Kod produktu: L1-MODEL2-B2 | ID: 219664
System L1® Model 1S z modułem basowym B1 i procesorem dźwięku ToneMatch®. Zalecany dla maksymalnie 300 osób. 12-głośnikowy system z linii Articulated Array emituje dźwięk w promieniu 180 stopni w poziomie. Emituje jednolity dźwięk pod względem tonalnym, który mniej traci na głośności przy większych odległościach od głośnika. Lekkie, łączone części ułatwiają transport, montaż i rozkładanie. Czterokanałowy procesor efektów ToneMatch® z efektami klasy studyjnej. Moduł basowy B1 w zestawie.
Konfigurowanie sprzętu jest szybsze i więcej czasu zostaje na cieszenie się nim. Nowy przenośny system liniowy L1® Model 1S stanowi pełne potencjału połączenie przenośności i jakości dźwięku. Jest wystarczająco mały i lekki, aby konfiguracja przebiegała łatwo i szybko, a jednocześnie wystarczająco mocny, aby wypełnić dźwiękiem średniej wielkości pomieszczenie. Ten system dobrze się sprawdza w przypadku muzyków solowych, zespołów i prelegentów. Procesor dźwięku ToneMatch® zapewnia zestaw efektów klasy studyjnej i narzędzi do kształtowania tonów, aby użytkownik mógł uzyskać pożądany dźwięk. W zestawie znajduje się jeden moduł basowy B1 poprawiający jakość niskich tonów.
Umieść PA za sobą
Pionowa
konstrukcja systemu L1® Model 1S złożona z małych, ułożonych blisko
siebie przetworników pozwala na rozprowadzanie dźwięku do przodu i na
boki, dostarczając 180 - stopniowe pokrycie - ale niewiele w górę i w
dół, co zmniejsza niepożądany pogłos. Pozwala to na uzyskanie spójnego
balansu tonów, ponieważ dźwięk równomierniej rozchodzi się po scenie w
kierunku publiczności, a głośność spada znacznie wolniej niż w przypadku
konwencjonalnego głośnika. Wyjątkowe technologie Bose® sprawiają, że
system może służyć zarówno jako PA i monitor. Może zostać umieszczony za
wykonawcą lub obok niego — a użytkownik słyszy to, co publiczność.
Wszystko pozostaje pod kontrolą, nie ma więc potrzeby stosowania
konwencjonalnych monitorów, mikserów i systemów PA.
Wygodny w przenoszeniu
Trzy
elementy systemu L1® Model 1S — górny głośnik w systemie array, dolny
głośnik dodatkowy i stojak z zasilaniem — łączą się łatwo i szybko bez
potrzeby korzystania z osobnych stojaków na głośniki. Złożenie i
rozłożenie całości trwa tylko kilka minut. Wszystko można schować do
dołączonych toreb ochronnych również ułatwiających transport.
Głębokie basy z małej obudowy
Moduł
basowy B1 to produkt przenośny. Jest znacznie lżejszy i mniejszy niż
konwencjonalne moduły potrzebne do uzyskania takiej samej jakości
dźwięku, a dodatkowo zapewnia dokładniejsze wzmacnianie niskich tonów w
przypadku większości głosów i instrumentów. Do systemu L1® Model 1S
można dodać drugi moduł B1 lub zasilić z niego jeden moduł basowy B2,
aby zyskać większą elastyczność i jeszcze większą moc.
Zaawansowany wielokanałowy procesor dźwięku
Połączenie
procesora dźwięku T1 ToneMatch® z systemem L1® zapewnia więcej
możliwości w zakresie podłączania dodatkowych instrumentów i mikrofonów.
Procesora ToneMatch® można używać również do zmiany dźwięku przy użyciu
zaawansowanych, zastrzeżonych narzędzi do kształtowania tonów. Dzięki
kompaktowemu, czterokanałowemu procesorowi użytkownik ma kontrolę nad
biblioteką zaprogramowanych ustawień ToneMatch®. Wystarczy dotknąć
przycisku, aby wprowadzić setki precyzyjnych udoskonaleń dźwięku
instrumentów i mikrofonów. Procesor obsługuje też pełen zestaw pogłosów,
dodatkowych efektów i technik przetwarzania dynamiki. Podłącza się go
do systemu L1® Model 1S jednym kablem cyfrowym, co przyspiesza i
usprawnia konfigurację.
- Port ToneMatch® w podstawie zasilającej umożliwia przesyłanie dźwięku cyfrowego i zasilania do procesora dźwięku ToneMatch®.
