cookies
Nasze „cookies“ będą ci smakować
Pliki cookie na stronie Muziker służą do tego, aby twoja wizyta u nas była zawsze przyjemnym doświadczeniem. Wyraź zgodę na używanie wszystkich plików cookie, klikając przycisk „Zgadzam się” lub wybierz w ustawieniach tylko te, które ci odpowiadają. Więcej informacji.

MAXXIS Assegai 27,5" (584 mm) Black 2.5 Opona rowerowa MTB

4,60
Opona sygnowana przez Grega Minnaara – Maxxis Assegai – zapewnia wytrwałą, przewidywalną przyczepność w całym profilu, bez względu na kąt pochylenia. Assegai może być używany z przodu iz tyłu, aby zapewnić poczucie pewności lub jako przód w...
Na magazynie 3 szt
Wyślemy 06.05.2024 ,
2024-05-08
232 zł
Opona rowerowa MTB MAXXIS Assegai 27,5" (584 mm) Black 2.5 Opona rowerowa MTB

MAXXIS Assegai 27,5" (584 mm) Black 2.5 Opona rowerowa MTB

232 zł

Kod produktu: ETB00163300 | ID: 1032136

MAXXIS Assegai 27,5" (584 mm) Black 2.5 Opona rowerowa MTB

To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:

Opona sygnowana przez Grega Minnaara – Maxxis Assegai – zapewnia wytrwałą, przewidywalną przyczepność w całym profilu, bez względu na kąt pochylenia.

  • Assegai może być używany z przodu iz tyłu, aby zapewnić poczucie pewności lub jako przód w połączeniu z szybciej toczącą się tylną oponą.

Dane techniczne:

  • Opcje podwójnej mieszanki, 3C MaxxTerra lub 3C MaxxGrip
  • Opcje obudowy 60 TPI, DoubleDown (2x120 TPI) lub Downhill (2x60 TPI)
  • Opcje ochrony przed przebiciem EXO lub EXO+
  • Rozmiary Wide Trail (WT) są zoptymalizowane pod kątem obręczy o wewnętrznej szerokości 35 mm
  • Kategoria: Szlak, Enduro, Zjazd
  • Zalecane zastosowanie: Wszystkie warunki na szlaku, enduro i zjazdach
  • Zalecana instalacja: z przodu lub z tyłu

Technologie:

