cookies
Nasze „cookies“ będą ci smakować
Pliki cookie na stronie Muziker służą do tego, aby twoja wizyta u nas była zawsze przyjemnym doświadczeniem. Wyraź zgodę na używanie wszystkich plików cookie, klikając przycisk „Zgadzam się” lub wybierz w ustawieniach tylko te, które ci odpowiadają. Więcej informacji.
Sprzedaż zakończona

Presonus StudioLive 16.4.2AI

Cyfrowe miksery StudioLive™ z serii AI to wygodne środowisko pracy zarówno w warunkach koncertowych, jak i w studiu. Wyposażone w doskonały interfejs użytkownika, miksery z serii AI oferują najwyższej klasy brzmienie, niesamowitą wydajność DSP,...
Sprzedaż zakończona
Ten produkt nie jest produkowany lub nie jest częścią aktualnej oferty.

Kod produktu: FPRE118 | ID: 216483

Presonus StudioLive 16.4.2AI

Cyfrowe miksery StudioLive™ z serii AI to wygodne środowisko pracy zarówno w warunkach koncertowych, jak i w studiu. Wyposażone w doskonały interfejs użytkownika, miksery z serii AI oferują najwyższej klasy brzmienie, niesamowitą wydajność DSP, bezpośrednią łączność przez Wi-Fi i LAN. Do tego są łatwe i intuicyjne w obsłudze, posiadają pokładowy interfejs FireWire 800 i zintegrowany zestaw oprogramowania dla komputerów z systemami Mac, Windows oraz i iOS. Wyposażony w 16 przedwzmacniaczy mikrofonowych XMAX zasilanych napięciem Phantom 48V [maksymalnie 64 przedwzmacniacze], interfejs FireWire 22x18, "Fat Channel" z 4 zakresowym equalizerem, kompresorem, limiterem, bramką szumów, efektami DSP, 6 szyn AUX, 4 sub-grupy staje się potężnym narzędziem do pracy w studio i na scenie. Całość dopełnia możliwość zapisywania i przywoływania wszystkich ustawień miksera oraz efektów w ułamku sekundy. Dla komfortu pracy na każdym kanale można wykonywać takie operacje jak kopiowanie, wklejanie, zapisywanie, przywoływanie ustawień w czasie rzeczywistym. Wyobraź sobie: 64 preampy audio [każdy z potężną sekcją procesorów dynamiki], 16 sub-grup, 24 szyny AUX, 8 niezależnych procesorów efektów, integracja z Twoim ulubionym programem DAW [np: Samplitude, Cubase, Logic i inne].

StudioLive w prosty sposób integruje świat profesjonalnych konsol cyfrowych z systemami rejestracji wielośladowej audio. Dzięki zainstalowanej standardowo karcie FireWire StudioLive w połączeniu z komputerem staje się zaawansowaną stacją roboczą zdolną nagrać 22 kanały audio a odtwarzać 18. Do miksera dołączone jest oprogramowanie rejestrujące CAPTURE kompatybilne z formatem Open TL. Za pośrednictwem tego formatu możemy zarejestrowany materiał wyeksportować do dowolnego programu DAW i tam kontynuować proces miksowania. Presonus StudioLive 16.4.2 bezproblemowo konfiguruje się w systemie komputerowym jako interfejs audio.

Presonus StudioLive zaprojektowany jest zgodnie z ideą szybkiego dostępu do każdej jego funkcji; efektów, szyn aux, procesorów dynamiki i ich parametrów podczas produkcji muzycznej. Jak przystało na profesjonalną konstrukcję StudioLive wyposażony jest w 100 mm tłumiki umożliwiające precyzyjne ustawienie proporcji instrumentów, wokalistów w miksie. Przejrzysty układ sekcji miksera, możliwość natychmiastowego "przywoływania" ustawień globalnych oraz każdego kanału z osobna sprawia, że realizator ma pod ręką wszystko co niezbędne przy szybkiej realizacji pomysłów muzycznych lub kontroli "live".

