To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Zaprojektowany z myślą o najwyższych prędkościach i nowoczesnych szerokościach opon, zestaw kołowy ULTEGRA C60 dzieli całkowicie karbonowy profil obręczy z DURA-ACE, ale wykorzystuje piastę, która jest kompatybilna zarówno z 12-, jak i 11-biegowymi kasetami.
- W sytuacjach, w których priorytetem jest aerodynamika, zestaw kołowy ULTEGRA R8170 C60 wyposażony jest w całkowicie karbonową, wewnętrzną obręcz o średnicy 21 mm, kompatybilną z oponami bezdętkowymi oraz superszybką piastę z łożyskami stożkowymi i kielichowymi, która jest kompatybilna zarówno z 12-, jak i 11-rzędowymi kasetami.
CECHY
- Pełna karbonowa obręcz o wysokości 60 mm
- Szerokość wewnętrzna obręczy: 21 mm
- Wspólny profil obręczy z kołami R9200 DURA-ACE
- Typ hamulca: hamulec tarczowy CENTER LOCK
- Sposób mocowania osi: 12 mm E-THRU
- STARY (mm): 100
TECHNOLOGIE
ŚRODKOWY ZAMEK
- System CENTER LOCK umożliwia łatwy montaż rotora z mocowaniem wielowypustowym i pierścieniem blokującym. System mocowania pierścienia blokującego skraca całkowity czas pracy poprzez skrócenie czasu zarówno instalacji, jak i demontażu. Ponadto bezpieczne mocowanie przez mocowanie wielowypustowe zwiększa precyzję i sztywność, jednocześnie poprawiając skuteczność hamowania.
D2
- Na właściwości aerodynamiczne wpływa kierunek wiatru. Przy tworzeniu obręczy D2 inżynierowie SHIMANO wzięli pod uwagę zarówno wiatr czołowy, jak i boczny, dążąc do uzyskania optymalnych osiągów w rzeczywistych warunkach jazdy. Szeroko zakrojone testy prototypu w tunelu aerodynamicznym i na drodze dowiodły, że szeroki kształt obręczy z głębokim łożem opony sprawdza się najlepiej w szerokim zakresie warunków. Przy kątach odchylenia od 0 do 15 stopni profil obręczy SHIMANO D2 zmniejsza opór powietrza lepiej niż inne obręcze o kształcie aerodynamicznym. Taka konstrukcja obręczy zwiększa również sztywność boczną koła i zapewnia lepszą podatność pionową, co zapewnia lepszą kontrolę, komfort i trwałość na drodze.
E-THRU
- Beznarzędziowy system przebijaków z osią przelotową optymalizuje sztywność i równowagę masy oraz umożliwia łatwą obsługę dzięki niezawodnemu wewnętrznemu mechanizmowi krzywkowemu. 15-milimetrowy system osi przelotowych jest o 15% sztywniejszy pod względem skręcania i 25% sztywniejszy w przypadku poprzecznego ścinania niż tradycyjny 9-milimetrowy system szybkiej osi przedniej. Wysoka sztywność jest zapewniona przy zachowaniu optymalnego wyważenia. System piasty osi E-THRU minimalizuje zniekształcenia zawieszenia, zachowując jednocześnie lekkość do jazdy po ostrych zakrętach z dużą prędkością. Dostępny jest również system osi przelotowych 8 mm dla piasty trekkingowej/hybrydowej i piasty z dynamem oraz system osi przelotowej 12 mm z tyłu.
NAUKA PRĘDKOŚCI
Zajmujemy lata, aby dać ci sekundy. Szybkość była siłą napędową nowej generacji grup drogowych, a każda decyzja podejmowana przez naszych projektantów miała na celu zwiększenie szybkości. Inżynierowie Shimano pracowali nad udoskonaleniem każdego komponentu i każdej funkcji, aby zapewnić jak najlepsze wrażenia z jazdy na rowerze, niezależnie od tego, czy sprintujesz do mety na Polach Elizejskich, czy pokonujesz lokalne podjazdy.