To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
VANFORD to idealny kołowrotek do finezyjnego i delikatnego łowienia w słodkowodnych i słonych wodach przybrzeżnych. Unikalna konstrukcja wirnika MGL w znacznym stopniu przyczynia się do czułości kołowrotka i lekkości obrotów, nadając go doskonale do finezyjnych technik, w których wymagana jest skrupulatna kontrola przynęty.
HAGANE
- HAGANE to koncepcja kołowrotka Shimano stworzona, aby wytrzymać ciągłe użytkowanie i ekstremalne nadużycia. HAGANE to innowacja z wbudowaną wytrzymałością i trwałością, która współpracuje z precyzyjną inżynierią Shimano. HAGANE jest dla wszystkich wędkarzy.
PRZEKŁADNIA HAGANE
- Przekładnia napędowa HAGANE jest wytwarzana w technologii kucia na zimno firmy Shimano, bez konieczności dodatkowej obróbki. Zapewnia to długotrwałą gładkość, siłę, lekkość i moc w samym sercu kołowrotka. Tradycyjne odlewane, obrabiane mechanicznie koła zębate są mniej trwałe przy dużych obciążeniach.
MIKROMODUŁ Ⅱ
- MICROMODULE Gear II ewoluował dzięki unikalnej technologii produkcji Shimano i najnowocześniejszej konstrukcji powierzchni zębatej. Powierzchnie napędu i zębnika zostały przeanalizowane i zaktualizowane od podstaw w dążeniu Shimano do perfekcji, aby jeszcze bardziej poprawić płynność działania przekładni i zredukować hałas.
X STATEK
- X SHIP zapewnia lepszą trwałość przekładni. Dzięki podparciu zębnika na obu końcach za pomocą łożysk, zębnik utrzymuje precyzyjne wyrównanie z kołem napędowym. To zwiększone podparcie pozwala zębatkom pozostać w tej samej pozycji przy największych obciążeniach. Technologia X-Ship eliminuje również tarcie między wałkiem szpuli a przekładnią, co dodatkowo przynosi korzyści wędkarzom dzięki lepszej wydajności rzutowej i odległości rzucania lżejszych przynęt.
SILENTDRIVE
- Podstawowa konstrukcja całego korpusu i części związanych z napędem została przejrzana jeden po drugim, aby zredukować drobne grzechotki, szczeliny i drgania między częściami w najdrobniejszych szczegółach. Zapewnia płynny i cichy obrót kołowrotka.
WIRNIK MGL
- Nowa konstrukcja MAGNUMLITE ROTOR zapewnia bezprecedensowy lekki i czuły obrót. Profil rotora — który wcześniej był symetryczny — jest teraz asymetryczny, a mechanizm ramienia kabłąka — poprzednio umieszczony po tej samej stronie co rolka prowadząca — został przesunięty na przeciwną stronę. Ponadto rolka prowadząca została odchudzona, kabłąk wykonano z tytanu, a grubość ścianek rotora została optymalnie dobrana, aby skutecznie zmniejszyć bezwładność obrotową.
X OCHRONA
- X PROTECT zapewnia wysoki poziom wodoodporności wewnętrznego łożyska wału napędowego dzięki wodoodpornej konstrukcji.
G WOLNE CIAŁO
- Technologia G FREE BODY została opracowana w celu przesunięcia środka ciężkości kołowrotka bliżej wędki. Przesuwając środek ciężkości bliżej dłoni wędkarza, G FREE BODY pomaga zmniejszyć zmęczenie i zwiększyć komfort rzucania.
SZPULA AR-C
- Szpula ma specjalny kształt pierścienia szpuli. Stwarza to efekt prostowania żyłki i zapewnia zarówno tłumienie problemów z linką, jak i wydajność dalekich rzutów.
SZPULA O DŁUGIM SKOKU
- SZPULA LONG STROKE ma dłuższy skok w porównaniu do konwencjonalnych konstrukcji szpuli. Przyczynia się to do lepszego wyczucia rzutu i odległości.
CI4+
- CI4 to materiał żywiczny wzmocniony włóknem węglowym, który jest lżejszy i ma większą wytrzymałość niż konwencjonalny materiał żywiczny. CI4+ to zaawansowana wersja oryginalnego materiału CI4. Sztywność i trwałość zostały znacznie ulepszone w stosunku do oryginalnego materiału CI4 przy jednoczesnym zachowaniu lekkości materiału, co pozwoliło zmniejszyć rozmiar i wagę kołowrotka.
KRZYŻOWY HAMULEC WĘGLOWY
- CROSS CARBON DRAG zapewnia płynne zwalnianie hamulca i trwałość.
SA-RB
- Łożyska S A-RB są poddawane temu samemu procesowi, co łożyska A-RB Shimano, ale mają osłony po obu stronach łożysk. Osłony te zmniejszają możliwość hamowania obrotu łożyska przez sól lub piasek.
JEDNORAZOWA KAUCJA
- JEDNOSTĘPNY BAILumożliwia niezakłócone przemieszczanie się żyłki do rolki prowadzącej. Bezszwowa konstrukcja zmniejsza tarcie i zmniejsza ryzyko splątania lub zaczepienia żyłki o ramię kabłąka.