To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Jeden prosty obrót zapewnia dopasowanie do 980 g Travers CS. Idealny rozkład docisku zamknięcia dzięki systemowi Lace Frame, prowadnicom bloczka i systemowi BOA® Fit. Active Cuff oferuje maksymalny obrót wału o ponad 80 stopni w trybie chodzenia podczas podjazdu z powłoką Grilamid zapewniającą stabilność podczas zjazdów. Nieskręcająca się podeszwa wykonana z włókna węglowego i aramidu zapewnia wyjątkowe trzymanie krawędzi.
Technologie
System dopasowania BOA®
- Umożliwia nieskomplikowane, szybkie i co do milimetra precyzyjne ustawienie i regulację buta. Łatwy w użyciu jedną ręką do szybkiego wkładania i wychodzenia z buta.
Pełna gumowa podeszwa
- Cały spód buta narciarskiego pokryty jest wytrzymałą gumową podeszwą, aby zapewnić pewny chwyt podczas nawet najbardziej technicznych podjazdów alpejskich.
Grilamidowa skorupa / mankiet
- Z użyciem Grilamidu na skorupę i cholewkę można zbudować lekkie buty o dużej sztywności. To sprawia, że but jest lekki na podjazdach i zapewnia doskonałe osiągi podczas zjazdów.
Tryb blokady jazdy na wędrówkę
- HIKE: maksymalna swoboda ruchu mankietu, dzięki czemu możesz swobodnie chodzić.
- JAZDA: mankiet jest zablokowany z tyłu, flex z przodu pozostaje gładki, co zapewnia perfekcyjne skręty w puchu.
- LOCK: mankiet jest zablokowany dla maksymalnej wydajności na stoku.
Koronkowy system ramek
- Specjalna konstrukcja skorupy w połączeniu z systemem zamykania Boa® umożliwia doskonałą interakcję między butem a stopą, zapewniając idealne dopasowanie i maksymalny komfort.
Koronkowa podszewka
- Koronkowe wkładki zapewniają lepsze i bardziej kompaktowe wsparcie w skorupie i stopie, zwłaszcza na podbiciu i dopasowaniu pięty.
Podstawa BEZ SKRĘCANIA
- Płytka z włókna węglowego / aramidu zastosowana w podeszwie zapewnia maksymalną sztywność skrętną i bezpośrednie przenoszenie mocy na narty.
Wycieczka Phatt Maxx
- Dzięki szerokości 45 mm Phatt Maxx Tour prowadzi do idealnego zapięcia mankietu, a tym samym do najlepszego przenoszenia mocy podczas zjazdów.
Klamra Suwaka
- Wystarczy jeden ruch, aby otworzyć lub zamknąć klamrę, co zapewnia szybką zmianę z trybu podjazdu na zjazd. Dodatkowo klamrę można zablokować w pozycji otwartej.
Spojler na rzep
- Spoiler jest przymocowany do wkładki bagażnika za pomocą paska na rzep i można go indywidualnie regulować. Wyższy spoiler dla większego wsparcia, niższy spoiler dla niższej pozycji łydki, spoiler usunięty dla mniejszego pochylania się do przodu.