To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Ultegra XTE Spod to specjalnie zaprojektowany kołowrotek do rakiety typu spod, który oferuje fantastyczne połączenie wartości i wydajności. Dzięki szybkiemu zwijaniu, płytkiej szpuli, 3 klipsom na żyłkę i ergonomicznej rękojeści zapewniającej wygodę, Ultegra XTE Spod bezproblemowo dopasuje się do każdego zestawu wędkarza.
HAGANE
- HAGANE to koncepcja kołowrotka Shimano stworzona, aby wytrzymać ciągłe użytkowanie i ekstremalne nadużycia. HAGANE to innowacja z wbudowaną wytrzymałością i trwałością, która współpracuje z precyzyjną inżynierią Shimano. HAGANE jest dla wszystkich wędkarzy.
PRZEKŁADNIA HAGANE
- Przekładnia napędowa HAGANE jest wytwarzana w technologii kucia na zimno firmy Shimano, bez konieczności dodatkowej obróbki. Zapewnia to długotrwałą gładkość, siłę, lekkość i moc w samym sercu kołowrotka. Tradycyjne odlewane, obrabiane mechanicznie koła zębate są mniej trwałe przy dużych obciążeniach.
X STATEK
- X SHIP zapewnia lepszą trwałość przekładni. Dzięki podparciu zębnika na obu końcach za pomocą łożysk, zębnik utrzymuje precyzyjne wyrównanie z kołem napędowym. To zwiększone podparcie pozwala zębatkom pozostać w tej samej pozycji przy największych obciążeniach. Technologia X-Ship eliminuje również tarcie między wałkiem szpuli a przekładnią, co dodatkowo przynosi korzyści wędkarzom dzięki lepszej wydajności rzutowej i odległości rzucania lżejszych przynęt.
NAPĘD NIESKOŃCZONOŚCI
- Technologia INFINITYDRIVE to zaawansowana konstrukcja, która zapewnia mniejsze tarcie i lżejsze uzwojenie. Koło zębate jest podtrzymywane przez wałek szpuli zamiast łożyska koła zębatego po stronie szpuli. Opór obrotowy sekcji przekładni został zmniejszony bez uszczerbku dla wytrzymałości przekładni.
SZTYWNY ODLEW
- Optymalnie wyważona konstrukcja sztywności i lekkości. Minimalizując ugięcie kołowrotka spowodowane dużymi uderzeniami podczas rzucania, stabilizuje się czas zwalniania. W rezultacie poprawia się nie tylko odległość lotu, ale także celność.
SILENTDRIVE
- Podstawowa konstrukcja całego korpusu i części związanych z napędem została przejrzana jeden po drugim, aby zredukować drobne grzechotki, szczeliny i drgania między częściami w najdrobniejszych szczegółach. Zapewnia płynny i cichy obrót kołowrotka.
G WOLNE CIAŁO
- Technologia G FREE BODY została opracowana w celu przesunięcia środka ciężkości kołowrotka bliżej wędki. Przesuwając środek ciężkości bliżej dłoni wędkarza, G FREE BODY pomaga zmniejszyć zmęczenie i zwiększyć komfort rzucania.
CIAŁO RÓWNOLEGŁE
- PARELLEL BODY ma na celu poprawę dynamicznego spływu żyłki z kołowrotka. W wielu kołowrotkach szpula jest ustawiona lekko do góry w kierunku blanku wędki, ale kołowrotki z PARELLEL BODY mają szpulę umieszczoną równolegle do blanku. Rezultat: mniej obijania się żyłki o blank podczas przemieszczania się w kierunku pierwszej przelotki podczas rzutu, co ostatecznie zwiększa wydajność.
SZPULA AR-C
- Szpula ma specjalny kształt pierścienia szpuli. Stwarza to efekt prostowania żyłki i zapewnia zarówno tłumienie problemów z linką, jak i wydajność dalekich rzutów.
CI4+
- CI4 to materiał żywiczny wzmocniony włóknem węglowym, który jest lżejszy i ma większą wytrzymałość niż konwencjonalny materiał żywiczny. CI4+ to zaawansowana wersja oryginalnego materiału CI4. Sztywność i trwałość zostały znacznie ulepszone w stosunku do oryginalnego materiału CI4 przy jednoczesnym zachowaniu lekkości materiału, co pozwoliło zmniejszyć rozmiar i wagę kołowrotka.
NATYCHMIASTOWE PRZECIĄGNIĘCIE
- INSTANT DRAG umożliwia zmianę ustawienia hamulca z wolnej szpuli na ustawienie „walki” poprzez dokręcenie dźwigni INSTANT DRAG z przodu szpuli w zaledwie kilku obrotach.
SA-RB
- Łożyska S A-RB są poddawane temu samemu procesowi, co łożyska A-RB Shimano, ale mają osłony po obu stronach łożysk. Osłony te zmniejszają możliwość hamowania obrotu łożyska przez sól lub piasek.