To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
To więcej niż mechaniczna przerzutka z akumulatorem i przykręconym silnikiem, przerzutka Eagle AXS jest sercem całego systemu AXS. Posiada krótszą klatkę, która zapewnia o 10 mm większy prześwit, z większą ilością łańcucha na kasecie, aby siedzieć nieco dalej z przodu i dalej od mechanicznego Eagle. Natychmiastowe zmiany od jednego dotknięcia, nawet pod obciążeniem łańcucha wygrywającego Puchar Świata, zarejestrowane w gorączce wyścigów i potwierdzone w laboratorium testowym. Testowany zgodnie ze standardem wodo- i pyłoszczelności IP69K, więc niezależnie od tego, co przyniesie dzień wyścigu, jesteś gotowy.
- Sprzęt Ti
- Zabezpieczenie przed przeciążeniem sprzęgła
- Oprogramowanie komponentowe obsługujące AXS, które umożliwia zarówno programowanie, jak i personalizację nowych komponentów SRAM i RockShox
- System jest całkowicie odporny na wodę i kurz zgodnie z IPX7
- Bateria sprzedawana osobno
TECHNOLOGIE
BLOKADA KLATKOWA
- Dzięki technologii CAGE LOCK w przerzutce tylnej demontaż i montaż kół — a także montaż łańcucha — stają się szybsze i prostsze. Wystarczy popchnąć klatkę do przodu, aby stworzyć luz i zablokować ją na miejscu.
SPRZĘGŁO Z ŁOŻYSKĄ WALCOWĄ
- Technologia ROLLER BEARING CLUTCH eliminuje podskakiwanie przerzutki i trzaskanie łańcucha bez utraty precyzji.
AXS
- AXS to system integracji komponentów rowerowych SRAM, który łączy elektroniczne komponenty rowerowe i oprogramowanie. Aplikacja SRAM AXS pozwala rowerzystom zobaczyć stan baterii, zmienić zachowanie komponentów, spersonalizować elementy sterujące, uzyskać przypomnienia o konserwacji i zaktualizować oprogramowanie układowe.
X-POZIOM
- Konstrukcja „prostego równoległoboku” tej przerzutki tylnej ogranicza wszelki ruch do osi poziomej, co uniemożliwia przesuwanie ducha, jednocześnie zmniejszając siłę przełożenia. Dla szybszej i dokładniejszej zmiany przełożeń, duże przesunięcie górnego koła pasowego utrzymuje stałą szczelinę łańcucha na wszystkich biegach.
X-SYNC
- Tarcze SRAM X-SYNC 1x zapewniają najwyższy poziom wydajności i trwałości. Wysokie, kwadratowe krawędzie zębów SRAM X-SYNC angażują łańcuch wcześniej niż tradycyjne zęby w kształcie trójkąta. Ostry i wąski profil zębów, a także zaokrąglone krawędzie fazowania pomagają radzić sobie z ugiętym łańcuchem. Aby zapewnić najlepszą możliwą wydajność w błotnistych warunkach, tarcze X-SYNC zostały zaprojektowane z wgłębieniami do usuwania błota dla wewnętrznych ogniw łańcucha i rolek. Zaprojektowane w Niemczech pierścienie X-SYNC są integralną częścią układu napędowego SRAM 1x. Nie akceptuj imitacji.
ORZEŁ
- Technologia Eagle reprezentuje 1 x technologię układu napędowego. Eagle to lżejszy, prostszy, trwalszy i łatwiejszy w obsłudze układ napędowy. Eagle zawiera 1 x komponenty, zaprojektowane z myślą o jeszcze większej trwałości i wydajności, przy jednoczesnym zachowaniu znacznej przewagi masy nad innymi rozwiązaniami układu napędowego. Technologia Eagle zapewnia również rozszerzony zakres przełożeń o 520%, co odpowiada układom napędowym 2 x 11.