cookies
Nasze „cookies“ będą ci smakować
Pliki cookie na stronie Muziker służą do tego, aby twoja wizyta u nas była zawsze przyjemnym doświadczeniem. Wyraź zgodę na używanie wszystkich plików cookie, klikając przycisk „Zgadzam się” lub wybierz w ustawieniach tylko te, które ci odpowiadają. Więcej informacji.
Nowość

Mavic Allroad Sl 29" (622 mm) Disc Brakes 12x135-12x142 Shimano HG Center Lock Tylne koło 22 mm Koła

Koło Allroad SL to szczyt wydajności, jakości jazdy i prędkości na najtrudniejszych drogach, najbardziej sypkich szutrowych drogach i wszystkich prowadzących do nich ścieżkach. Dzięki bezhakowym obręczom UST o szerokości 25 mm koło to zapewnia...
Extra gifts
Kupując ten produkt, otrzymasz od nas prezent gratis
Na magazynie 1 szt
Wyślemy dzisiaj ,
2024-05-07
2 299 zł
Koła Mavic Allroad Sl 29" (622 mm) Disc Brakes 12x135-12x142 Shimano HG Center Lock Tylne koło 22 mm Koła

Mavic Allroad Sl 29" (622 mm) Disc Brakes 12x135-12x142 Shimano HG Center Lock Tylne koło 22 mm Koła

2 299 zł

Kod produktu: R00019903 | ID: 1127318

Mavic Allroad Sl 29" (622 mm) Disc Brakes 12x135-12x142 Shimano HG Center Lock Tylne koło 22 mm Koła

To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:

Koło Allroad SL to szczyt wydajności, jakości jazdy i prędkości na najtrudniejszych drogach, najbardziej sypkich szutrowych drogach i wszystkich prowadzących do nich ścieżkach. Dzięki bezhakowym obręczom UST o szerokości 25 mm koło to zapewnia płynną jazdę z szeroką gamą pasujących opon bezdętkowych od 30 mm do 64 mm.

  • Opatentowane szprychy Aero poprawiają jakość jazdy i prędkość koła Allroad SL, tworząc dynamiczne, wydajne wrażenia, które są niemal magiczne. Nawiercenie w przodzie sprawia, że ​​felga jest całkowicie szczelna, eliminując potrzebę stosowania taśmy na obręcz i oszczędzając 30 g na koło – co stanowi wagę dodatkowego drążka w tylnej kieszeni. Oszczędność masy na obrót, nie wspominając o płynności wolnobiegu ID360, maksymalizuje wydajność na dłuższą metę. Wolnobieg jest wyjątkowo lekki i łatwy w utrzymaniu w miarę upływu czasu dzięki automatycznemu naprężeniu wstępnemu łożyska (QRM Auto). Technologia UST Road Tubeless pozwala na zmniejszenie ciśnienia w oponach, oferując najwyższy komfort i lepszą kontrolę na najbardziej technicznych nawierzchniach, a także zmniejszone tarcie w celu zwiększenia wydajności i przyczepności, a także ochrony przed przebiciem.
  • Oprócz wyjątkowej wydajności, koło Allroad SL wyróżnia się lekkością, trwałością oraz łatwością obsługi i konserwacji. Korzystając z technologii obręczy ISM4D, inżynierowie zaoszczędzili na wadze tam, gdzie ma to największe znaczenie, gwarantując jednocześnie niemal biblijny poziom trwałości. Co więcej, wykończenie Black Shield Rim, będące połączeniem anodowania i farby, chroni przed uderzeniami i zadrapaniami spowodowanymi wszystkim, co może wystąpić podczas jazdy na rowerze po utwardzonych drogach.
  • Koło Allroad SL urzeczywistni Twoje marzenia dzięki idealnemu połączeniu sztywności bocznej i podatności pionowej, tworząc wysublimowaną dynamikę jazdy. Technologia Fore utrzymuje górny mostek felgi w stanie solidnym, zapewniając zwiększoną sztywność podczas dużych przyspieszeń, podczas gdy ponadwymiarowe osie i łożyska zwiększają sztywność boczną, co zapewnia lepszą stabilność w trudnym terenie i trudnych warunkach.
  • Technologia wolnego koła ID360 w kole Allroad SL jest kompatybilna z osiami 12 mm i można ją przekształcić w szybkozamykacz, aby zapewnić optymalną wszechstronność.

