cookies
Nasze „cookies“ będą ci smakować
Pliki cookie na stronie Muziker służą do tego, aby twoja wizyta u nas była zawsze przyjemnym doświadczeniem. Wyraź zgodę na używanie wszystkich plików cookie, klikając przycisk „Zgadzam się” lub wybierz w ustawieniach tylko te, które ci odpowiadają. Więcej informacji.
Sprzedaż zakończona

Victron Energy BlueSolar MPPT 75/15

Wytrzymały i szybki sterownik MPPT do wymagających warunków przy napięciu panelu do 75 V. Maksymalny prąd ładowania 15 A. 12-24 V maks. 200/400 Wp. Jest wyposażony w algorytm BatteryLife - ładowanie adaptacyjne w celu przedłużenia żywotności...
Sprzedaż zakończona
Ten produkt nie jest produkowany lub nie jest częścią aktualnej oferty.

Kod produktu: VBS012 | ID: 272959

Victron Energy BlueSolar MPPT 75/15

To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:

Wytrzymały i szybki sterownik MPPT do wymagających warunków przy napięciu panelu do 75 V. Maksymalny prąd ładowania 15 A. 12-24 V maks. 200/400 Wp. Jest wyposażony w algorytm BatteryLife - ładowanie adaptacyjne w celu przedłużenia żywotności baterii. Sterownik w sposób ciągły monitoruje stan naładowania akumulatora i stopniowo zwiększa poziom napięcia w trybie dziennym, przy czym obciążenie jest odłączane od stanu, gdy osiągnięte jest napięcie absorpcji (akumulator jest w pełni naładowany). Ponownie spada poziom stresu, przy którym obciążenie jest odłączone. W ten sposób może się zdarzyć mniej więcej raz w tygodniu, aby całkowicie naładować akumulator, nawet przy zmniejszonym wzroście energii słonecznej i większym obciążeniu, co pozytywnie wpłynie na żywotność akumulatora. Jest to opcjonalna funkcja. Wewnętrzne komponenty elektroniczne są chronione przez powłoki z żywicy przed szkodliwymi skutkami i długim okresem użytkowania. Posiada wbudowany wewnętrzny czujnik temperatury do odpowiedniej regulacji napięcia ładowania i automatycznego automatycznego wykrywania systemu 12 lub 24 V. Adaptacyjne, trójstopniowe ładowanie: 1. Zbiorcze, 2. Absorpcja i 3. Przepływ. Początkowo przy szybkim ładowaniu generowane są wysokie prądy i niższe napięcia, aby szybko naładować rozładowaną baterię. Po tej fazie następuje stałe obniżanie napięcia w celu pełnego naładowania baterii bez niebezpiecznego wycieku baterii, co skraca czas pracy baterii. Naładowana bateria jest utrzymywana w stanie naładowania przy bardzo niskim prądzie i niskim napięciu. Jeśli napięcie akumulatora spadnie poniżej 13,2 V, na przykład z powodu obciążenia, uruchamiany jest nowy cykl ładowania. Zaprojektowany w pozycji pionowej na niepalnym podłożu, z okablowaniem od spodu. Napięcie z paneli musi przekraczać napięcie akumulatora o 5 V, aby sterownik mógł działać i ładować akumulator. Sterownik ładuje się, aż napięcie z paneli będzie o 1 V wyższe niż napięcie akumulatora. W przypadku systemów 24 V zaleca się panele z co najmniej 72 komórkami i maksymalnie 108 komórkami. Celem jest uzyskanie wystarczającego napięcia dla wydajnego i pełnego ładowania akumulatora. Zawiera bezpiecznik 20 A między kontrolerem a akumulatorem, wybór wartości napięcia do rozłączenia i podłączenie obciążenia. Z lewej strony podłączonego okablowania są cztery wyjścia. Łącząc ich połączenie ze skoczkiem, osiągniemy pożądany sposób odłączania / łączenia ładunku i ładowania akumulatora: 1. Bez mostka - tak zwany algorytm BatteryLife, sposób, w jaki regulator regularnie próbuje naładować akumulator. Napięcia obciążenia i zakłóceń dla obciążenia nie są stałe, ale będą się różnić w zależności od bieżącego stanu naładowania akumulatora. Znacznie wydłuża żywotność baterii, szczególnie w przypadku systemów, w których zużycie energii jest większe niż w przypadku jej produkcji. 2. Zworka (zworka) włożona między 3 a 4 pin. - Napięcie odłączenia obciążenia 11,1 V (systemy 12 V) lub 22,2 V (systemy 24 V). - Akumulatorowe napięcie ładowania 13,1 V (systemy 12 V) lub 26,2 V (systemy 24 V). 3. Zworka włożona między 2. i 3. szpilki. - Napięcie rozłączania obciążenia 11,8 V (systemy 12 V) lub 23,6 V (systemy 24 V). - Ponownie podłączyć napięcie obciążenia 14,0 V (systemy 12 V) lub 28,0 V (systemy 24 V). Wyjście do podłączenia obciążenia może również sterować (włączać / wyłączać) wybrane typy napędów VICTRON, które są standardowo podłączone bezpośrednio do akumulatora. SINUS Phoenix 12/180, 24/180, 12/350, 24/350, modele SINUX Phoenix serii C oraz inwerter / ładowarka MultiPlus C wymagają zdalnej kontroli falownika, SINUS Phoenix 12/800, 24/800, 12/1200 i 24/1200 nie potrzebują tego interfejsu. Dołącz do schematów w plikach do pobrania, aby się zaangażować.