cookies
Nasze „cookies“ będą ci smakować
Pliki cookie na stronie Muziker służą do tego, aby twoja wizyta u nas była zawsze przyjemnym doświadczeniem. Wyraź zgodę na używanie wszystkich plików cookie, klikając przycisk „Zgadzam się” lub wybierz w ustawieniach tylko te, które ci odpowiadają. Więcej informacji.

Zapisz się do programu lojalnościowego Muziker Smile i w pełni wykorzystaj wszystkie korzyści, które otrzymasz. Niech Twoja radość będzie większa z każdym kolejnym zakupem.

Zakładam swój Muziker Smile

Użytkownik automatycznie staje się członkiem systemu lojalnościowego Muziker Smile zaraz po utworzeniu konta klienta na naszej stronie internetowej. Po tym jak się zarejestrujesz, wyślemy Ci e-mailem indywidualną kartę klubową i od tego czasu będziesz mógł cieszyć się korzyściami, których mogą używać tylko nasi lojalni klienci.

Korzyści z Muziker Smile

Często zadawane pytania


Czym jest Muziker Smile i jak zostać jego członkiem?
Muziker Smile to program lojalnościowy z wieloma zaletami i korzyściami, z których można korzystać od razu po rejestracji. Wszystko, co musisz zrobić, to założyć konto klienta na naszej stronie internetowej. Po tym jak się zarejestrujesz, wyślemy Ci e-mailem indywidualną kartę klubową i od tego czasu będziesz mógł cieszyć się korzyściami, których mogą używać tylko nasi lojalni klienci.

Jak zbierać punkty lojalnościowe i jaka jest wartość 1 punktu?
Nagrodzimy Cię punktami za zakupy dokonane u nas. Przy każdym zakupie, oprócz radości, otrzymasz punkty lojalnościowe, które możesz wykorzystać przy następnym zakupie. Za każde euro wydane na zakupy otrzymasz jeden punkt. Jeśli kupisz w innej walucie, przeliczymy Twoje punkty i zaokrąglimy je w górę według aktualnego kursu wymiany.

Gdzie mogę znaleźć saldo punktów lojalnościowych?
Możesz sprawdzić swoje bieżące saldo w dowolnym momencie w profilu osobistym konta klienta. Lub poproś personel dowolnego sklepu Muziker o te informacje.

Jaka jest ważność punktów lojalnościowych?
Wszystkie zdobyte punkty będą ważne do 24 miesięcy od ostatniego zakupu. Bez względu na to, jak długo je posiadasz i bez względu na to, czy z nich korzystasz, po każdym zakupie rozpocznie się nowy 24-miesięczny okres, podczas którego Twoje punkty będą nadal ważne. Jeśli jednak nie zalogujesz się na naszą stronę internetową i nie dokonujesz żadnych zakupów przez ponad 2 lata, stracisz wszystkie zgromadzone punkty.

Jak działa zwrot towaru w ciągu 30 dni?
Każdy członek systemu lojalnościowego Muziker Smile ma możliwość dwukrotnego okresu zwrotu bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Zgodnie z prawem standardowy okres to 14 dni, ale dla członków naszego systemu lojalnościowego Muziker Smile okres ten wynosi do 30 dni. Sposób, w jaki to działa, polega na tym, że w ciągu 14 dni wyślemy Ci pieniądze za zwrócony towar, a w ciągu 14 do 30 dni od otrzymania towaru zwrócimy kwotę zakupu w formie vouchera na następny zakup. Produkty, których nie można zwrócić ze względu na ich charakter (np. ze względów higienicznych), są określone w naszym Regulaminie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe za zakup?
Po dokonaniu zakupu najpierw bezpiecznie zarezerwujemy punkty na 30 dni, a następnie przelejemy je na konto klienta. Jeśli kupisz również dodatkową usługę „Rozszerzony zwrot” razem ze swoimi towarami, Twoje punkty zostaną dodane dopiero po upływie tego okresu. Jeśli robisz zakupy w jednym z naszych sklepów, natychmiast dodamy punkty do Twojego konta.

Jak mogę wykorzystać punkty lojalnościowe?
Jeśli masz punkty i masz zamiar dokonać zakupu, to możesz określić, ile wartości zamówienia chcesz zapłacić punktami. Zostaną one „przeliczone” bezpośrednio na pieniądze w Twoim koszyku, a całkowita kwota zakupu zostanie zmniejszona o tę kwotę. Możesz także wykorzystać punkty, aby zapłacić za cały zakup lub możesz je zachować na później. Wszystko zależy od ciebie.

Dlaczego po odstąpieniu od umowy w ciągu 30 dni otrzymuję voucher na kolejny zakup zamiast zwrotu pieniędzy?
Takie są nasze zasady. Jeśli odstąpisz od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania, zwrócimy Ci pieniądze za zwrócone towary. Jeśli zwrócisz towar w ciągu 15 i 30 dni od otrzymania, otrzymasz kupon, który możesz wykorzystać przy następnym zakupie.

Dlaczego nie przyznano mi żadnych punktów lojalnościowych po dokonaniu zakupu?
Nie możemy przyznać punktów lojalnościowych, jeśli użytkownik nie zaloguje się na swoje konto podczas tworzenia zamówienia. Zarejestruj się i dokonuj zakupów tylko po zalogowaniu się na stronie. W ten sposób możesz mieć pewność, że otrzymasz swoje punkty lojalnościowe.

Jak działa rozszerzona 3-letnia gwarancja?
Podczas gdy stały klient ma prawo do 2-letniej gwarancji na nowe towary, członek naszego programu lojalnościowego może korzystać z 3-letniego okresu gwarancji. Naprawiamy wadę, którą reklamujesz w przedłużonym okresie gwarancyjnym na nasz koszt, a jeśli wady nie można naprawić, to otrzymasz kupon na wartość końcową towaru. Przedłużona gwarancja nie obejmuje materiałów eksploatacyjnych, towarów łatwo psujących się ani towarów używanych i nieopakowanych. Tylko klient będący konsumentem końcowym ma prawo do roszczenia przedłużonej gwarancji. Każde roszczenie zostanie rozpatrzone tak szybko, jak to możliwe, ale w wyjątkowych przypadkach może to potrwać dłużej niż 30 dni z powodu trudnej diagnostyki lub naprawy.