza / mocniejsza konstrukcja
- Wielomateriałowa konstrukcja zawiera do 30% więcej węgla oraz lżejszą i stabilniejszą tytanową obudowę. Nowa konstrukcja maksymalizuje oszczędność masy, dzięki czemu możemy umieścić większą masę nisko i do przodu w PWR-COR, aby zwiększyć prędkość.
Przegląd technologii
TECHNOLOGIA PWR-COR
- Technologia PWR-COR to wielomateriałowy system ważenia, który pozycjonuje jak największy ciężar nisko i do przodu. Łącznie 10 gramów (obciążnik wewnętrzny ze stali obrabianej maszynowo 6 g i obciążnik zewnętrzny z aluminium 4 g) jest umieszczony tuż za strefą uderzenia, aby przenieść maksymalną prędkość na piłkę golfową przy uderzeniu przy zmniejszonym obrocie.
TECHNOLOGIA GORĄCEJ TWARZY
- Wykorzystując uczenie maszynowe i obróbkę CNC, stworzyliśmy nowy projekt o zmiennej grubości, który jest precyzyjnie dostrojony pod kątem szybkości. HOT oznacza „Highly Optimized Topology”. Wykorzystując dane z tysięcy symulacji uderzeń, zoptymalizowaliśmy grubości w wielu strefach, aby zmaksymalizować prędkość piłki na większym obszarze twarzy. Strefy te tworzą wizualne szczyty i doliny przypominające mapę topologiczną, stąd nazwa projektu.
KONSTRUKCJA WIELOMATERIAŁOWA
- Wielomateriałowa konstrukcja wykorzystuje lekką koronę i podeszwę z włókna węglowego oraz lżejszą i mocniejszą obudowę z tytanu. Nowa konstrukcja podwozia jest o 8,3 g lżejsza i pozwala na użycie do 30% więcej włókna węglowego. Lżejsze podwozie ma kluczowe znaczenie dla uwolnienia większej wagi, którą można by umieścić nisko i do przodu w PWR-COR, aby zwiększyć prędkość piłki.
REGULOWANA WAGA
- Dwie regulowane obciążniki (ciężki 10 g i lekki 3 g) można ustawić w pozycji tylnej i pięty. Ustaw ciężarek o wadze 10 g z tyłu, aby uzyskać neutralny, aby narysować skośny lot piłki, lub w pięcie, aby uzyskać maksymalne skosowanie (11 jardów).
FREZOWANA CNC TWARZ NIESKOŃCZONOŚCI
- Zaktualizowany projekt CNC Infinity Face owija się wokół krawędzi natarcia, aby zwiększyć strefę maksymalnej prędkości piłki, zapewniając jednocześnie tradycyjną górną linię dla lepszego wyrównania wizualnego.