Kod produktu: YTX9-BS | ID: 1086546
To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Yuasa dostarcza akumulatory do sportów motorowych większej liczbie producentów OEM niż wszyscy nasi konkurenci razem w USA i na świecie. Powód jest prosty: najwyższa jakość, niezrównana niezawodność, długa żywotność i zaawansowana inżynieria poparta wieloletnim doświadczeniem w zastosowaniach. Zobacz naszą pełną gamę wysokowydajnych akumulatorów do sportów motorowych do motocykli, quadów, UTV, skuterów śnieżnych, skuterów wodnych i nie tylko.
Akumulatory Absorbed Glass Mat (AGM) różnią się wyglądem od typowych typów akumulatorów do sportów motorowych, ponieważ są inaczej zbudowane. Ta zaawansowana konstrukcja baterii eliminuje utratę wody. Gdy te akumulatory zostaną napełnione kwasem, nigdy nie będziesz musiał napełniać ich wodą ani sprawdzać poziomu kwasu. Ta specyficzna linia jest zoptymalizowana pod kątem silnej pracy bez konserwacji. Zasadniczo jest to najlepsza bateria typu „ustaw i zapomnij”.
Bez konserwacji i bez ryzyka
Idealny do długoterminowego przechowywania
Długa żywotność
Funkcje akumulatorów AGM
OSTRZEŻENIE! Zamknięte bezobsługowe akumulatory VRLA YUASA można łatwo zniszczyć zwykłą ładowarką samochodową. Dlatego nigdy nie ładuj akumulatorów YUASA moto ładowarką inną niż odpowiednia dla tych akumulatorów. Polecamy na przykład ładowarki marki Tecmate OptiMate.
Parametry i specyfikacje
Wytrzymałość baterii
6 miesięcy
Typ produktu
Model motocykla
Adventure, Duke, LC4 ('96-'98), Adventurer, Duke, RXC LC4 ('99-'02), All Electric Start Models ('91-'95), All Electric Start Models ('97-'03), All Electric Start Models (’96-’01), Beamer R4-150 (-'12), Bonneville ('17-'20), C650 Evolution ('16-'18), CB400F CB-1 ('89-'90), CBR600 ('87-'00), CBR900R, RR ('93-'99), CH150 Elite ('87), DR650SE ('98-'19), DR650SE (CN) ('96-'97), Daytona 600/650, Speed Four ('02-'05), Daytona 675, R ('11-'20), Duke ('13), Duke ('13-'17), Duke ('15-'18), EX250, Ninja 250R ('09-'12), EX300 Ninja, ABS ('13-'17), G310R, GS ('16-'19), GSF400 Bandit ('91-'93), GSF600S Bandit ('96-'03), GSX-R600 ('97-'19), GSX-R600W ('92-'93), GSX-R750 ('96-'99), GSX250RL8, RL9 ('18-'19), GSX600F Katana ('98-'06), GSX650F ('08-'11), GSX750F Katana ('98-'06), GSXR750W ('94-'95), GV250 ('09-'16), GW250 ('13-'17), HD125 ('10-'11), HD200 ('10-'13), Himalayan ('17-'20), KLR650, Adv., Trav. ('22), KLX650C, R ('93-'96), KZ750-L Ninja ('93), LC4 E/XC ('96-'98), Matrix R4-150 (-'12), NS3-250 ('09-'16), NT650 Hawk GT ('88-'91), NX650 ('88-'89), Ninja 1000 SX ('22), Ninja 1000, ABS ('11-'13), Ninja 1000, ABS ('17-'20), Ninja 400, ABS ('08-'22), RC 390 ('18), RF600R, S ('94-'96), RF900, R, S, ZS ('94-'97), RVF750R (RC45) ('94), RXC LC4 ('96-'01), Ranger 150 ('22), S1000XR ('16-'17), Street Triple, R ('08-'20), TR200 Fat Cat ('86), UH200A Burgman ('14-'19), VFR750R (RC30) ('90), VT600C, CD Shadow Deluxe, VLX ('88-'03), Versys 1000, LT ('15-'22), Versys-X 300, ABS ('17-'19), XJ600S Seca II ('92-'98), XR650L ('93-'20), XT600E ('90-'95), Z H2 ('22), Z1000, ABS ('03-'13), Z400 ABS ('19-'22), Z800, ABS ('13-'16), Z900 ABS, Z900RS ABS, Café ('17-'22), ZR750 (Z750S) ('05-'06), ZX600-FA Ninja ZX-6R ('08-'22), ZX600-G, J Ninja ZX-6R ('98-'08), ZX600-K, M, N Ninja ZX-6RR ('03-'06), ZX636-B, C Ninja ZX-6R, ABS ('03-'22), ZX750 Ninja ZX-7RR ('91-'97), ZX900- E, F Ninja (ZX-9R) ('00-'03), ZX900-C Ninja (ZX-9R) ('98-'99), ZZR600 ('05-'09)
Pojemność
8 Ah
Napięcie
Prąd
135 A
Długość
150 mm
Szerokość
87 mm
Wysokość
105 mm
Waga
3 kg
Kraj pochodzenia
USA
Zalecane akcesoria
Ocena całkowita oparta o 5 recenzjach użytkowników: