Kod produktu: FT8DMHX | ID: 270661
To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Silniki o wysokim momencie obrotowym i momencie obrotowym FT są optymalnym rozwiązaniem dla żaglówek, łodzi rybackich i łodzi roboczych. Wyznaczają nowe standardy wydajności przy minimalnym hałasie i wibracjach oraz maksymalnej oszczędności. Wyposażone w opatentowane śmigło Yamaha Dual-Thrust, które zapewnia pełny ruch do przodu i do tyłu, ułatwiając manewrowanie na dużych łodziach. Elektroniczna jednostka sterująca CDI / TCI zapewnia prosty rozruch i niezawodność w każdych warunkach, a wysokowydajne alternatory zapewniają wymaganą wydajność rozruchu nawet po długotrwałej pracy z niską prędkością
Engine Type 8hp | 2 cyl |
Displacement | 212cc |
Bore x Stroke | 56 x 43mm (2.20 x 1.70 in.) |
Prop Shaft Horsepower | 8hp at 5500 rpm |
Full Throttle RPM Range | 5000 ~ 6000 |
Alternator Output at W.O.T. | 6 Amp |
Compression Ratio | 9.4:1 |
Fuel Induction System | Carb |
Weight* | 39 kg (87 lbs) - 40 kg (89 lbs) |
Recommended Fuel | Octane 87 |
Recommended Engine Oil | Yamalube® 4M (See owner's manual) |
Recommended Fuel Filtration | Yamaha 10-Micron Fuel/Water Separating Filter (external) |
C.A.R.B. Rating | 3-Star |
Exhaust | Through Propeller |
Intake | 4 |
Ignition | CDI Microcomputer |
Spark Plug | BR6HS-10 |
Alternator Output | 6 |
Starting System | MH-Manual, E-EP-Electric |
Control System | Tiller handle (MH), Remote (E,EP) |
Trimming and tilting | Manual (MH,E), Power (EP) |
Lubrication | Wet Sump |
Engine Oil Capacity | 0.8L |
Recommended Cooling | Thermostatic Control |
Ethanol Blend Limit | 10% Maximum |
Gear Ratio | 2.08:1 |
Gear Shift | Forward, Neutral, Reverse |
Shaft Length | L 50,80 - XL 63,50 mm |
Degree of Tilt | 71° |
Degree of Trim | -4° through +16° |
Dry Weight | 15" shaft / 39 kg (87 lbs), 20" shaft / 40 kg (89 lbs) |
Mounting Centers | N/A |
Steering | |
Steering Angle (maximum) | 43° from center, either direction |
Parametry i specyfikacje
Zalecane akcesoria