To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Szukasz opony „załóż i zapomnij” plus? Poznaj Rangera 2.8/3.0. Ciasno rozmieszczone środkowe pokrętła nadają tempo, podczas gdy otwarte zewnętrzne występy z łatwością pożerają rogi i zrzucają błoto. Dopełnieniem pakietu są wielokierunkowe lamówki, które zapewniają Rangerowi przyczepność na technicznych podjazdach i szybkich zakrętach. Jego duża obudowa zwiększa pewność rowerzysty, ponieważ dopasowuje się do szlaku i zwiększa przyczepność. Ranger 2.8/3.0 jest gotowy do jazdy po szlakach i zatwierdzony do wypraw rowerowych.
- STOSOWANIE : Trail - Bikepacking
WIELOKIERUNKOWE lamele
- Gałka nacinająca lamele w różnych kierunkach zapewnia lepszą przyczepność niezależnie od tego, czy pedałujesz, hamujesz, czy pokonujesz zakręty. Siping poprawia również przyczepność na mokrych skałach i korzeniach, zwiększając liczbę krawędzi roboczych na każdym pokrętle stykającym się ze szlakiem.
KONSTRUKCJA ODPORNA NA BŁOTO
- Znaczne odstępy między klockami pozwalają błocie spływać z opony, zamiast przywierać do bieżnika. Otwarty odstęp sprawia, że klocki zawsze stykają się ze szlakiem, a nie są pokryte lepkim błotem.
MAŁE POKRĘTŁA, DUŻA POJEMNOŚĆ
- Bieżnik o dużej objętości Ranger 2.8/3.0 jest pokryty małymi, krótkimi klockami, aby zapewnić przyczepność opon z klockami, ale bez zwiększonego oporu toczenia, który towarzyszy grubszym klockom. To sprawia, że Ranger 2.8/3.0 to doskonały wybór do jazdy po szlakach lub wypraw rowerowych.
KOMPATYBILNE Z BEZDĘTKAMI
- TCS (Tubeless Compatible System) to znormalizowany system bezdętkowy WTB. Opony te są wyposażone w karkas bezdętkowy TCS, który prawie eliminuje przebicie i umożliwia niższe ciśnienie w oponach, co poprawia przyczepność i komfort w porównaniu z tradycyjną oponą dętkową.
MIESZANKA TRITEC
- TriTec łączy trzy różne mieszanki gumowe, aby zapewnić różne poziomy przyczepności, wsparcia i trwałości w zależności od ich umieszczenia w bieżniku. Guma o wysokiej twardości stanowi podstawę dla całego wzoru bieżnika, a nawet sięga nieco do podstawy każdego pokrętła, aby zapewnić dodatkowe wsparcie poniżej bardziej miękkich mieszanek zastosowanych w pozostałej części każdego pokrętła. Gałki środkowe są wykonane z mieszanki o średniej twardości, która zapewnia przyczepność i trwałość bez utraty wydajności toczenia, podczas gdy gałki zewnętrzne są wykonane z najdelikatniejszej mieszanki, zapewniającej maksymalną przyczepność i powolne odbicie.
OCHRONA PRZED PRZEBICIEM SG2
- Jednowarstwowe opony górskie TCS Light są dostępne z ochroną przed przebiciem SG2. SG2 to lekka nylonowa warstwa, która chroni wszystkie obszary opony z dodatkowym poziomem ochrony przed przebiciem i przebiciem. Stopka do stopki SG2 poprawia również stabilność ściany bocznej i ogólne wsparcie opony bez dodatkowego ciężaru wytrzymałego (dwuwarstwowego) karkasu.