Wybierz kraj dostawy przesyłki

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Nowość

Walrus Audio DFX-1 Modul

Kod produktu: 1202460 (70974)

Nowość

Walrus Audio DFX-1 Modul

Kod produktu: 1202460 (70974)

DFX-1 to jednostka przetwarzania wielu efektów zaprojektowany we współpracy z Aaronem Sterlingiem w celu dodania muzycznego charakteru i uderzenia do każdego akustycznego bębna lub źródła perkusji. Twórz wszystko, od subtelnych po wyraziste dźwięki perkusji, dzięki kompresji VCA i FET klasy studyjnej, dwóm smakom Delay i Reverb, a także...
Tylko na zamówienie
Termin dostawy określimy po złożeniu zamówienia u dostawcy.
Na podstawie zamówienia postaramy się skompletować towar i skontaktujemy się z tobą w sprawie terminu dostawy. Jeśli nie chcesz czekać, sprawdź alternatywne produkty (2).
4 239 zł
Modul Walrus Audio DFX-1 Modul

Walrus Audio DFX-1 Modul

4 239 zł

Walrus Audio DFX-1 Modul

To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:

DFX-1 to jednostka przetwarzania wielu efektów zaprojektowany we współpracy z Aaronem Sterlingiem w celu dodania muzycznego charakteru i uderzenia do każdego akustycznego bębna lub źródła perkusji. Twórz wszystko, od subtelnych po wyraziste dźwięki perkusji, dzięki kompresji VCA i FET klasy studyjnej, dwóm smakom Delay i Reverb, a także nasyceniu, bramkowaniu, pętli efektów z konfigurowalnym routingiem i elastycznemu korektorowi. Używaj DFX-1 w dowolnym miejscu zestawu z dowolnym mikrofonem, niezależnie od tego, czy jest to zgnieciony, przestronny mikrofon pokojowy, ciasny, bramkowany werbel, czy nawet kierowany na zewnątrz do przetwarzania w post. Dzięki wysokowydajnemu przedwzmacniaczowi mikrofonowemu z zasilaniem phantom, pętli efektów do podłączenia zewnętrznego sprzętu zewnętrznego, łączności MIDI i zaprogramowanym ustawieniom, zupełnie nowy świat kreatywności dźwiękowej staje się dostępny bezpośrednio na zestawie perkusyjnym.

Efekty
DFX-1 jest zbudowany wokół trzech głównych silników efektów - Compression, Delay i Reverb, każdy z dwoma charakterystycznymi smakami, dzięki czemu można płynnie przechodzić między charakterem vintage a nowoczesną klarownością. Do dalszego kształtowania brzmienia służą pokrętła Saturation i Tilt-style EQ. Dodatkowo, pętla efektów może obejmować pedały lub sprzęt zewnętrzny i kierować efekty w różnych kolejnościach, aby uzyskać radykalnie różne wyniki.

Kompresja (VCA / FET)
VCA: Modeluje charakterystyczną dla API 2500 kompresję VCA w celu uzyskania dodatkowego uderzenia i płynnego "sklejenia" miksu.

FET: Emuluje klasyczny kompresor 1176 FET z szybkim atakiem i zwolnieniem dla mocnej, ziarnistej dynamiki.

Delay (Vintage / Modern)
Vintage: Ciepłe, analogowe / inspirowane taśmą powtórzenia z naturalną degradacją.

Nowoczesny: zapewnia gustowne cyfrowe opóźnienie z wyraźniejszymi powtórzeniami.

Pogłos (Spring / Plate)
Spring: Oddaje charakter klasycznych zbiorników sprężynowych z żywymi, chybotliwymi odbiciami.

Plate (Modern): Emuluje pogłos płytowy, zapewniając gładkie, rozproszone odbicia, które nadają wypolerowany studyjny połysk.

Bramka szumów
Bramka: Ustaw próg, czas wstrzymania i czas zwolnienia bramki szumów audio, aby wyeliminować niepożądane szumy tła z sygnału.

Tone, Saturation & EQ
Nasycenie: Asymetryczne, lampowe przycinanie, które wzmacnia równomierną/nierównomierną zawartość harmoniczną.


EQ (Tilt EQ): Prosta, muzyczna kontrola nachylenia: 
  • środek = płasko
  • lewy = obcina wysokie tony / podbija niskie tony
  • prawo = odcina niskie tony/wzmacnia wysokie tony
  • Pasma graficzne / parametryczne (menu):
  • LP Cut (1 kHz - 20 kHz)
  • HP Cut (2 Hz - 600 Hz)
  • Mid Cut (+6 dB do -18 dB) z przemiataną częstotliwością środkową (300-1k Hz) i regulowanym Q.


