Kod produktu: VQ2500SC | ID: 1096595
To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Poza lekkością
Vanquish to czyste ucieleśnienie filozofii Shimano Magnumlite. Jest wykonany z największą japońską precyzją i jest przeznaczony dla tych, którzy wymagają najwyższej jakości od siebie i swojego sprzętu.
Responsywność i płynność pracy kołowrotka sprawiają, że idealnie nadaje się do łowienia ultralekkimi technikami okoni, pstrągów i sandaczy. Jednak Vanquish może być używany do wielu różnych technik i gatunków, w tym przybrzeżnego spinningu w słonej wodzie w większych rozmiarach 4000 i 5000. The Vanquish poprowadzi Cię, abyś wydobył z siebie to, co najlepsze podczas każdej przygody. Pierwsze co odczujesz to waga kołowrotka, a raczej jej brak. Średniej wielkości 3000 waży tylko 170 g – to niezwykłe i na pewno to zauważysz.
Vanquish wyznacza nowe standardy jakości w dziedzinie wędkarstwa UL. Shimano poszedł „Beyond Lightness”, aby stworzyć najlepszy lekki mechanizm o niezrównanych właściwościach. To szczyt wśród ultralekkich kołowrotków, naszpikowanych po brzegi technologiami Shimano, wywodzącymi się głównie od STELLI.
HAGANE
HAGANE to koncepcja kołowrotka Shimano stworzona, aby wytrzymać ciągłe użytkowanie i ekstremalne nadużycia. HAGANE to innowacja z wbudowaną wytrzymałością i trwałością, która współpracuje z precyzyjną inżynierią Shimano. HAGANE jest dla wszystkich wędkarzy.
PRZEKŁADNIA HAGANE
Przekładnia napędowa HAGANE jest wytwarzana w technologii kucia na zimno firmy Shimano, bez konieczności dodatkowej obróbki. Zapewnia to długotrwałą gładkość, siłę, lekkość i moc w samym sercu kołowrotka. Tradycyjne odlewane, obrabiane mechanicznie koła zębate są mniej trwałe przy dużych obciążeniach.
MIKROMODUŁⅡ
MICROMODULE Gear II ewoluował dzięki unikalnej technologii produkcji Shimano i najnowocześniejszej konstrukcji powierzchni zębatej. Powierzchnie napędu i zębnika zostały przeanalizowane i zaktualizowane od podstaw w dążeniu Shimano do perfekcji, aby jeszcze bardziej poprawić płynność działania przekładni i zredukować hałas.
X STATEK
X SHIP zapewnia lepszą trwałość przekładni. Dzięki podparciu zębnika na obu końcach za pomocą łożysk, zębnik utrzymuje precyzyjne wyrównanie z kołem napędowym. To zwiększone podparcie pozwala zębatkom pozostać w tej samej pozycji przy największych obciążeniach. Technologia X-Ship eliminuje również tarcie między wałkiem szpuli a przekładnią, co dodatkowo przynosi korzyści wędkarzom dzięki lepszej wydajności rzutowej i odległości rzucania lżejszych przynęt.
CIAŁO HAGANE
Korpus HAGANE to metalowy korpus kołowrotka o dużej sztywności. Sztywność korpusu i odporność na uderzenia praktycznie eliminuje wyginanie korpusu na kołowrotku podczas walki z rybą. Rezultat przekształca działania wędkarza bezpośrednio w siłę rozruchu.
NIESKOŃCZONOŚĆ PĘTLI
Super powolne oscylacje, które wykraczają poza powolne oscylacje. Szybkość, z jaką szpula porusza się w górę iw dół, została znacznie spowolniona w wyniku ewolucji wewnętrznej struktury. Żyłka jest nawijana na szpulę jedna po drugiej w uporządkowany i precyzyjny sposób, a opór zwijania się żyłki został znacznie zmniejszony. Dzięki temu uzyskano ekscytujące wrażenia podczas rzucania i płynne podawanie żyłki.
NIESKOŃCZONOŚĆ XROSS
INFINITYXROSS zapewnia doskonałą trwałość przekładni dzięki wiodącej w branży konstrukcji i najnowocześniejszej technologii produkcji. Postępy w konstrukcji zębów przekładni poprawiają kontakt powierzchniowy i zazębienie między kołem napędowym a zębnikiem. Ta rewolucyjna konstrukcja skutecznie rozkłada obciążenie powierzchni zębów koła zębatego na szerszy obszar, aby zapobiec uszkodzeniom w punktach naprężeń, jednocześnie znacznie poprawiając ogólną trwałość przekładni.