Sercem opisywanego miksera jest "FAT CHANNEL", który udostępnia szereg procesorów dynamiki oraz zaawansowany equalizer. Procesory te można zastosować niezależnie do każdego toru wejściowego, wyjściowego [w tym sekcji master] oraz do sub-grup. W opisywanej konstrukcji znajdziemy wiele rozwiązań już wcześniej stosowanych w urządzeniach firmy Presonus. Inspiracją dla filtru górno-przepustowego i 4 pasmowego equalizera był EyeQ.  Kompresor, limiter, bramka  są modelowane na podstawie uznanego już ACP88. Teraz w zoptymalizowanej formie wszystkie dostępne są w mikserze StudioLive.

Mikser jest wyposażony we wszystkie narzędzia niezbędne przy zawodowej produkcji studyjnej jak i "live". Mamy tu do dyspozycji: 22 kompresory, 22 limitery, 22 bramki szumów, 22 filtry górnoprzepustowe, efekty reverb, delay, equalizery [31-pasmowe], 2 limitery stereo na sumie i wiele innych. Wszystkie efekty przeliczane są z 32-bitową dokładnością.

Dane techniczne:
16 wejść, 6 wysyłek AUX, 4 subgrupy,
16 przedwzmacniaczy mikrofonowych "XMAX" pracujących w klasie A,
Hi-Endowe konwertery AD [rozpiętość dynamiki 118dB],
przetwarzanie wewnętrzne 32-bitowe [również dla procesorów efektowych],
standardowo wbudowany 24-bitowy interfejs Fire Wire 22x18,
możliwość zamontowania miksera w racku,

Przedwzmacniacze mikrofonowe [XLR symetryczne]:
- typ złączy: XLR żeńskie, symetryczne,
- pasmo przenoszenia dla wyjścia Direct Output: 20 Hz - 40 kHz [± 0,5 dBu],
- pasmo przenoszenia dla wyjścia Main Output: 20 Hz - 20 kHz ±0.5 dBu,
- impedancja wejściowa [symetrycznie] 1 kΩ,
- poziom zniekształceń THD dla wyjść Direct Output: < 0.007%, +4 dBu, 20-20 kHz, wzm. stałe, nieważone,
- poziom zniekształceń THD dla wyjść Main Output: < 0.005%, +4 dBu, 20-20 kHz, wzm. stałe, .nieważ.,
- EIN dla Direct Output +125 dB nieważ., +130 dB A-waż.,
- EIN dla wyjścia Direct Output: +125 dB znieważ., +130 dB A-waż.,
- odstęp sygnał/szum dla Direct Output: 105 dB,
- odstęp sygnał/szum dla Main Output: 94 dB,
- współczynnik tłumienia sygnału współbieżnego [CMRR]: 65 dB,
- regulacja poziomu wzmocnienia: -15 dB do +65 dB [± 1 dB],
- maksymalny poziom wejściowy: +22 dBu,
- zasilanie fantomowe: +48 V DC.

Wejścia liniowe:
- typ: ¼" TRS, żeńskie, symetryczne, mono,
- pasmo przenoszenia dla wyjść Direct Output: 10-40 kHz, 0 / -0.5 dBu,
- pasmo przenoszenia dla wyjść Main Output: 20-20 kHz ±0.5 dBu,
- impedancja wejściowa: 10 kOm,
- poziom zniekształceń THD do wyjścia Direct Output: < 0.007%, +4 dBu, 20-20 kHz, nieważone,
- poziom zniekształceń THD dla wyjścia Main Output: < 0.005%, +4 dBu, 20-20 kHz, nieważone,
- odstęp sygnał/szum dla Direct Output: 105 dB,
- odstęp sygnał/szum dla Main Output: 94 dB,
- zakres regulacji wzmocnienia Gain [±1 dB]: -20 dB do +20 dB,
- maksymalny poziom wejściowy: +22 dBu.

