cookies
Nasze „cookies“ będą ci smakować
Pliki cookie na stronie Muziker służą do tego, aby twoja wizyta u nas była zawsze przyjemnym doświadczeniem. Wyraź zgodę na używanie wszystkich plików cookie, klikając przycisk „Zgadzam się” lub wybierz w ustawieniach tylko te, które ci odpowiadają. Więcej informacji.
Sprzedaż zakończona

MOOG Little Phatty Stage II White

Little Phatty Stage II - jak w przypadku poprzednich wersji tego syntezatora mamy do czynienia z w pełni analogowym torem sygnałowym, dwoma bardzo stabilnymi oscylatorami VCO, napięciowo sterowanym filtrem VCF oraz całą gamą innych cech do których...
Sprzedaż zakończona
Ten produkt nie jest produkowany lub nie jest częścią aktualnej oferty.

Kod produktu: LPT-019 | ID: 213317

MOOG Little Phatty Stage II White

Little Phatty Stage II - jak w przypadku poprzednich wersji tego syntezatora mamy do czynienia z w pełni analogowym torem sygnałowym, dwoma bardzo stabilnymi oscylatorami VCO, napięciowo sterowanym filtrem VCF oraz całą gamą innych cech do których należą: zewnętrze wejście audio, wejścia CV i Gate [do sterowania napięciowego] i pełną kontrolą przez MIDI. Dodatkowo, w tej wersji pojawiły się nowe funkcje: MIDI over USB [czyli sterowanie MIDI bezpośrednio przez kabel USB], MIDI Clock Sync [synchronizacja zegara przez MIDI], arpeggiator, przycisk nabicia tempa Tap Tempo, no i oczywiście nowe stylowe wykończenie.

Dzięki nowym funkcjom Little Phatty Stage II odnajdzie się znakomicie w nowoczesnym środowisku muzycznym: sterowanie bezpośrednio z komputera przez USB w połączeniu z ciepłym analogowym brzmieniem jest szczytem marzeń każdego muzyka, nieważne czy to „klasyk”, czy wybiegający w przyszłość producent wyposażony w laptopa i mnóstwo syntezatorów programowych. Co więcej, po połączeniu syntezatora bezpośrednio do komputera możemy korzystać z edytora programowego Little Phatty Editor / Librarian.

Z kolei MIDI Clock Sync pozwala na synchronizowanie generatora LFO i arpeggiatora z tempem narzuconym przez zewnętrzny sekwencery MIDI/Audio, maszynę perkusyjną lub program komputerowy. Wszelkie przebiegi typu S&H [Sample and Hold], trójkąt, kwadrat, piła czy fala wznosząca mogą perfekcyjnie współgrać z tempem utworu, bębnami czy arpeggiatorem.

No właśnie – arpeggiator – tajna broń twórców muzyki elektronicznej i nie tylko. Przyda się w każdym stylu muzycznym wzbogacając statyczne brzmienie innych instrumentów, a do tego oczywiście zsynchronizuje się z tempem głównym. Jeśli zaś nie łączymy naszego syntezatora z żadną maszyną, możemy łatwo dopasować tempo jego generatorów poprzez „wstukanie” rytmu przyciskiem Tap Tempo.

Nie zapominając o wspaniałym i eleganckim wykończeniu w kolorze czarnym, spójrzmy na dane techniczne Little Phatty Stage II.

Little Phatty Stage II to monofoniczny [jednogłosowy] syntezator analogowy z cyfrowym sterowaniem i możliwością zapamiętania 100 presetów.

Nowe cechy:
MIDI over USB,
MIDI Clock Sync,
Arpeggiator,
Tap Tempo,
Czarne wykończenie,
Nowy bank z nowoczesnymi brzmieniami.

Silnik brzmieniowy:
Dwa ultra stabilne oscylatory analogowe sterowane napięciem [VCO] o następujących parametrach:
Osc. 1 – oktawy: 16’, 8’, 4’, 2’,
Osc. 1 – przebiegi [kształty fal]: płynnie zmieniane od trójkątnego przez piłokształtny i kwadratowy po pulsujący,
Osc. 1 – głośność,
Parametr Glide [portamento],
Osc 1 => 2 – Sync On/Off,
Osc. 2 – oktawy: 16’, 8’, 4’, 2’,
Osc. 2 – przebiegi [kształty fal]: płynnie zmieniane od trójkątnego przez piłokształtny i kwadratowy po pulsujący,
Osc. 2 – głośność,
Strojenie dokładne [dla obydwu oscylatorów, dostępne w lewej dolnej części panelu].

