To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Zestaw podwójnego sterowania ST-R9270, przewód hamulcowy dużej mocy SM-BH90 i zacisk hamulcowy BR-R9270, napełniony olejem mineralnym. Poprawiona ergonomia manetki, bezprzewodowa zmiana przełożeń szybciej i poprawia estetykę roweru, technologia SERVO WAWE ACTION optymalizuje sterowanie hamulcami. Wreszcie, nowy proces odpowietrzania sprawia, że konserwacja jest łatwiejsza niż kiedykolwiek. Pakiet zawiera również osłony wsporników dla dźwigni podwójnego sterowania. Zawiera kompletną parę (lewy i prawy).
Technologie
Jednociałowe
- Zacisk SHIMANO MONO-BODY jest wykonany z jednego bloku kutego na zimno, aby zmaksymalizować sztywność. Idealna równowaga między sztywnością a wagą, zacisk MONO-BODY jest elementem naszego hydraulicznego układu hamulcowego z liniową reakcją. Liniowa reakcja oznacza dużą moc i doskonałą kontrolę.
Krwawienie w jedną stronę
- ''JEDNORAZOWE ODPOWIETRZANIE'' zostało opracowane w celu szybkiego i łatwego zapobieżenia zapowietrzeniu układu hydraulicznego. Usprawniliśmy drogę oleju w całym układzie, aby zapobiec przechwytywaniu pęcherzyków powietrza w układzie. Jednokierunkowe prowadzenie oleju oraz lejek z olejem mineralnym zapewniają łatwy i czysty system odpowietrzania.
Technologie lodu
- Zanik, który może wystąpić w tarczy i klocku hamulcowym podczas hamowania na przykład podczas długiego zjazdu ze wzniesienia, ma negatywny wpływ na skuteczność hamowania. SHIMANO zastosowało tarczę hamulcową ICE TECHNOLOGIES i klocek ICE TECHNOLOGIES, aby zrealizować technologię chłodzenia zapewniającą stałą wydajność. Okładzina tarczy hamulcowej, która ma 3-warstwową strukturę warstwową ze stali nierdzewnej, aluminium i stali nierdzewnej, zapewnia lepszą wydajność promieniowania. Do podkładki przyjęto również żeberkę radiacyjną. Co więcej, osłonięte ostrze tarczy hamulcowej i żebro chłodnicy zapewniają długą żywotność klocka, cichszy, mniej blaknący i lekki.
NAUKA O PRĘDKOŚCI
- Potrzebujemy lat, aby dać ci sekundy. Prędkość była siłą napędową nowej generacji grup szosowych, a każda decyzja podjęta przez naszych projektantów miała na celu przyspieszenie. Inżynierowie Shimano pracowali nad dopracowaniem każdego komponentu i każdej funkcji, aby zapewnić najlepsze wrażenia z jazdy na rowerze, niezależnie od tego, czy jedziesz sprintem do mety na Polach Elizejskich, czy miażdżysz lokalną wspinaczkę.