To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
ZREKONSTRUOWANY, ABY MOŻNA SIĘ ZABAWAĆ
- Całkowicie przebudowujemy kierowcę od podstaw, aby zapewnić Ci zarówno przebaczenie, jak i dystans. Śmiało, koszulka jest twoja. Odsuń się.
WIĘCEJ MOCY, CZĘŚCIEJ
- Konstrukcja kutego pierścienia jest kluczem do odblokowania wymiaru odległości i optymalnego wybaczania dzięki SIM2 Max•D. Wykonany z lekkiego i wytrzymałego aluminium, które jest precyzyjnie frezowane, łączy kluczowe elementy głowicy przetwornika w pojedynczą siłę. Tworząc kierowcę zbudowanego z myślą o przebaczeniu i mocy, zaprojektowanego tak, aby dać Ci pewność siebie podczas każdego uderzenia z tee.
RYSUJ BEZ KOMPROMISÓW
- Tradycyjni kierowcy z remisem idą na kompromis, poświęcając wybaczenie za lot piłki od lewej do prawej. Wyszliśmy poza tradycję, aby zapewnić przebaczenie i lot piłki, którego potrzebujesz. Zrekonstruowany SIM2 Max•D wyposażony jest w przestawiony generator bezwładności, który znajduje się bliżej pięty, zachęcając do CG pięty, która jest nisko i do tyłu, aby uzyskać więcej wybaczania. Wynik końcowy, sterownik bez kompromisów.
W KSZTAŁCIE DLA AERO
- Opierając się na przełomowej wydajności Shape In Motion, SIM2 Max•D posiada generator bezwładności utworzony przez 9-warstwową podeszwę z włókna węglowego. Lekki panel jest strategicznie ustawiony pod kątem, aby poprawić aerodynamikę w najbardziej krytycznej fazie zamachu, aby uzyskać większe prędkości główki kija. Przenieśliśmy dodatkowy ciężar na tył kija, aby zachęcić do wyższego MOI i optymalnych właściwości startowych.
TWARZ SZYBKOŚCI I PRZEBACZENIA
- Frezowana tylna miseczka jest wykonana z tytanu o wysokiej wytrzymałości, aby zachęcać do dużych prędkości piłki. Frezowanie wewnętrzne zmienia grubość powierzchni i wskazuje wydajność tam, gdzie golfiści najbardziej tego potrzebują, ustępując miejsca inteligentnie zoptymalizowanemu sweet spotowi, który obejmuje najczęstsze obszary uderzenia. Port wtrysku Speed Injection po stronie palców pozwala nam bardziej wydajnie kalibrować każdą głowę do progu maksymalnego dozwolonego limitu prędkości piłki, podczas gdy Twist Face® nadal pomaga wszystkim golfistom znaleźć więcej fairwayów.
TECHNOLOGIA
Konstrukcja kutego pierścienia
- Kute z lekkiego i wytrzymałego aluminium, które jest frezowane do precyzyjnego kształtu, konstrukcja Forged Ring łączy masywną tylną masę, podeszwę w całości z włókna węglowego, koronę i frezowaną powierzchnię tylnej miseczki. Stworzenie inspirującego kierowcy, zaprojektowanego z myślą o większej stabilności i wybaczaniu.
Generator bezwładności SIM
- Asymetryczny generator bezwładności został zaprojektowany, aby zapewnić większą prędkość główki kija dzięki zaawansowanej geometrii i analityce aerodynamicznej. Całkowicie lekka podeszwa z włókna węglowego umożliwia redystrybucję masy w celu uzyskania głębszego środka ciężkości i lepszego wybaczania.
Draw-Bias Design
- Często standardowe projekty z odchyleniem losowym promują lot piłki od prawej do lewej kosztem przebaczenia. Dzięki zrekonstruowaniu głowy kierowcy i przesunięciu asymetrycznego generatora bezwładności bliżej pięty, jesteśmy w stanie zachować wybaczenie, jednocześnie zwiększając stronniczość naciągu.
Skręt twarzy z wtryskiem prędkości
- Speed Injected Twist Face poprawia prędkość piłki, kalibrując każdą głowę do progu dozwolonego limitu prędkości, z korekcją krzywizny twarzy, chroniącą również przed uderzeniami pięty i palców.
Kieszeń prędkości przez szczelinę
- Elastyczna konstrukcja Speed Pocket ™ została zaprojektowana tak, aby zmaksymalizować prędkość piłki i zapewnić dodatkowe wybaczenie przy niskich uderzeniach w twarz.
Podzielone ważenie masy
- Wyposażony w ciężarek TPS na podeszwie kija i 16 gramów stali z tyłu, ten element konstrukcyjny promuje lepsze właściwości wybaczania i rotacji, jednocześnie umożliwiając precyzyjne docelowe masowanie zamachów podczas niestandardowego montażu.