Jedź płynniej i szybciej po nierównych drogach, żwirze i ziemi

  • Obręcze UST bez haków o szerokości 25 mm zapewniają płynną jazdę z szeroką gamą opon bezdętkowych od 30 mm do 64 mm
  • UST Road Tubeless umożliwia jazdę z niższym ciśnieniem w oponach, zapewniając komfort i kontrolę na nierównych drogach
  • Brak dętek oznacza mniejsze tarcie, lepszą wydajność i przyczepność oraz ochronę przed przyszczypnięciem
  • Opatentowane szprychy aerodynamiczne poprawiają jakość i prędkość jazdy

Superlekkie, trwałe oraz łatwe w obsłudze i konserwacji

  • Obręcz ISM4D oszczędza wagę tam, gdzie ma to znaczenie, jednocześnie chroniąc trwałość
  • Wykończenie obręczy Black Shield zapewnia 2 razy silniejszą ochronę przed uderzeniami skał i zadrapaniami
  • Dzięki nawierceniu czołowemu felga jest całkowicie szczelna, bez konieczności stosowania taśmy na obręcz – oszczędność 30 g na koło
  • Wolnobieg ID360 jest tani i łatwy w utrzymaniu, a automatyczne napięcie wstępne łożyska (QRM Auto) nie wymaga regulacji i gwarantuje długoterminową trwałość

Sztywna bocznie i podatna pionowo, zapewniająca dynamiczną jakość jazdy

  • Technologia Fore sprawia, że ​​górny mostek obręczy jest solidny, dzięki czemu obręcz jest sztywniejsza
  • Nadwymiarowe osie i łożyska zapewniają większą sztywność boczną
  • Technologia wolnego koła ID360 jest kompatybilna z 12 mm i można ją przekształcić w szybkozamykacz

Stop aluminium Maxtal

  • Lekki i mocny. Ten specyficzny stop aluminium, dostępny wyłącznie w Mavicu, oferuje wyższy stosunek wytrzymałości do masy niż konwencjonalny stop 6106.

Technologia lekkich obręczy ISM 4D

  • Inter Spoke Milling 4 Dimensions to ekskluzywna koncepcja opatentowana przez firmę Mavic.
  • ISM 4D znacznie zmniejsza wagę i bezwładność bez uszczerbku dla trwałości. Większe przyspieszenia, lepsze prowadzenie i większy opór – właściwa mieszanka, która pozwoli w pełni wykorzystać każdą jazdę. Gładki profil pomaga również zmniejszyć opór aerodynamiczny.

Wydajność Sztywność

  • Sztywniejszy i mocniejszy. Zamiast wiercić, dolny mostek obręczy jest wypychany do góry od wewnątrz, a następnie gwintowany, aby umożliwić bezpośrednie wkręcenie w niego sutków szprych, pozostawiając górny mostek obręczy nienaruszony.

Technologia wolnego koła: Instant Drive 360

  • System wolnego koła Instant Drive 360 ​​jest super lekki i wydajny. Duża, bezdotykowa gumowa uszczelka zapewnia niskie tarcie, a szeroka gama zaślepek końcowych sprawia, że ​​jest ona niezwykle wszechstronna.

Technologia bezdętkowa UST

  • Trakcja i kontrola. Uniwersalny standard dla Tubeless. Gotowy do jazdy w systemie bezdętkowym.
  • Koncepcja UST poprawia przyczepność, kontrolę i komfort, jednocześnie zmniejszając bezwładność i przebicia.

Złącze: technologia spawania SUP

  • Proces Soudé Usiné, mocniejsze i gładsze połączenie. Po zgięciu złącze obręczy jest spawane łukowo. Spawany szew jest następnie frezowany w celu uzyskania gładkiego wykończenia.

Obróbka Black Shield (chroni felgę przed uderzeniami i zadrapaniami)

  • Zabieg ten podwaja żywotność felgi przed uderzeniami kamieni i zadrapaniami. Super mocna, podwójnie powlekana powłoka z matowym wykończeniem.

Konstrukcja piasty Infinity

  • Efektywne przenoszenie mocy dzięki zoptymalizowanemu bezkontaktowemu sznurowaniu szprych (brak hałasu pod obciążeniem) i rozkładowi naprężenia. Długość szprych z przodu i z tyłu jest identyczna. Konserwacja jest łatwa dzięki rozwiązaniu niewymagającemu użycia narzędzi.

Technologia wstępnego napięcia łożysk QRM

  • Jakość Roulements Mavic Auto. Te łożyska maszynowe są oczywiście podwójnie uszczelnione z luzem wewnętrznym C3. Ich napięcie wstępne jest automatycznie dostosowywane, aby zagwarantować idealny obrót bez luzów na dłuższą metę.

Parametry i specyfikacje

Zastosowanie

Typ produktu


Funkcje

Liczba szprych

24

Cechy szczególne


Właściwości

Typ hamulca

Standard osi

Montaż na kasetę

Mocowanie tarcza

Felgi

22 mm

Kolor


Materiał

Materiał


Rozmiary i waga

Średnica koł

Wewnętrzna szerokość felga

25


Kraj

Kraj pochodzenia


Zalecane akcesoria