cookies
Nasze „cookies“ będą ci smakować
Pliki cookie na stronie Muziker służą do tego, aby twoja wizyta u nas była zawsze przyjemnym doświadczeniem. Wyraź zgodę na używanie wszystkich plików cookie, klikając przycisk „Zgadzam się” lub wybierz w ustawieniach tylko te, które ci odpowiadają. Więcej informacji.
Promocja

SRAM Maven Silver Hydraulic Disc Brake Black Anodized Hamulec tarczowy Przedni Hamulec tarczowy

Nowoczesne rowery górskie na nowo zdefiniowały możliwości rowerzystów, zwiększając wymagania dotyczące mocy przy dużych obciążeniach jeszcze bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Maven Silver jest odpowiedzią na tę ewolucję, z monstrualnymi tłokami...
Extra gifts
Kupując ten produkt, otrzymasz od nas prezent gratis
Na magazynie 1 szt
Wyślemy dzisiaj ,
2024-05-07
1 409 zł
1 469 zł
- 4 %
Hamulec tarczowy SRAM Maven Silver Hydraulic Disc Brake Black Anodized Hamulec tarczowy Przedni Hamulec tarczowy

SRAM Maven Silver Hydraulic Disc Brake Black Anodized Hamulec tarczowy Przedni Hamulec tarczowy

1 409 zł
1 469 zł
- 4 %

Kod produktu: 00.5018.238.000 | ID: 1123818

SRAM Maven Silver Hydraulic Disc Brake Black Anodized Hamulec tarczowy Przedni Hamulec tarczowy

To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:

Nowoczesne rowery górskie na nowo zdefiniowały możliwości rowerzystów, zwiększając wymagania dotyczące mocy przy dużych obciążeniach jeszcze bardziej niż kiedykolwiek wcześniej.

Maven Silver jest odpowiedzią na tę ewolucję, z monstrualnymi tłokami o średnicy 18 i 19,5 milimetra, zapewniającymi o 50% większą moc niż Code. Jednak najlepsza w swojej klasie moc nic nie znaczy, jeśli nie potrafisz jej wykorzystać. Swinglink przekłada wkład rowerzysty na progresywną moc w całym pociągnięciu dźwigni, zachowując charakterystyczne dla SRAM wrażenia z jazdy. A dzięki sztywnemu 4-śrubowemu zaciskowi, który odprowadza niesamowitą ilość ciepła, wrażenia pozostają niezmienne, więc ostatni zakręt wydaje się być jak pierwszy. Jednak przy tak dużej mocy podstawowej jest większy niż kiedykolwiek wcześniej zakres, dzięki któremu możesz dostosować właściwości jezdne dokładnie do swoich potrzeb, przy różnych materiałach klocków i rozmiarach tarcz. Maven Silver charakteryzuje się odważnym, czarnym anodowanym wykończeniem i elementami ze stali nierdzewnej. A niezrównaną łatwość dostosowywania zapewnia beznarzędziowa regulacja zasięgu i punktu kontaktowego.

Cechy

  • Tłoki o średnicy 18 i 19,5 milimetra zapewniają najlepszą w swojej klasie moc.
  • Swinglink zapewniający charakterystyczne wyczucie dźwigni SRAM.
  • Sztywny 4-tłoczkowy zacisk zapewniający najlepsze odprowadzanie ciepła i łatwiejszy dostęp do śrub.
  • Organiczne podkładki są standardem i zapewniają najlepszą modulację i najcichszą jazdę.
  • Architektura dźwigni Stealth zapewniająca elegancką, bardziej nowoczesną jazdę.
  • Olej mineralny zapewniający niskie koszty utrzymania i wysoką wydajność.
  • Przeznaczony do stosowania wyłącznie z mineralnym olejem hamulcowym Maxima.
  • Regulacja punktu kontaktowego i regulacja zasięgu bez użycia narzędzi.

Absolutna moc i kontrola

Maven to absolutnie najpotężniejszy hamulec, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy. Moc użytkowa zapewniająca wydajność i dostrajanie. Ekstremalna moc zapewniająca większą prędkość i kontrolę w coraz bardziej wymagającym terenie. Maven daje Ci moc postępu. Nieograniczona siła zaufania. Moc większej wytrzymałości i mniejszego zmęczenia, pozwalająca wykorzystać subtelność i konsekwentność, aby otworzyć otwór swoich umiejętności. Mavena. Nowe uprawnienia na przyszłość.

WIĘCEJ MOCY

  • Maven wytwarza prawie 50% więcej mocy niż jeden z najpotężniejszych hamulców w historii, SRAM Code. Choć skupienie się na samym tym fakcie jest kuszące, Maven to coś więcej niż tylko brutalna siła.

MNIEJ WYSIŁKU

  • Ważniejsza od mocy całkowitej jest moc użyteczna. W przypadku Mavena potrzeba o 32% mniejszej siły na dźwigni, aby wygenerować taką samą ilość mocy jak Code, co zmniejsza zmęczenie i zwiększa kontrolę w trudnym terenie DH, nieustających okrążeniach e-MTB i długich etapach enduro. Jedź mocniej i dłużej, Maven zapewnia to, co najlepsze z obu światów.

MOC W NADWYŻCE

  • Z czterema tłoczkami zacisków o średnicach 19,5 mm i 18 mm nie da się tego obejść: tłoczki zacisków Maven są po prostu ogromne, zapewniają większą siłę nacisku na klocki, co przekłada się na większe tarcie przy mniejszym wysiłku.

PROGRESYWNA MOC KONTROLI

  • Zoptymalizowany dla Maven, Swinglink zapewnia stopień dźwigni, który zmienia się w trakcie skoku dźwigni. Im dalej pociągniesz po łuku, tym więcej mocy Maven wysyła do tłoków. To progresywne dostarczanie mocy zapewnia niezrównaną kontrolę. W przeciwieństwie do binarnej charakterystyki wrażenia „włącz/wyłącz”.

