cookies
Nasze „cookies“ będą ci smakować
Pliki cookie na stronie Muziker służą do tego, aby twoja wizyta u nas była zawsze przyjemnym doświadczeniem. Wyraź zgodę na używanie wszystkich plików cookie, klikając przycisk „Zgadzam się” lub wybierz w ustawieniach tylko te, które ci odpowiadają. Więcej informacji.
Sprzedaż zakończona

Bose L1 Model II system with B2 bass

System L1® Model 1S z modułem basowym B1 i procesorem dźwięku ToneMatch®. Zalecany dla maksymalnie 300 osób. 12-głośnikowy system z linii Articulated Array emituje dźwięk w promieniu 180 stopni w poziomie. Emituje jednolity dźwięk pod względem...
Sprzedaż zakończona
Ten produkt nie jest produkowany lub nie jest częścią aktualnej oferty.

Kod produktu: L1-MODEL2-B2 | ID: 219664

Bose L1 Model II system with B2 bass

System L1® Model 1S z modułem basowym B1 i procesorem dźwięku ToneMatch®. Zalecany dla maksymalnie 300 osób. 12-głośnikowy system z linii Articulated Array emituje dźwięk w promieniu 180 stopni w poziomie. Emituje jednolity dźwięk pod względem tonalnym, który mniej traci na głośności przy większych odległościach od głośnika. Lekkie, łączone części ułatwiają transport, montaż i rozkładanie. Czterokanałowy procesor efektów ToneMatch® z efektami klasy studyjnej. Moduł basowy B1 w zestawie.

 Konfigurowanie sprzętu jest szybsze i więcej czasu zostaje na cieszenie się nim. Nowy przenośny system liniowy L1® Model 1S stanowi pełne potencjału połączenie przenośności i jakości dźwięku. Jest wystarczająco mały i lekki, aby konfiguracja przebiegała łatwo i szybko, a jednocześnie wystarczająco mocny, aby wypełnić dźwiękiem średniej wielkości pomieszczenie. Ten system dobrze się sprawdza w przypadku muzyków solowych, zespołów i prelegentów. Procesor dźwięku ToneMatch® zapewnia zestaw efektów klasy studyjnej i narzędzi do kształtowania tonów, aby użytkownik mógł uzyskać pożądany dźwięk. W zestawie znajduje się jeden moduł basowy B1 poprawiający jakość niskich tonów.

Umieść PA za sobą
Pionowa konstrukcja systemu L1® Model 1S złożona z małych, ułożonych blisko siebie przetworników pozwala na rozprowadzanie dźwięku do przodu i na boki, dostarczając 180 - stopniowe pokrycie - ale niewiele w górę i w dół, co zmniejsza niepożądany pogłos. Pozwala to na uzyskanie spójnego balansu tonów, ponieważ dźwięk równomierniej rozchodzi się po scenie w kierunku publiczności, a głośność spada znacznie wolniej niż w przypadku konwencjonalnego głośnika. Wyjątkowe technologie Bose® sprawiają, że system może służyć zarówno jako PA i monitor. Może zostać umieszczony za wykonawcą lub obok niego — a użytkownik słyszy to, co publiczność. Wszystko pozostaje pod kontrolą, nie ma więc potrzeby stosowania konwencjonalnych monitorów, mikserów i systemów PA.

Wygodny w przenoszeniu
Trzy elementy systemu L1® Model 1S — górny głośnik w systemie array, dolny głośnik dodatkowy i stojak z zasilaniem — łączą się łatwo i szybko bez potrzeby korzystania z osobnych stojaków na głośniki. Złożenie i rozłożenie całości trwa tylko kilka minut. Wszystko można schować do dołączonych toreb ochronnych również ułatwiających transport.

Głębokie basy z małej obudowy
Moduł basowy B1 to produkt przenośny. Jest znacznie lżejszy i mniejszy niż konwencjonalne moduły potrzebne do uzyskania takiej samej jakości dźwięku, a dodatkowo zapewnia dokładniejsze wzmacnianie niskich tonów w przypadku większości głosów i instrumentów. Do systemu L1® Model 1S można dodać drugi moduł B1 lub zasilić z niego jeden moduł basowy B2, aby zyskać większą elastyczność i jeszcze większą moc.

Zaawansowany wielokanałowy procesor dźwięku
Połączenie procesora dźwięku T1 ToneMatch® z systemem L1® zapewnia więcej możliwości w zakresie podłączania dodatkowych instrumentów i mikrofonów. Procesora ToneMatch® można używać również do zmiany dźwięku przy użyciu zaawansowanych, zastrzeżonych narzędzi do kształtowania tonów. Dzięki kompaktowemu, czterokanałowemu procesorowi użytkownik ma kontrolę nad biblioteką zaprogramowanych ustawień ToneMatch®. Wystarczy dotknąć przycisku, aby wprowadzić setki precyzyjnych udoskonaleń dźwięku instrumentów i mikrofonów. Procesor obsługuje też pełen zestaw pogłosów, dodatkowych efektów i technik przetwarzania dynamiki. Podłącza się go do systemu L1® Model 1S jednym kablem cyfrowym, co przyspiesza i usprawnia konfigurację.

