cookies
Nasze „cookies“ będą ci smakować
Pliki cookie na stronie Muziker służą do tego, aby twoja wizyta u nas była zawsze przyjemnym doświadczeniem. Wyraź zgodę na używanie wszystkich plików cookie, klikając przycisk „Zgadzam się” lub wybierz w ustawieniach tylko te, które ci odpowiadają. Więcej informacji.
Promocja

MAXXIS High Roller II 29/28" (622 mm) Black 2.5 Opona rowerowa MTB

5
Maxxis High Roller II wykorzystuje otwarty i agresywny wzór bieżnika, który ma na celu znalezienie przyczepności w luźnych warunkach. Duży kanał pomiędzy pokrętłami centralnymi a pokrętłami bocznymi zapewnia luźniejsze, dryfujące uczucie pożądane...
Na magazynie 1 szt
Wyślemy dzisiaj ,
2024-05-02
235 zł
239 zł
Opona rowerowa MTB MAXXIS High Roller II 29/28" (622 mm) Black 2.5 Opona rowerowa MTB

MAXXIS High Roller II 29/28" (622 mm) Black 2.5 Opona rowerowa MTB

235 zł
239 zł

Kod produktu: ETB96803000 | ID: 1032110

MAXXIS High Roller II 29/28" (622 mm) Black 2.5 Opona rowerowa MTB

To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:

Maxxis High Roller II wykorzystuje otwarty i agresywny wzór bieżnika, który ma na celu znalezienie przyczepności w luźnych warunkach.

  • Duży kanał pomiędzy pokrętłami centralnymi a pokrętłami bocznymi zapewnia luźniejsze, dryfujące uczucie pożądane przez niektórych rowerzystów.

Dane techniczne:

  • Pojedyncza mieszanka, podwójna mieszanka, 3C MaxxTerra, 3C MaxxGrip i opcje Super Tacky
  • Opcje obudowy 60 TPI, DoubleDown (2x120 TPI) lub Downhill (2x60 TPI)
  • Opcje ochrony przed przebiciem EXO lub SilkShield
  • Rozmiary Wide Trail (WT) są zoptymalizowane pod kątem obręczy o wewnętrznej szerokości 35 mm
  • Kategoria: Szlak, Enduro, Zjazd
  • Zalecane użycie: Luźne warunki na szlaku
  • Zalecana instalacja: z przodu lub z tyłu

Technologie:

  • 3C MaxxTerra: Konfiguracja mieszanki pośredniej stosowana w wybranych oponach górskich. 3C MaxxTerra jest bardziej miękka i zapewnia lepszą przyczepność niż 3C MaxxSpeed, ale zapewnia lepsze zużycie bieżnika i mniejszy opór toczenia niż MaxxGrip.
  • 3C MaxxGrip: Mieszanka 3C MaxxGrip firmy Maxxis wykorzystuje najbardziej lepką i najwolniej odbijającą się gumę, jaką oferujemy w oponach do rowerów górskich. Ta mieszanka o wysokiej przyczepności jest taka sama, jakiej używają nasi najlepsi sportowcy World Cup Downhill i Enduro World Series i jest teraz dostępna w różnych konfiguracjach karkasów, aby pokryć wszystkich rowerzystów.
  • EGZO: Odporny na przecięcia i ścieranie materiał na ściankach bocznych wielu opon MTB Maxxis i szutrowych opon. Ta gęsto tkana tkanina jest lekka i bardzo elastyczna, dzięki czemu osiągi opony pozostają nienaruszone. Wybierz EXO Protection, aby zwiększyć trwałość podczas jazdy po szutrze, XC i lekkich szlaków.
  • Podwójny dół: Rozwiązanie obudowy do wyścigów enduro i korzystania z rowerów elektrycznych. Dwie warstwy naszego lekkiego materiału karkasu 120 TPI są połączone z butylową wkładką na ścianach bocznych, aby stworzyć bardzo wytrzymałą oponę z lepszym sprzężeniem zwrotnym niż opona z karkasem Downhill. Opony DoubleDown są nieznacznie lżejsze niż ich odpowiedniki zjazdowe, ale tak naprawdę to różnica w „czuciu na szlaku” odróżnia je od siebie. Niektórzy kierowcy mogą preferować bardzo tłumioną jazdę zapewnianą przez oponę z karkasem Downhill.
  • Gotowy do zastosowania bezdętkowego: Opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego zapewniają rowerzyście wiele korzyści: możliwość jazdy z niższym ciśnieniem powietrza, co poprawia przyczepność; niższy opór toczenia w porównaniu z oponą dętkową; i mniejsze prawdopodobieństwo spłaszczenia, ponieważ nie ma rurki. Opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego są oznaczone literami „TR” na ścianie bocznej, muszą być montowane na felgach kompatybilnych z oponami bezdętkowymi i wymagają użycia płynnego uszczelniacza w celu utrzymania ciśnienia. Dodatkową zaletą płynnych uszczelniaczy jest uszczelnienie małych przebić. Pamiętaj, aby regularnie sprawdzać szczeliwo i odświeżać je w razie potrzeby, ponieważ z czasem wyschnie.
  • Szeroki szlak: Konstrukcja Wide Trail (WT) optymalizuje układ i profil bieżnika opony na współczesnych, szerszych obręczach. Tradycyjne opony są projektowane wokół starszych, węższych felg i mogą tworzyć zbyt kwadratowy profil opony, co prowadzi do nieoptymalnych osiągów. Opony WT są zoptymalizowane pod kątem wewnętrznej szerokości obręczy 35 mm, ale udowodniono, że działają w zakresie od 30 do 35 mm wewnętrznej szerokości obręczy, w zależności od preferencji rowerzysty. Opony Maxxis Wide Trail XC są zoptymalizowane do użytku z obręczami o wewnętrznej szerokości 30 mm, ale sprawdzą się dobrze na obręczach tak wąskich jak 25 mm. Maxxis nie zaleca felg szerszych niż 30mm lub węższych niż 25mm.
  • Spadek: Jak sama nazwa wskazuje, opony Maxxis Downhill z karkasem są przeznaczone do ekstremalnych zastosowań we wszystkich zastosowaniach grawitacyjnych, od wyścigów zjazdowych, przez jazdę w bike parku, po jazdę swobodną i e-rowery o długim skoku. Opona Maxxis Downhill jest wykonana z dwóch warstw naszego wytrzymałego materiału karkasu 60 TPI wraz z dużą wkładką z gumy butylowej, która rozciąga się od każdej stopki do ściany bocznej. Wkładka z butylu pomaga zapobiegać spłaszczeniu, chroni obręcz przed uderzeniami i zapewnia dodatkową stabilność ściany bocznej.

Parametry i specyfikacje

Zastosowanie

Typ


Funkcje

Cechy szczególne


Właściwości

Kolor według producenta

Black

TPI

60


Rozmiary i waga

Średnica

Szerokość (inch)

2,5

Waga (g)

1038


Kraj

Kraj pochodzenia

Tajwan


Zalecane akcesoria

Ocena całkowita oparta o 6 recenzjach użytkowników:

5

Milan K.

Ogólne wrażenie

Super plast

Andreas K.

Ogólne wrażenie

Sehr gutes Produkt empfehlenswert

Lukáš R.

Ogólne wrażenie

Good