LEPSZE PROPORCJE

  • Ogromne tłoczki zacisków nic nie znaczą, chyba że stosunek wielkości tłoków w dźwigni jest dostosowany do ich współpracy. Zależność między tymi rozmiarami tłoków określa moc, a Maven zapewnia doskonałą optymalizację tego stosunku.

CZTERY ŚRUBY ZASILANIA

  • Zmierz dowolny zacisk hamulcowy pod napięciem, a przekonasz się, że jest elastyczny. Cztery śruby korpusu zacisku Mavena nie służą tylko na pokaz. Zmniejszają utratę mocy na zacisku, co przekłada się na solidne wyczucie dźwigni, odpowiadające jej mocy.

ZNANE POCZUCIE

  • Sięgnij po dźwignię Maven, a poczujesz znajome uczucie. Umiejscowienie punktu obrotu, długość i kształt ostrza oraz regulacja zasięgu i punktu styku pochodzą z Code, zachowując sprawdzoną ergonomię dźwigni. Przewody hamulcowe są zarządzane przez nową, dyskretną architekturę, zoptymalizowaną pod kątem czystego kokpitu, a jednocześnie dobrze komponującą się z dzisiejszymi opcjami prowadzenia ramy.

STROJENIE

  • Nadwyżka mocy Mavena sprawia, że ​​jest to idealny wybór w ekstremalnych warunkach tego sportu. Ale przy całej tej mocy możesz ją również dostroić. Pomyśl o tym jak o głośności. Większa dostępna moc zapewnia więcej opcji.

WIRNIKI

  • Zacznij od małego – najmniejszy rozmiar tarczy, jaki może zaakceptować Twoja rama i widelec, to zalecany punkt wyjścia podczas tuningu Mavena. Na każde 20 mm skoku rozmiaru wirnika przewaga mechaniczna wynosi 14%. Oznacza to, że przejście z tarczy 180 mm na tarczę 220 mm zwiększy moc systemu o 28%.

Jednak zbyt duży rotor może również powodować niewystarczające wytwarzanie ciepła, a mniejszy rotor, w którym wytwarzana jest optymalna ilość ciepła, może powodować większe wgryzanie się w szlak. Zwracanie uwagi na kolor szprych na tarczach może określić, jak działają tarcze.

  • Brązowione lub brązowe odbarwienia oznacza, że ​​rozmiar jest optymalny.
  • Odbarwienie fioletowe lub tęczowe oznacza, że ​​wirniki są zbyt gorące i sugerowane byłoby zwiększenie ich rozmiaru.
  • Brak wyraźnych przebarwień sugerowałoby, że nie nagrzewają się wystarczająco, a zmniejszenie rozmiaru zapewni optymalną wydajność.

Wybierz rotory HS2, aby uzyskać o 7% większą moc i lepsze odprowadzanie ciepła, lub rotory CenterLine, jeśli celem jest mniejsza moc i oszczędność masy.

KLOCKI HAMULCOWE

Unikalny kształt podkładki XL firmy Maven jest dostępny w dwóch mieszankach o różnych właściwościach.

  • Organiczne klocki hamulcowe doskonale nadają się do silnego początkowego wyczucia gryzienia i mniejszego hałasu. Oferują najlepszą wydajność w bardziej suchych warunkach.
  • Spiekane klocki hamulcowe są świetne, jeśli szukasz największej odporności na długotrwałe ciepło. Oferują również lepszą wydajność w mokrych lub błotnistych warunkach.

ABY POKONAĆ CIEPŁO, WYKORZYSTAJ CIEPŁO

  • Powszechnie panuje błędne przekonanie, że największym wrogiem hamulców jest ciepło. Faktem jest, że ciepło jest niezbędne. Aby hamulec był mocny i spójny, musi zatrzymywać wystarczającą ilość ciepła w układzie, ale unikać szybkich wahań między gorącym a zimnym. To sztuka. Sztuka, w której Maven błyszczy.

INTELIGENTNA MASA TERMICZNA

  • Zaciski Maven zapewniają większą spójność działania, utrzymując optymalną temperaturę roboczą przez dłuższy czas. Zbudowane z myślą o większej masie termicznej, nagrzewają się dłużej i zatrzymują nadmiar ciepła, a jednocześnie zachowują optymalne ciepło, aby nie ostygnąć zbyt szybko. Gdy zacisk unika szczytów i dolin ciepła i zimna, spójność działania osiąga zupełnie nowy poziom.

ZACZYNA SIĘ OD USZCZELNIENIA

  • W zacisku uszczelki tłoka Maven wykorzystują opatentowany materiał, który zachowuje swoje właściwości, aby zachować hermetyczne uszczelnienie niezależnie od ekstremalnego ciepła hamowania lub niskich temperatur atmosferycznych. Te niezwykłe, odporne na ciepło uszczelki umożliwiają także Mavenowi przezwyciężenie dotychczasowych słabości związanych z olejem mineralnym i wykorzystanie go na swoją korzyść. Pokonuj najbardziej ekstremalny teren i najdłuższe zjazdy ze stałym wyczuciem, bieg za biegiem, jazda za jazdą.

Parametry i specyfikacje

Zastosowanie

Typ produktu


Właściwości

Kolor według producenta

Black Anodized

Wariant

Przedni

Uchwyt hamulca

Direct Mount

Klocki hamulcowe

Resin


Opakowanie

Wąż

950 mm


Rozmiary i waga

Waga (g)

371


Kraj

Kraj pochodzenia

Tajwan


Zalecane akcesoria