NAPĘD NIESKOŃCZONOŚCI
Technologia INFINITYDRIVE to zaawansowana konstrukcja, która zapewnia mniejsze tarcie i lżejsze uzwojenie. Koło zębate jest podtrzymywane przez wałek szpuli zamiast łożyska koła zębatego po stronie szpuli. Opór obrotowy sekcji przekładni został zmniejszony bez uszczerbku dla wytrzymałości przekładni.
DURACROSS
DURACROSS zapewnia płynne, niezawodne działanie hamulca i niesamowitą trwałość. Materiał jest wzmacniany przez wplatanie nowych włókien w sposób prostopadły do kierunku włókien tworzących konwencjonalne podkładki oporowe. Udało nam się zwiększyć odporność na ścieranie ponad 10 razy przy zachowaniu płynnego działania oporu.
SILENTDRIVE
Podstawowa konstrukcja całego korpusu i części związanych z napędem została przejrzana jeden po drugim, aby zredukować drobne grzechotki, szczeliny i drgania między częściami w najdrobniejszych szczegółach. Zapewnia płynny i cichy obrót kołowrotka.
WIRNIK MGL
Nowa konstrukcja MAGNUMLITE ROTOR zapewnia bezprecedensowy lekki i czuły obrót. Profil rotora — który wcześniej był symetryczny — jest teraz asymetryczny, a mechanizm ramienia kabłąka — poprzednio umieszczony po tej samej stronie co rolka prowadząca — został przesunięty na przeciwną stronę. Ponadto rolka prowadząca została odchudzona, kabłąk wykonano z tytanu, a grubość ścianek rotora została optymalnie dobrana, aby skutecznie zmniejszyć bezwładność obrotową.
Płetwa ANTYSKRĘCAJĄCA
Elastyczne płetwy są instalowane w pobliżu sekcji rolki prowadzącej. Tłumiąc luz żyłki, płetwy redukują zjawisko wypadania żyłki z dolnej części szpuli i owijania się żyłki wokół szpuli, gdy żyłka jest jeszcze skręcona.
X OCHRONA
X PROTECT zapewnia wysoki poziom wodoodporności wewnętrznego łożyska wału napędowego dzięki wodoodpornej konstrukcji.
G WOLNE CIAŁO
Technologia G FREE BODY została opracowana w celu przesunięcia środka ciężkości kołowrotka bliżej wędki. Przesuwając środek ciężkości bliżej dłoni wędkarza, G FREE BODY pomaga zmniejszyć zmęczenie i zwiększyć komfort rzucania.
SZPULA AR-C
Szpula ma specjalny kształt pierścienia szpuli. Stwarza to efekt prostowania żyłki i zapewnia zarówno tłumienie problemów z linką, jak i wydajność dalekich rzutów.
SZPULA O DŁUGIM SKOKU
SZPULA LONG STROKE ma dłuższy skok w porównaniu do konwencjonalnych konstrukcji szpuli. Przyczynia się to do lepszego wyczucia rzutu i odległości.
CI4+
CI4 to materiał żywiczny wzmocniony włóknem węglowym, który jest lżejszy i ma większą wytrzymałość niż konwencjonalny materiał żywiczny. CI4+ to zaawansowana wersja oryginalnego materiału CI4. Sztywność i trwałość zostały znacznie ulepszone w stosunku do oryginalnego materiału CI4 przy jednoczesnym zachowaniu lekkości materiału, co pozwoliło zmniejszyć rozmiar i wagę kołowrotka.
SZTYWNY HAMULEC WSPORNIKA
SA-RB
JEDNORAZOWA KAUCJA
Parametry i specyfikacje
Rozmiar kołowrotka / szpule
Łożyska
Przełożenie
5,1:1
Pojemność szpuli
0,16mm - 150m / 0,18mm - 120m / 0,20mm - 95m
Hamulec
3 kg
Nawój
75 cm
Wariant
Kołowrotek
Seria
Korpus
CI4+
Szpula
Cold Forged Aluminium
Szpula zapasowa
Waga
165 g
Zaprojektowany w
Japonia
Kraj pochodzenia
Japonia
Zalecane akcesoria