  • 3C MaxxTerra: Konfiguracja mieszanki pośredniej stosowana w wybranych oponach górskich. 3C MaxxTerra jest bardziej miękka i zapewnia lepszą przyczepność niż 3C MaxxSpeed, ale zapewnia lepsze zużycie bieżnika i mniejszy opór toczenia niż MaxxGrip.
  • 3C MaxxGrip: Mieszanka 3C MaxxGrip firmy Maxxis wykorzystuje najbardziej lepką i najwolniej odbijającą się gumę, jaką oferujemy w oponach do rowerów górskich. Ta mieszanka o wysokiej przyczepności jest taka sama, jakiej używają nasi najlepsi sportowcy World Cup Downhill i Enduro World Series i jest teraz dostępna w różnych konfiguracjach karkasów, aby pokryć wszystkich rowerzystów.
  • EGZO: Odporny na przecięcia i ścieranie materiał na ściankach bocznych wielu opon MTB Maxxis i szutrowych opon. Ta gęsto tkana tkanina jest lekka i bardzo elastyczna, dzięki czemu osiągi opony pozostają nienaruszone. Wybierz EXO Protection, aby zwiększyć trwałość podczas jazdy po szutrze, XC i lekkich szlaków.
  • EXO+: Opcja ochrony przed przebiciem o średniej wytrzymałości firmy Maxxis, odpowiednia do wszechstronnej jazdy po szlakach i lekkich rowerów elektrycznych. Zaczynamy od wytrzymałej obudowy 60 TPI, dodajemy naszą legendarną warstwę EXO chroniącą przed przebiciem na ściankach bocznych, a kończymy małą wkładką z butylu wokół stopki. Twardy karkas i materiał EXO chronią przed uszkodzeniami spowodowanymi przez kamienie i korzenie, podczas gdy wkładka butylowa chroni oponę przed przebiciem i pomaga zapobiegać uszkodzeniom felgi.
  • Podwójny dół: Rozwiązanie obudowy do wyścigów enduro i korzystania z rowerów elektrycznych. Dwie warstwy naszego lekkiego materiału karkasu 120 TPI są połączone z butylową wkładką na ścianach bocznych, aby stworzyć bardzo wytrzymałą oponę z lepszym sprzężeniem zwrotnym niż opona z karkasem Downhill. Opony DoubleDown są nieznacznie lżejsze niż ich odpowiedniki zjazdowe, ale tak naprawdę to różnica w „czuciu na szlaku” odróżnia je od siebie. Niektórzy kierowcy mogą preferować bardzo tłumioną jazdę zapewnianą przez oponę z karkasem Downhill.
  • Gotowy do zastosowania bezdętkowego: Opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego zapewniają rowerzyście wiele korzyści: możliwość jazdy z niższym ciśnieniem powietrza, co poprawia przyczepność; niższy opór toczenia w porównaniu z oponą dętkową; i mniejsze prawdopodobieństwo spłaszczenia, ponieważ nie ma rurki. Opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego są oznaczone literami „TR” na ścianie bocznej, muszą być montowane na felgach kompatybilnych z oponami bezdętkowymi i wymagają użycia płynnego uszczelniacza w celu utrzymania ciśnienia. Dodatkową zaletą płynnych uszczelniaczy jest uszczelnienie małych przebić. Pamiętaj, aby regularnie sprawdzać szczeliwo i odświeżać je w razie potrzeby, ponieważ z czasem wyschnie.
  • Szeroki szlak: Konstrukcja Wide Trail (WT) optymalizuje układ i profil bieżnika opony na współczesnych, szerszych obręczach. Tradycyjne opony są projektowane wokół starszych, węższych felg i mogą tworzyć zbyt kwadratowy profil opony, co prowadzi do nieoptymalnych osiągów. Opony WT są zoptymalizowane pod kątem wewnętrznej szerokości obręczy 35 mm, ale udowodniono, że działają w zakresie od 30 do 35 mm wewnętrznej szerokości obręczy, w zależności od preferencji rowerzysty. Opony Maxxis Wide Trail XC są zoptymalizowane do użytku z obręczami o wewnętrznej szerokości 30 mm, ale sprawdzą się dobrze na obręczach tak wąskich jak 25 mm. Maxxis nie zaleca felg szerszych niż 30mm lub węższych niż 25mm.
  • Spadek: Jak sama nazwa wskazuje, opony Maxxis Downhill (DH) z karkasem są przeznaczone do ekstremalnych zastosowań we wszystkich zastosowaniach grawitacyjnych, od wyścigów zjazdowych, przez jazdę w bike parku, po jazdę luzem i e-rowery o długim skoku. Opona Maxxis Downhill jest wykonana z dwóch warstw naszego wytrzymałego materiału karkasu 60 TPI wraz z dużą wkładką z gumy butylowej, która rozciąga się od każdej stopki do ściany bocznej. Wkładka z butylu pomaga zapobiegać spłaszczeniu, chroni obręcz przed uderzeniami i zapewnia dodatkową stabilność ściany bocznej.

Parametry i specyfikacje

Zastosowanie

Typ


Właściwości

Kolor według producenta

Black

TPI

60


Rozmiary i waga

Średnica

Szerokość (inch)

2,5

Waga (g)

1075


Kraj

Kraj pochodzenia

Tajwan


Zalecane akcesoria

Ocena całkowita oparta o 10 recenzjach użytkowników:

4,60

Olivier C.

Ogólne wrażenie

Muziker is the worst site. Send you wrong parts and doesn't answer

Tamás M.

Ogólne wrażenie

Az egyik legjobbnak tartott belső nélküli gumi, első kerékre. A termék kód: ETB00203100

Lukas B.

Ogólne wrażenie

vyborny plast na trailove jazdenie. dobra trakcia za vsetkych podmienok