Modyfikatory dźwięku:
Pojedynczy filtr dolnoprzepustowy VCF, 24dB/Oct typu Moog Ladder Filter [ten sam, co w Minimoogu], z kontrolą Overload i pojedynczym generatorem obwiedni VCA. Parametry:

Cutoff,
Resonance,
Kb. Control Amount [wpływ wysokości dźwięku na częstotliwość odcięcia filtra],
Filter Env. Amount [wpływ generatora obwiedni na częstotliwość odcięcia filtra],
Overload.

Sekcja generatora obwiedni [VCA] składająca się z dwóch modułów: do modulowania filtra [Filter EGR] i do modulowania głośności [Volume EGR]. Parametry:
Attack,
Decay,
Sustain,
Release.

Sekcja modulacji składająca się z generatora LFO z czterema kształtami przebiegów i z matrycy modulacyjnej 1x2 z możliwością dołączenia ośmiu różnych źródeł i czterech różnych destynacji. Parametry:
LFO Rate [szybkość modulacji],
Mod. Source [źrodła]: LFO trangle, LFO square, LFO sawtooth, LFO Ramp, Filter EGR / Sample and Hold lub Noise [szum],
Mod. Amount [wielkość modulacji przy przesunięciu kółka modulacji maksymalnie w górę],
Mod. Destination: Pitch [wysokość dźwięku], Osc. 2, Filter, Wave.

Interfejs użytkownika [UI]:
Klawiatura 37 klawiszy,
Kółko pitch-bend,
Kółko modulacji,
Glide On/Off [portamento],
Octave Down, Octave Up [transpozycja oktawowa].

Sekcja wyjściowa [prawa strona panelu sterującego] składa się z potencjometru głośności [Volume], wyłącznika, potencjometru głośności słuchawek i wyjścia słuchawkowego [„duży” Jack stereo].

Na lewej ściance bocznej znajdują się gniazda przyłączeniowe:
Power In [kabel zasilający 100-250VAC, 50-60 Hz],
Power On/Off [wyłącznik zasilania],
Audio Out [wyjście audio],
Ext. Audio In [wejście zewnętrznego sygnału o poziomie liniowym],
Pitch CV In [wejście sygnału napięciowego 1V/oktawę],
Filter CV In [wejście sygnału napięciowego do sterowania filtrem],
Volume CV In [wejście sygnału napięciowego do sterowania głośnością],
Keyboard Gate In [wejście sygnału bramkującego klawiatury],
MIDI In,
MIDI Out,
USB.

Wymiary i wagi: 26.75 x 14.75 x 6.75 cala, 11 kg.

Parametry o regulacji ciągłej [np. częstotliwość odcięcia filtra] dostępne są poprzez włączenie odpowiedniego przycisku [który zostanie podświetlony] i ustawienie potencjometru z danej sekcji syntezatora. Little Phatty wyposażony jest w cztery takie sekcje: Modulation, Oscillators, Filter i Envelopes. Każdy potencjometr posiada wokół wskaźniki złożone z 15 diod LED, które z dość dużą dokładnością wskazują aktualną wartość edytowanego parametru. Regulacja odbywa się na drodze analogowej i w momencie uaktywnienia danego parametru, sygnał kierowany jest do potencjometru [stąd nazwa RAC – Real Analog Control]. W danym momencie można edytować jeden parametr w każdej sekcji. Dla parametrów, które mogą posiadać więcej niż jedną opcję [np. źródło modulacji – Mod. Source] przełączanie źródeł modulacji pozwala na płynną regulację każdego z nich. W przypadku parametrów bez płynnej regulacji [np. Osc. Sync] diody LED świecą przy włączonym i gasną przy wyłączonym parametrze.

Modyfikacja – CV Outs
Little Phatty Stage II można zamówić z wbudowaną modyfikacją, bądź dokonać tej modyfikacji w serwisie.
Twój syntezator może stać się CENTRUM modularnego Wszechświata. Za pomocą modyfikacji CV możesz sterować innym sprzętem pracującym w tym standardzie [np. efektami z serii Moogerfooger] – syntezatorami modularnymi, efektami i innym sprzętem analogowym.
Ograniczeniem będzie tylko Twoja wyobraźnia.

Modyfikacja wprowadza wyjścia CV, które instalowane są z prawej strony instrumentu:
- Gate [0 - +5V],
- Pitch [1V na oktawę],
- Volume Envelope [0 - +5V],
- Filter Envelope [0 - +5V],
- Mod Bus.
Obwiednie wysokości i głośności regulowane są odpowiednimi potencjometrami na panelu instrumentu [Attack, Decay, Sustain i Release].
Mod Bus to sygnały pochodzące z generatora LFO [kwadrat, trójkąt, piła, wznoszenie, S&H] i oscylatora 2. 

Parametry i specyfikacje

Kraj

Kraj pochodzenia

USA


Zalecane akcesoria