- Port ToneMatch® w podstawie zasilającej umożliwia przesyłanie dźwięku cyfrowego i zasilania do procesora dźwięku ToneMatch®.
- Wejście analogowe, regulacja natężenia sygnału oraz przypinana dioda sygnałowa LED do obsługi analogowego sygnału wejściowego o stałym poziomie przez wtyczkę TRS 6,35 mm (1/4"; jack).
- Wyjście modułu basowego umożliwiające doprowadzenie wzmocnionego sygnału wyjściowego basu.
- Konstrukcja z łączonych elementów : dzięki czterem lekkim komponentom nie trzeba stosować podstaw pod głośniki i okablowania.
- Wysoko wydajna konstrukcja głośnika — zastosowano w nim dwa wysokiej jakości przetworniki 5,25" (13,3 cm) o dużym wychyleniu membrany, które emitują głębokie, potężne niskie tony pomimo niewielkiej obudowy.
- Zintegrowany procesor efektów ToneMatch® i technologie audio zapewniają cztery niezależne kanały z biblioteką instrumentów i zaprogramowanych ustawień mikrofonu ToneMatch®, opatentowany korektor zEQ oraz pełen zestaw efektów i procesorów dźwiękowych klasy studyjnej.
- Zaprogramowane fabrycznie ustawienia ToneMatch® optymalizują Twój system L1® w celu uzyskania zamierzonego dźwięku instrumentów i mikrofonów. Ponad 100 zaprogramowanych ustawień uporządkowano w zestawy, które można niezależnie przypisać do każdego kanału i do których można szybko uzyskiwać dostęp.
- Opatentowany korektor zEQ automatycznie dostosowuje zakres regulacji tonów, aby dopasować je do wokalu lub instrumentu.
- Jednopasmowy korektor ParaEQ skupia się na częstotliwości określonej dla każdego niezależnego kanału. To cenne narzędzie umożliwiające zmianę problematycznych częstotliwości w niektórych miejscach.
- Trzy typy opóźnienia (analogowe, cyfrowe i taśmowe) można niezależnie przypisać do wybranych kanałów z zachowaniem kontroli nad czasem powtórzeń i poziomem mieszania dla każdego kanału.
- Możliwość globalnego przypisania pięciu typów pogłosu (niewielki, średni, duży, płytowy i jaskiniowy) oraz indywidualne funkcje poszczególnych kanałów, takie jak czas zaniku, poziom zmieszania i jasność.
- Siedem funkcji dynamicznego przetwarzania (trzy kompresory, limiter, eliminator syków, bramka stopy i bramka szumów), które można przypisać do niezależnych kanałów.
- Tuner chromatyczny do wygodnego strojenia instrumentów.
- Dziesięć efektów modulacji (trzy typy efektu „chorus”, dwa „flange”, cztery „phaser” i jeden „vintage tremolo”) może zostać niezależnie przypisanych do wybranych kanałów z zachowaniem kontroli nad wybranymi parametrami każdego kanału.
- Duży podświetlany wyświetlacz z intuicyjnym układem i czytelnym testem trybów i ustawień.
- Obrotowy przełącznik na potrzeby szybkiego dostępu do trybów, efektów i parametrów, w tym zaprogramowanych ustawień ToneMatch®, korektorów zEQ i ParaEQ, pogłosów, opóźnień, modulatorów, przetwarzania dynamiki, scen i tunera. Ma przejrzysty, kołowy układ.
- Tryb pomocniczy (kanały 1–3) służy do przesyłania audio bez zasilania, sprzed lub zza tłumika do wyjścia pomocniczego w celu połączenia z dodatkowymi systemami L1® lub urządzeniami nagrywającymi. Funkcja niezależnego sterowania poziomami zapewnia optymalne wyjście sygnału.
- Głośność kanału, wyciszanie i wyciszanie efektów (1–4/5) w celu dostosowywania głośności i wyciszania poszczególnych kanałów, a także wyciszania efektów w poszczególnych kanałach.
- Główna kontrola głośności dostosowuje ogólny poziom dźwięku na wyjściu.
- Przewód ToneMatch® dostarcza zasilanie do procesora efektów ToneMatch® z podstawy zasilania L1.
- Zasilanie fantomowe przekazuje +48 V do kanałów wejściowych 1–3 w celu zasilenia określonych mikrofonów.
- Specjalny uchwyt pewnie przymocowuje procesor T1 ToneMatch® do głośnika L1 ®. 

Parametry i specyfikacje

Kraj

Kraj pochodzenia

Chiny


Zalecane akcesoria