cookies
Nasze „cookies“ będą ci smakować
Pliki cookie na stronie Muziker służą do tego, aby twoja wizyta u nas była zawsze przyjemnym doświadczeniem. Wyraź zgodę na używanie wszystkich plików cookie, klikając przycisk „Zgadzam się” lub wybierz w ustawieniach tylko te, które ci odpowiadają. Więcej informacji.

MAXXIS Shorty 27,5" (584 mm) Black 2.4 Opona rowerowa MTB

5
Po latach gromadzenia danych i informacji zwrotnych od naszych zawodników z Pucharu Świata w zjeździe i enduro World Series, Shorty został całkowicie odnowiony. Zmieniono układ gałek, aby poprawić przyczepność na mokrej nawierzchni, zachowanie na...
Extra gifts
Kupując ten produkt, otrzymasz od nas prezent gratis
Na magazynie 1 szt
Wyślemy dzisiaj ,
2024-05-13
268 zł
Opona rowerowa MTB MAXXIS Shorty 27,5" (584 mm) Black 2.4 Opona rowerowa MTB

MAXXIS Shorty 27,5" (584 mm) Black 2.4 Opona rowerowa MTB

268 zł

Kod produktu: 82884 | ID: 1032057

MAXXIS Shorty 27,5" (584 mm) Black 2.4 Opona rowerowa MTB

To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:

Po latach gromadzenia danych i informacji zwrotnych od naszych zawodników z Pucharu Świata w zjeździe i enduro World Series, Shorty został całkowicie odnowiony.

  • Zmieniono układ gałek, aby poprawić przyczepność na mokrej nawierzchni, zachowanie na zakrętach i zdolność zrzucania błota.
  • Węższa obudowa 2,40" poprawia prześwit ramy i widelca, gdy robi się naprawdę niechlujnie i zmniejsza wagę.

Dane techniczne:

  • Opcje mieszanek 3C MaxxTerra i 3C MaxxGrip
  • Dostępne specyfikacje na szlaki, enduro i zjazdy
  • Obudowa przystosowana do zastosowania bezdętkowego (TR)
  • Karkas Wide Trail (WT) zoptymalizowany do obręczy o szerokości 30-35 mm
  • Kategoria: Szlak, Enduro, Zjazd
  • Zalecane użycie: suche i luźne, mokre i niechlujne
  • Zalecana instalacja: przód i tył

Technologie:

  • 3C MaxxTerra: Konfiguracja mieszanki pośredniej stosowana w wybranych oponach górskich. 3C MaxxTerra jest bardziej miękka i zapewnia lepszą przyczepność niż 3C MaxxSpeed, ale zapewnia lepsze zużycie bieżnika i mniejszy opór toczenia niż MaxxGrip.
  • 3C MaxxGrip: Mieszanka 3C MaxxGrip firmy Maxxis wykorzystuje najbardziej lepką i najwolniej odbijającą się gumę, jaką oferujemy w oponach do rowerów górskich. Ta mieszanka o wysokiej przyczepności jest taka sama, jakiej używają nasi najlepsi sportowcy World Cup Downhill i Enduro World Series i jest teraz dostępna w różnych konfiguracjach karkasów, aby pokryć wszystkich rowerzystów.
  • EGZO: Odporny na przecięcia i ścieranie materiał na ściankach bocznych wielu opon MTB Maxxis i szutrowych opon. Ta gęsto tkana tkanina jest lekka i bardzo elastyczna, dzięki czemu osiągi opony pozostają niezmienione. Wybierz EXO Protection, aby zwiększyć trwałość podczas jazdy po szutrze, XC i lekkich szlaków.
  • Podwójny (DD): Nasze rozwiązanie obudowy do wyścigów enduro i korzystania z rowerów elektrycznych. Dwie warstwy naszego lekkiego materiału karkasu 120 TPI są połączone z butylową wkładką na ścianach bocznych, aby stworzyć bardzo wytrzymałą oponę z lepszym sprzężeniem zwrotnym niż opona z karkasem Downhill. Opony DoubleDown są nieznacznie lżejsze niż ich odpowiedniki zjazdowe, ale tak naprawdę to różnica w „czuciu na szlaku” odróżnia je od siebie. Niektórzy kierowcy mogą preferować bardzo tłumioną jazdę zapewnianą przez oponę z karkasem Downhill.
  • Gotowość do zastosowania bezdętkowego: Opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego zapewniają rowerzyście wiele korzyści: możliwość jazdy z niższym ciśnieniem powietrza, co poprawia przyczepność; niższy opór toczenia w porównaniu z oponą dętkową; i mniejsze prawdopodobieństwo spłaszczenia, ponieważ nie ma rurki. Opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego są oznaczone literami „TR” na ścianie bocznej, muszą być montowane na felgach kompatybilnych z oponami bezdętkowymi i wymagają użycia płynnego uszczelniacza w celu utrzymania ciśnienia. Dodatkową zaletą płynnych uszczelniaczy jest uszczelnienie małych przebić. Pamiętaj, aby regularnie sprawdzać szczeliwo i odświeżać je w razie potrzeby, ponieważ z czasem wyschnie.
  • Szeroki szlak: Konstrukcja Wide Trail (WT) optymalizuje układ i profil bieżnika opony na współczesnych, szerszych obręczach. Tradycyjne opony są projektowane wokół starszych, węższych felg i mogą tworzyć zbyt kwadratowy profil opony, co prowadzi do nieoptymalnych osiągów. Opony WT są zoptymalizowane pod kątem wewnętrznej szerokości obręczy 35 mm, ale udowodniono, że działają w zakresie od 30 do 35 mm wewnętrznej szerokości obręczy, w zależności od preferencji rowerzysty. Opony Maxxis Wide Trail XC są zoptymalizowane do użytku z obręczami o wewnętrznej szerokości 30 mm, ale sprawdzą się dobrze na obręczach tak wąskich jak 25 mm. Maxxis nie zaleca felg szerszych niż 30mm lub węższych niż 25mm.

Parametry i specyfikacje

Zastosowanie

Typ


Funkcje

Cechy szczególne


Właściwości

Kolor według producenta

Black

TPI

60


Rozmiary i waga

Średnica

Szerokość (inch)

2,4

Waga (g)

1279


Kraj

Kraj pochodzenia

Tajwan


Zalecane akcesoria

Ocena całkowita oparta o 2 recenzjach uzytkownika:

5

Ewald Z.

Ogólne wrażenie

Sehr gut

Martin B.

Ogólne wrażenie

Super gut 👍 super schneller Versand