-
Wejście analogowe, regulacja natężenia sygnału oraz przypinana dioda
sygnałowa LED do obsługi analogowego sygnału wejściowego o stałym
poziomie przez wtyczkę TRS 6,35 mm (1/4"; jack).
- Wyjście modułu basowego umożliwiające doprowadzenie wzmocnionego sygnału wyjściowego basu.
- Konstrukcja z łączonych elementów : dzięki czterem lekkim komponentom nie trzeba stosować podstaw pod głośniki i okablowania.
-
Wysoko wydajna konstrukcja głośnika — zastosowano w nim dwa wysokiej
jakości przetworniki 5,25" (13,3 cm) o dużym wychyleniu membrany, które
emitują głębokie, potężne niskie tony pomimo niewielkiej obudowy.
-
Zintegrowany procesor efektów ToneMatch® i technologie audio zapewniają
cztery niezależne kanały z biblioteką instrumentów i zaprogramowanych
ustawień mikrofonu ToneMatch®, opatentowany korektor zEQ oraz pełen
zestaw efektów i procesorów dźwiękowych klasy studyjnej.
-
Zaprogramowane fabrycznie ustawienia ToneMatch® optymalizują Twój system
L1® w celu uzyskania zamierzonego dźwięku instrumentów i mikrofonów.
Ponad 100 zaprogramowanych ustawień uporządkowano w zestawy, które można
niezależnie przypisać do każdego kanału i do których można szybko
uzyskiwać dostęp.
- Opatentowany korektor zEQ automatycznie dostosowuje zakres regulacji tonów, aby dopasować je do wokalu lub instrumentu.
-
Jednopasmowy korektor ParaEQ skupia się na częstotliwości określonej
dla każdego niezależnego kanału. To cenne narzędzie umożliwiające zmianę
problematycznych częstotliwości w niektórych miejscach.
- Trzy typy
opóźnienia (analogowe, cyfrowe i taśmowe) można niezależnie przypisać do
wybranych kanałów z zachowaniem kontroli nad czasem powtórzeń i
poziomem mieszania dla każdego kanału.
- Możliwość globalnego
przypisania pięciu typów pogłosu (niewielki, średni, duży, płytowy i
jaskiniowy) oraz indywidualne funkcje poszczególnych kanałów, takie jak
czas zaniku, poziom zmieszania i jasność.
- Siedem funkcji
dynamicznego przetwarzania (trzy kompresory, limiter, eliminator syków,
bramka stopy i bramka szumów), które można przypisać do niezależnych
kanałów.
- Tuner chromatyczny do wygodnego strojenia instrumentów.
-
Dziesięć efektów modulacji (trzy typy efektu „chorus”, dwa „flange”,
cztery „phaser” i jeden „vintage tremolo”) może zostać niezależnie
przypisanych do wybranych kanałów z zachowaniem kontroli nad wybranymi
parametrami każdego kanału.
- Duży podświetlany wyświetlacz z intuicyjnym układem i czytelnym testem trybów i ustawień.
-
Obrotowy przełącznik na potrzeby szybkiego dostępu do trybów, efektów i
parametrów, w tym zaprogramowanych ustawień ToneMatch®, korektorów zEQ i
ParaEQ, pogłosów, opóźnień, modulatorów, przetwarzania dynamiki, scen i
tunera. Ma przejrzysty, kołowy układ.
- Tryb pomocniczy (kanały 1–3)
służy do przesyłania audio bez zasilania, sprzed lub zza tłumika do
wyjścia pomocniczego w celu połączenia z dodatkowymi systemami L1® lub
urządzeniami nagrywającymi. Funkcja niezależnego sterowania poziomami
zapewnia optymalne wyjście sygnału.
- Głośność kanału, wyciszanie i
wyciszanie efektów (1–4/5) w celu dostosowywania głośności i wyciszania
poszczególnych kanałów, a także wyciszania efektów w poszczególnych
kanałach.
- Główna kontrola głośności dostosowuje ogólny poziom dźwięku na wyjściu.
- Przewód ToneMatch® dostarcza zasilanie do procesora efektów ToneMatch® z podstawy zasilania L1.
- Zasilanie fantomowe przekazuje +48 V do kanałów wejściowych 1–3 w celu zasilenia określonych mikrofonów.
- Specjalny uchwyt pewnie przymocowuje procesor T1 ToneMatch® do głośnika L1 ®.
Parametry i specyfikacje
Zalecane akcesoria