To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Maksymalna moc, prędkość i kontrola.
IZOMETRYCZNE
Powiększony słodki punkt
- Technologia ISOMETRICTM w dalszym ciągu pomaga największym graczom na świecie osiągnąć globalny sukces.
- Opracowana ponad 30 lat temu konstrukcja ISOMETRICTM zwiększa czułość punktu o 7%*. W porównaniu z konwencjonalną okrągłą ramą, kwadratowa rakieta ISOMETRICTM generuje większy słodki punkt, optymalizując przecięcie naciągu głównego i poprzecznego.
- ISOMETRICTM zapewnia większą kontrolę bez utraty mocy. ISOMETRICTM jest znakiem towarowym firmy Yonex CO., LTD.
*Testowane przez Yonex
Solidny rdzeń
- Wbudowany, solidny rdzeń tłumi szkodliwe wibracje w momencie uderzenia. Solidny rdzeń jest stosowany we wszystkich rakietach produkowanych w Japonii.
Włókno Ultra PE
- Wał jest zbudowany z „Ultra PEF” – włókna ultrapolietylenowego – które jest wystarczająco lekkie, aby unosić się na wodzie, a jednocześnie wytrzymuje ogromne siły. cechy te pozwalają na maksymalną absorpcję wstrząsów.
Super cienki wał
- Najcieńsza rakieta, jaką kiedykolwiek wyprodukowano przez YONEX, znacznie zmniejsza opór powietrza, zapewniając jednocześnie maksymalne czucie.
Zwiększająca energię CAP PLUS
- Unikalnie ukształtowany kapturek, który maksymalizuje wydajność trzonka. Przód umożliwia zginanie trzonka, a łukowate łuki po bokach stabilizują powierzchnię rakiety, zapobiegając skręcaniu się trzonka.
KOTWA T
- Materiał kompozytowy T-ANCHOR zastosowany w przegubie T pomaga zmniejszyć nadmierny moment obrotowy podczas uderzenia niecentrycznego strzału.
Wbudowany trójnik
- Lekki T-Joint zwiększa stabilność lotki na strunach, maksymalizując moc i kontrolę.
Rama pudełkowa
- Wyjątkowo sztywny profil zapewnia solidną stabilność przy uderzeniu lotką.
WZMOCNIACZ KIESZENI
- Rama jest wyściełana POCKETING BOOSTER, opatentowanym materiałem gumopodobnym, podkreślającym elastyczność wygięcia ramy.
Ulepszona rama miecza łukowego
- Pewna kontrola dzięki tej unikalnej konstrukcji ramy o różnym poziomie elastyczności od góry, po bokach do dołu, zbudowanej w celu zwiększenia trzymania czółenka, jednocześnie zmniejszając niestabilność i skręcanie przy uderzeniu.