cookies
Nasze „cookies“ będą ci smakować
Pliki cookie na stronie Muziker służą do tego, aby twoja wizyta u nas była zawsze przyjemnym doświadczeniem. Wyraź zgodę na używanie wszystkich plików cookie, klikając przycisk „Zgadzam się” lub wybierz w ustawieniach tylko te, które ci odpowiadają. Więcej informacji.
Sprzedaż zakończona

Golden Age Project COMP-54 MKII

Druga edycja klasycznego kompresora GAP Golden Age Project, COMP-54, zbudowanego na bazie słynnego Neve 2254. Różnice w stosunku do pierwszej edycji: to przeprojektowany panel przedni oraz dodane złącze jackowe Insert, które może posłużyć do...
Sprzedaż zakończona
Ten produkt nie jest produkowany lub nie jest częścią aktualnej oferty. Zalecamy wybranie alternatywnego produktu.
Wybierz alternatywę (3)
Procesor dźwiękowy/Procesor sygnałowy Golden Age Project COMP-54 MKII

Golden Age Project COMP-54 MKII

Wybierz alternatywę (3)

Kod produktu: COMP-54-MKII | ID: 241145

Golden Age Project COMP-54 MKII

Druga edycja klasycznego kompresora GAP Golden Age Project, COMP-54, zbudowanego na bazie słynnego Neve 2254. Różnice w stosunku do pierwszej edycji: to przeprojektowany panel przedni oraz dodane złącze jackowe Insert, które może posłużyć do podłączenia GAP EQ-73 lub GAP EQ-81. Próg kompresji reguluje się od -20 do +10 dB, w skokach co 2 dB. Do wyboru mamy pięć ustawień współczynnika kompresji (Ratio) - od płytkiego 1,5:1 do dość głębokiego 6:1. Czas ataku można ustawiać od 0,5 milisekundy, co oznacza, że kompresor lubi "przepuścić" fragment początkowych transjentów. Jest to zresztą jedna z jego cech charakterystycznych, pozwalających uzyskać bardzo ciekawe brzmienie.

Pozwala on wyłączyć z niego pasma poniżej 50 Hz lub 100 Hz, co umożliwia zlikwidowanie efektu modulacji sygnałem o niskiej częstotliwości. Można też włączyć filtr dla częstotliwości poniżej 7 kHz, skutkiem czego kompresor będzie funkcjonował wyłącznie dla sygnałów o wysokiej częstotliwości - bardzo przydatne, gdy chcemy poddać kompresji blachy zestawu perkusyjnego, uzyskać mocno nasycone brzmienie sygnału ambientowego lub zastosować efekt de-essera.

Bardzo ciekawą funkcją jest możliwość zastosowania dwóch opcji ominięcia. Przełącznik BYPASS całkowicie wyłącza urządzenie z toru sygnałowego, podczas gdy przełącznik IN/OUT wyłącza tylko układ kompresji. Wszystkie transformatory i pracujący w klasie A układ wyjściowy pozwalają wtedy uzyskać specyficzne brzmienie poprzez wprowadzenie muzycznie brzmiących zniekształceń.

Specyfikacja
- doskonałe, bardzo muzyczne brzmienie kompresji
- łatwa obsługa
- wszystkie parametry, za wyjątkiem kompensacji poziomu, ustawiane przełącznikami
- układ Side-Chain z wyborem częstotliwości odcięcia
- dwa tryby automatycznego czasu powrotu
- możliwość wyłączenia kompresji bez omijania transformatorów i układu wyjściowego
- mało precyzyjny wskaźnik wychyłowy
- punkt na przełączniku Release niedokładnie pokrywa się ze skalą
- próg kompresji: od -20 do +10 dB
- głębokość kompresji: 1,5:1-6:1
- czas ataku: 0,5 ms-50 ms
- czas powrotu: 25 ms-1,5 s, dwa tryby Auto
- zasilanie: zewnętrzny zasilacz 24 V
- wymiary: 220×270×44 mm
- waga: 3,3 kg  

Parametry i specyfikacje

Zastosowanie

Funkcje

True bypass

Tak


Zasilanie

Zasilacz

240V


Akcesoria

Zasilacz w zestawie

Tak


Kraj

Kraj pochodzenia

Chiny


Zalecane akcesoria