Wejścia Tape:
- typ RCA żeńskie, niesymetryczne [para stereo],
- maksymalny poziom wejściowy: +22 dBu.
Wejścia Aux:
- typ ¼" TRS żeńskie, symetryczne [2 pary stereo],
- maksymalny poziom wejściowy: +22 dBu.
Wyjścia Main:
- typ męskie, symetryczne [para stereo]; ¼" TRS żeńskie, symetryczne [para stereo]; XLR męskie, symetryczne [mono],
- szacowany poziom wyjściowy: +24 dBu,
- impedancja wyjściowa: 100Ω.
Wyjścia Aux:
- typ ¼" TRS żeńskie, symetryczne [mono],
- szacowany poziom wyjściowy: +18 dBu,
- impedancja wyjściowa: 100Ω.
Wyjścia Subgroup:
- typ ¼" TRS żeńskie, symetryczne [mono],
- szacowany poziom wyjściowy: +18 dBu,
- impedancja wyjściowa: 100Ω.
Wyjścia Tape:
- typ RCA żeńskie, niesymetryczne [para stereo],
- szacowany poziom wyjściowy: +18 dBu,
- impedancja wyjściowa: 100Ω.
Wyjścia Control Room:
- typ ¼" TRS żeńskie, symetryczne [para stereo],
- szacowany poziom wyjściowy: +18 dBu,
- impedancja wyjściowa: 100Ω.

Przesłuchy systemowe:
- z wejścia do wyjścia [Ref = +4 dBu, 20 Hz-20 kHz, nieważ.]: -90 dBu,
- sąsiednie kanały [Ref = +4 dBu, 20 Hz-20 kHz, nieważ.]: -87 dBu.

Noise Gate / Expander:
- zakres regulacji dla progu działania [threshold]: -84 dB do 0 dB,
- czas ataku: 0.02s do 500 ms / 0.5 ms,
- czas Release: 0.05s to 2s,
- zakres tłumienia dla Expandera: 2:1,
- poziom tłumienia dla bramki Gate: -84 dB do 0 dB / ∞,
- filtr Key Listen: 2-rzędu z rezonansem, bandpass; Q=0.7; OFF, 40 Hz-16 kHz.

Limiter:
- regulacja progu działania [threshold]: -56 dB do 0 dB / -28 dBFS,
- ratio ∞:1,
- atak: 20 ms,
- hold: 10 ms,
- release: 20 ms.

Kompresor:
- regulacja dla progu działania [threshold]: -56 dB do 0 dB,
- ratio: 1:1 do 14:1,
- czas ataku: 0.2 ms do 150 ms,
- czas Release: 40 ms do 1000 ms,
- wartości dla Auto Attack i Release: Attack = 10 ms, Release = 150 ms,
- charakterystyki nachylenia: hard i soft knee.

Korektor parametryczny:
- typ: filtr półkowy 2-rzędu [Q = 0.55],
- low [Lowpass i Bandpass]: 36 - 465 Hz, ±15 dB,
- low Mid: 90 Hz - 1.2 kHz, ±15 dB,
- high Mid: 380 Hz - 5 kHz, ±15 dB,
- high [Highpass lub Bandpass]: 1.4 kHz - 18 kHz, ±15 dB,
- Q 0.1 do 4 / 16.4.2AI*: Low Q= 0.55, Hi Q=2.0.

Korektor graficzny:
- 31-pasmowy, regulacja 1/3 oktawy: algorytm Curve-fitting,
- wzmocnienie/tłumienie: ±15 dB.

Tor cyfrowy:
- dynamika ADC [A-waż., 48 kHz] - 118 dB,
- dynamika DAC [A-waż., 48 kHz] - 118 dB,
- fireWire: s800, 800 Mb/s,
- wewnętrzne przetwarzanie: 32-bity, floating point,
- częstotliwość próbkowania: 44.1, 48 kHz,
- rozdzielczość bitowa Analog/Cyfra/analog: 24 bity,
- poziom referencyjny dla 0 dBFS: +18 dBu.

Zegar [synchronizacja]
- jitter: <20 ps RMS [20 Hz - 20 kHz],
- tłumienie Jittera: >60 dB [1 ns in ≈ 1 ps out].

Zasilanie/warunki działania:
- złącze: IEC,
- zakres napięcia wejściowego: 100 - 230V, 50-60 Hz,
- wymagana moc: 200W,
- zakres temperatur: 0˚-40˚C.

Wymiary i waga: 58,6 cm x 43,74 cm x 17,53 cm
Waga: 10,43 kg. 

Parametry i specyfikacje

Kraj

Kraj pochodzenia

Chiny


Zalecane akcesoria