Bezpłatne analiza problemu zdalnie


Nasi specjaliści serwisu autoryzowanego wraz z tobą określą czy urządzenie jest rzeczywiście uszkodzone i należy je odsyłać, czy też powodem problemów jest nieprawidłowa konfiguracja, niewłaściwe zastosowanie lub brak wiedzy używania.
W więcej niż połowie przypadków problemy użytkowników udaje się rozwiązać zdalnie, zwłaszcza w przypadkach:

Zanim rozpoczniesz procedurę reklamacyjną, jeszcze przed wysłaniem towaru, kontaktuj nasz autoryzowany serwis.
Gdyż dużo powodów do reklamacji
można wyjaśnić pośrednictwem telefonu lub e-mailu,
pozwala to uniknąć straty czasu i kosztów z tytułu niepotrzebnie uruchamianej procedury reklamacyjnej.

Telefon do serwisu gwarancyjnego:

Telefón záručný servis Slovensko

E-mail do serwisu gwarancyjnego:

Mail na záručný servis


© 2004-2019 Muziker | Remote Assistance service
Logo muziker
Nie przegap najlepszych promocji. Aktywuj powiadomienia.
Włączyć