Routing i pętla efektów
Kolejność efektów: Przełączanie kolejności zmienia sposób, w jaki efekty oddziałują na siebie nawzajem. Poeksperymentuj z obiema kolejnościami, aby znaleźć to, co najlepiej pasuje do Twojego miksu!
FWD (Forward): Saturation (Nasycenie) → Compression (Kompresja) → Delay (Opóźnienie) → Reverb (Pogłos) → Tone (Brzmienie).
REV (Reverse): Saturation (Nasycenie) → Reverb (Pogłos) → Delay (Opóźnienie) → Compression (Kompresja) → Tone (Brzmienie).
Pozycja pętli FX:
Pętla FX w DFX-1 pozwala na umieszczenie pedałów lub innego zewnętrznego sprzętu w łańcuchu efektów. Pętlę FX można również umieścić po kontroli nasycenia, po opóźnieniu lub po pogłosie!


Pady i presety
  • Trzy pady sprawiają, że obsługa DFX-1 na żywo jest szybka i łatwa dzięki szybkiemu stukaniu w nie drążkiem lub palcem.
  • Pad A (Bypass): Przełączanie Bypass (dioda LED wyłączona = Bypassed, dioda LED włączona = Enabled).
  • Pad B (Preset Cycle): Przełącza zaprogramowane ustawienia w grupach po 3, w oparciu o wybór w menu zaprogramowanych ustawień.
  • Grupa 1 = ustawienia 1-2-3
  • Grupa 2 = ustawienia 4-5-6 i tak dalej.
  • Strona wyboru ustawień wstępnych będzie przewijana w grupach po 3, aby można było zobaczyć, które 3 ustawienia wstępne znajdują się w bieżącej grupie.
  • Czerwony = pierwsze ustawienie w grupie
  • Zielony = drugie ustawienie w grupie
  • Niebieski = trzecie ustawienie w grupie
  • Dostęp do maksymalnie 128 presetów można uzyskać za pośrednictwem menu presetów i MIDI.
  • Presety mogą być również kopiowane/wklejane do różnych slotów poprzez menu presetów.
  • Pad C (Tap Tempo): Stuknij, aby ustawić BPM opóźnienia. Podziały tap można dostosować za pomocą menu Delay do ćwierćnut, ćwierćnut, triol, ósemek, szesnastek i ósemek z kropką.


Wejścia, wyjścia i zasilanie

  • Wejścia: Wejście zbalansowane XLR (mikrofonowe) z phantomem +48 V, wejście zbalansowane ¼" (przełączane liniowe/instrumentalne).
  • Wyjścia: Wyjście zbalansowane XLR, wyjście zbalansowane ¼".
  • Pętla efektów: niezbalansowane wyjście i powrót ¼".
  • MIDI: 5-pin DIN MIDI IN, 5-pin DIN MIDI THRU (zegar i sterowanie programem).
  • USB-C: Aktualizacje oprogramowania układowego.
  • Zasilanie: Złącze beczkowe DC - 2,1 mm x 5,5 mm, środek ujemny.
  • DFX-1 ZAWIERA standardowy zasilacz o długości 6 stóp (1,83 m) z adapterami na całym świecie.
  • Tylne przyciski: +48V phantom (tylko XLR), przełącznik LINE/INST dla wejścia ¼" (Line = pad -20 dB, 24 kΩ; Inst = wysoka impedancja 1 MΩ), Pad (globalne tłumienie -20 dB za przedwzmacniaczem).
Zawartość paczki

Zawartość paczki

  • Adapter
  • Manual

Zastosowanie

Kompatybilny z

Drums, Percussions

Wejścia i wyjścia

USB

Tak

Efekty

Kompresor

Tak

Opakowanie

Zawartość paczki

Adapter, Manual

Zasilanie

Zasilacz

Adapter, 9V

Może być zasilany bateriami

Nie

Akcesoria

Zasilacz w zestawie

Tak

Kraj

Kraj pochodzenia

USA

Dokumenty

Informacje o producencie
Producent:
Face BV
Hoek 76 Unit 301 , 2850, Boom, Belgia
Wskazówki bezpieczeństwa

Szczegółowe wskazówki bezpieczeństwa dot. tego produktu znajdują się w instrukcji obsługi.