cookies
Nasze „cookies“ będą ci smakować
Pliki cookie na stronie Muziker służą do tego, aby twoja wizyta u nas była zawsze przyjemnym doświadczeniem. Wyraź zgodę na używanie wszystkich plików cookie, klikając przycisk „Zgadzam się” lub wybierz w ustawieniach tylko te, które ci odpowiadają. Więcej informacji.

MAXXIS Shorty 27,5" (584 mm) Black 2.4 Opona rowerowa MTB

5
Po latach zbierania danych i informacji zwrotnych od zawodników World Cup Downhill i Enduro World Series, Shorty został całkowicie przeprojektowany. Układ pokręteł został zmieniony, aby poprawić przyczepność na mokrej nawierzchni, wydajność na...
Dodatkowy rabat na ten produkt z kodem MUZMUZ5  
Cena po zastosowaniu kodu:  235,6 zł 
Na magazynie 2 szt
Wyślemy jutro ,
2024-05-14
248 zł
Opona rowerowa MTB MAXXIS Shorty 27,5" (584 mm) Black 2.4 Opona rowerowa MTB

MAXXIS Shorty 27,5" (584 mm) Black 2.4 Opona rowerowa MTB

248 zł

Kod produktu: ETB00325100 | ID: 1057328

MAXXIS Shorty 27,5" (584 mm) Black 2.4 Opona rowerowa MTB

To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:

Po latach zbierania danych i informacji zwrotnych od zawodników World Cup Downhill i Enduro World Series, Shorty został całkowicie przeprojektowany. Układ pokręteł został zmieniony, aby poprawić przyczepność na mokrej nawierzchni, wydajność na zakrętach i zdolność do zrzucania błota.

  • Kategoria: Szlak, Enduro, Downhill
  • Zalecane użycie: suche i luźne, mokre i niechlujne
  • Zalecana instalacja: przód i tył

TECHNOLOGIE

3C MAXXTERRA

  • 3C MaxxTerra firmy Maxxis to pośrednia konfiguracja potrójnej mieszanki stosowana w oponach górskich. Mieszanka 3C MaxxTerra zapewnia lepszą przyczepność niż 3C MaxxSpeed, ale zapewnia lepsze zużycie bieżnika i mniejszy opór toczenia niż MaxxGrip, co czyni ją idealną do jazdy po szlakach w każdych warunkach.

3C MAXXGRIP

Mieszanka 3C MaxxGrip firmy Maxxis wykorzystuje najbardziej przyczepną, najwolniej odbijającą się gumę, jaką oferujemy w oponach do rowerów górskich. Ta mieszanka o wysokiej przyczepności jest taka sama, jak używana przez najlepszych zawodników World Cup Downhill i Enduro World Series, i jest teraz dostępna w różnych konfiguracjach karkasu, aby pokryć wszystkich kolarzy.

  • 3C MaxxGrip + karkas EXO = Lekka jazda po szlakach w mokrych / śliskich warunkach
  • 3C MaxxGrip + karkas EXO+ = wszechstronna jazda po szlakach w mokrych / śliskich warunkach
  • 3C MaxxGrip + karkas DoubleDown = wyścigi Enduro i rowery elektryczne
  • 3C MaxxGrip + karkas Downhill = wyścigi zjazdowe i e-rowery o długim skoku

EXO

  • EXO to odporny na przecięcia i ścieranie materiał dodawany do ścian bocznych wielu opon Maxxis do rowerów górskich i szutrowych. Ta gęsto tkana tkanina jest lekka i bardzo elastyczna, dzięki czemu osiągi opony pozostają nienaruszone. Wybierz ochronę EXO, aby zwiększyć trwałość podczas jazdy po szutrze, XC i lekkiej jazdy po szlakach.

PODWÓJNE OBNIŻENIE (DD)

  • DoubleDown (DD) to obudowa do wyścigów enduro i rowerów elektrycznych. Dwie warstwy lekkiego materiału osnowy 120 TPI są połączone z butylową wkładką boczną, aby stworzyć bardzo wytrzymałą oponę, która zapewnia więcej reakcji na szlak niż opona z karkasem Downhill. Opony DoubleDown są minimalnie lżejsze niż ich odpowiedniki zjazdowe, ale tak naprawdę to różnica w „czuciu na szlaku” odróżnia je od siebie. Niektórzy kolarze mogą preferować mocno amortyzowaną jazdę zapewnianą przez oponę z karkasem Downhill.

GOTOWE DO BEZDĘTKI

Opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego zapewniają kierowcy wiele korzyści: możliwość jazdy przy niższym ciśnieniu powietrza, co poprawia przyczepność; mniejsze opory toczenia w porównaniu z oponą dętkową; i mniejsze prawdopodobieństwo spłaszczenia, ponieważ nie ma rurki. Opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego są oznaczone literami „TR” na ścianie bocznej.

  • Opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego muszą być montowane na obręczach kompatybilnych z systemem bezdętkowym i wymagają zastosowania płynnego uszczelniacza w celu utrzymania ciśnienia. Płynne uszczelniacze mają dodatkową zaletę uszczelniania małych przebić. Pamiętaj, aby regularnie sprawdzać uszczelniacz i odświeżać go w razie potrzeby, ponieważ z czasem wyschnie.

SZEROKI SZLAK

Konstrukcja Wide Trail (WT) optymalizuje układ bieżnika i profil opony na nowoczesnych, szerszych felgach. Tradycyjne opony są projektowane na starszych, węższych felgach i mogą tworzyć zbyt kwadratowy profil opony, co prowadzi do mniej niż optymalnych osiągów. Opony WT są zoptymalizowane pod kątem wewnętrznej szerokości obręczy 35 mm, ale udowodniono, że działają w zakresie od 30 do 35 mm wewnętrznej szerokości obręczy, w zależności od preferencji rowerzysty.

  • Opony Maxxis Wide Trail XC są zoptymalizowane do użytku z obręczami o szerokości wewnętrznej 30 mm, ale będą się dobrze sprawować na obręczach tak wąskich, jak 25 mm. Maxxis nie zaleca felg szerszych niż 30 mm lub węższych niż 25 mm.

Parametry i specyfikacje

Zastosowanie

Typ


Funkcje

Cechy szczególne


Właściwości

Kolor według producenta

Black

TPI

120


Rozmiary i waga

Średnica

Szerokość (inch)

2,4

Waga (g)

1191


Kraj

Kraj pochodzenia

Tajwan


Zalecane akcesoria

Ocena całkowita oparta o 2 recenzjach uzytkownika:

5

Ewald Z.

Ogólne wrażenie

Sehr gut

Martin B.

Ogólne wrażenie

Super gut 👍 super schneller Versand