To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Sterownik LTDx to maszyna o najwyższej odległości. Korzystając z technologii PWR-COR, po raz pierwszy udało nam się osiągnąć zero CG i 5200 MOI, aby stworzyć sterownik inny niż wszystkie. Taki, który łączy niską rotację, dużą prędkość piłki i ekstremalne wybaczenie, aby zapewnić najdłuższy całkowity dystans.
Niższy obrót z większym wybaczeniem
- Technologia PWR-COR pozycjonuje znaczną ilość masy nisko i do przodu, zapewniając większą prędkość piłki przy zmniejszonym obrocie. Dodatkowa wolframowa masa tylna zabiera naszego najszybszego kierowcę i sprawia, że jest on niezwykle wyrozumiały i grywalny dla szerokiego grona graczy.
Projekt twarzy
- Projekt HOT Face jest precyzyjnie dostrojony pod kątem szybkości dzięki uczeniu maszynowemu. Korzystając z danych z tysięcy symulacji uderzeń, stworzyliśmy wiele stref o doskonałej grubości, aby zwiększyć prędkość piłki na większym obszarze twarzy.
Lżejsza / mocniejsza konstrukcja
- Wielomateriałowa konstrukcja zawiera do 30% więcej węgla oraz lżejszą i stabilniejszą tytanową obudowę. Nowa konstrukcja maksymalizuje oszczędność masy, dzięki czemu możemy umieścić większą masę nisko i do przodu w PWR-COR, aby zwiększyć prędkość.
Przegląd technologii
TECHNOLOGIA PWR-COR
- Technologia PWR-COR to wielomateriałowy system ważenia, który pozycjonuje jak największy ciężar nisko i do przodu. Łącznie 19 gramów (ciężar wewnętrzny ze stali obrabianej maszynowo 14 g i obciążnik zewnętrzny z aluminium 5 g) jest umieszczony tuż za strefą uderzenia, aby przenieść maksymalną prędkość na piłkę golfową przy uderzeniu przy zmniejszonym obrocie. Dodanie 15-gramowego obciążnika doskonale równoważy niski obrót z wysokim startem i ekstremalnym wybaczeniem na dłuższych dystansach.
TECHNOLOGIA GORĄCEJ TWARZY
- Wykorzystując uczenie maszynowe i obróbkę CNC, stworzyliśmy nowy projekt o zmiennej grubości, który jest precyzyjnie dostrojony pod kątem szybkości. HOT oznacza „Highly Optimized Topology”. Wykorzystując dane z tysięcy symulacji uderzeń, zoptymalizowaliśmy grubości w wielu strefach, aby zmaksymalizować prędkość piłki na większym obszarze twarzy. Strefy te tworzą wizualne szczyty i doliny, które przypominają mapę topologiczną, stąd nazwa projektu.
KONSTRUKCJA WIELOMATERIAŁOWA
- Wielomateriałowa konstrukcja wykorzystuje lekką koronę i podeszwę z włókna węglowego oraz lżejszą i mocniejszą obudowę z tytanu. Nowa konstrukcja podwozia jest o 8,3 g lżejsza i pozwala na użycie do 30% więcej włókna węglowego. Lżejsze podwozie ma kluczowe znaczenie dla uwolnienia większej wagi, którą można by umieścić nisko i do przodu w PWR-COR, aby zwiększyć prędkość piłki.
STAŁY CIĘŻAR TYŁU
- 15 g połączonego obciążenia tylnego (10 g stałego obciążenia / 5 g obciążnika wolframowego) zwiększa stabilność i promuje wyższy lot piłki przy maksymalnej odległości przenoszenia.
FREZOWANA CNC TWARZ NIESKOŃCZONOŚCI
- Zaktualizowany projekt CNC Infinity Face owija się wokół krawędzi natarcia, aby zwiększyć strefę maksymalnej prędkości piłki, zapewniając jednocześnie tradycyjną górną linię dla lepszego wyrównania wizualnego.