To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Wszechstronne siodełko rowerowe do wyścigów długodystansowych z połączeniem przystosowanej do jazdy nylonowej skorupy wzmocnionej włóknem węglowym i szyn ze stopu S.
- TEMPO ARGO R5 to wszechstronne, długodystansowe siodło szosowe o konstrukcji z krótkim noskiem i dużym wsparciem kości kulszowej, które zwiększa stabilność.
- Tam, gdzie tradycyjny kształt siodełka zachęca jeźdźców do częstych zmian pozycji w celu uzyskania lepszej dźwigni, Argo ustawia jeźdźca w bardziej osadzonej pozycji, co zapewnia większą stabilność i lepsze rozłożenie ciężaru.
- Krótka długość Tempo Argo pozwala jeźdźcowi usiąść bardziej do przodu bez wywierania nadmiernego nacisku na wrażliwe tkanki.
Posiada również ergonomiczne wycięcie, które zostało opracowane na podstawie szczegółowej analizy nacisku i opinii ekspertów medycznych. - Argo to najbardziej uniwersalny kształt siodełka, a każda wersja pasuje do różnych stylów jazdy. Jako opcja jazdy Edurance, Tempo Argo został zaprojektowany tak, aby zapewniać wrażenia z jazdy, które pasują do zrównoważonej geometrii dzisiejszych uniwersalnych maszyn szosowych.
- Wyściółka jest wykonana z opatentowanej przez fizik pianki typu 2, nieco grubszej wokół kości kulszowej, aby wspierać bardziej wyprostowaną postawę podczas jazdy.
- Amortyzacja jest nieco bardziej miękka i bardziej progresywna niż ta, której używamy w siodełkach wyścigowych, zapewniając większy komfort na długich dystansach.
- Argo jest produktem programu Fizik Concepts, interdyscyplinarnej współpracy wiodących ekspertów branżowych i naukowców prowadzących badania i analizy dotyczące technologii, projektowania, fizjologii i dopasowania roweru w poszukiwaniu sposobów na poprawę wyników kolarskich.
Okular
- Tempo: Wszechstronna seria szosowa zaprojektowana z myślą o jak największej przyjemności z jazdy
- Argo: wszechstronne siodło z krótkim noskiem, które zapewnia stabilność i zmniejsza nacisk na tkanki miękkie
- R5: połączenie nylonowej skorupy wzmocnionej włóknem węglowym i szyny S-Alloy
- Wingflex: boczne krawędzie skorupy wyginają się i dostosowują do ruchu wewnętrznych nóg jeźdźca
- Pianka typu 2: progresywna amortyzacja, o niższym module sprężystości