RME Fireface UCX
Kod produktu: FIREFACE-UCX | ID: 226681
To profesjonalny, kompleksowo wyposażony interfejs audio w kompaktowej formie, do zastosowań w nagraniach studyjnych i koncertowych. Zgodnie z długą tradycją RME w projektowaniu niedużych, najwyższej klasy interfejsów - w urządzeniu o wymiarach połowy racka zmieściło się to, co zwykle zajmuje dwa lub trzy poziomy na półce. Jest rezultat to niesamowite połączenie najpopularniejszych produktów RME: Fireface UFX, Fireface UC/400 i Babyface. Fireface UCX nie jest wyłącznie mniejszą wersja przebojowego UFX. Interfejs za sprawą umożliwiającej połączenie przez FireWire i USB technologii X-core, przedwzmacniaczy i pełnego bloku efektów nawiązuje do bardzo popularnych modeli kompaktowych interfejsów RME, a jednocześnie cechuje się niezwykłą funkcjonalnością modelu Babyface dzięki implementacji zewnętrznego kontrolera RME. Wraz z Fireface UCX firma RME ponownie odkrywa przed nami produkt doskonały, w którym ulepszono dotychczasowe cechy i charakterystyki, a także dodano nowe, wyrafinowane funkcje:
- Nisko-latencyjne przetworniki klasy masteringowej o wybitnych charakterystykach,
-
Dwa przedwzmacniacze mikrofonowe o technologii pochodzącej z
bestsellerowych, najwyższej klasy urządzeń RME Micstasy i UFX, z funkcją
AutoSet, zabezpieczającą przed przesterowaniem,
- Świeżo opracowany
system audio Hammerfall, który pozwala na połączenie przez USB i
FireWire z maksymalną wydajnością i przy ultra-niskim opóźnieniu, a
legendarne sterowniki RME zapewniają stabilność pracy przy korzystaniu z
obu protokołów transmisji,
- TotalMix FX z kompletnym blokiem DSP z Fireface UFX i wszystkimi efektami działającymi z próbkowaniem do 192 kHz,
-
Kontroler monitoringowy: połączenie imponującej funkcjonalności zestawu
narzędzi monitorujących z TotalMix FX i dołączonego zewnętrznego
kontrolera RME,
- DIGICheck - unikalne narzędzie RME do pomiarów i analizy dla komputerów PC z Windows oraz Mac,
-
Współpraca z kontrolerem RME ARC [Advanced Remote Control], technologia
aktywnego zmniejszania jittera, obsługa profesjonalnego poziomu
referencyjnego, funkcjonalne działanie w trybie samodzielnym, praca w
pełnym trybie 192 kHz i szybkie porty MIDI hi-speed,
- Co istotne:
Fireface UCX to pierwszy profesjonalny interfejs audio, który działa w
trybie sterowników Class Compliant, co pozawala podłączyć go do iPad’a
Apple i nagrywać oraz odtwarzać dźwięki w trybie 8 kanałowym z pełnym
zestawem profesjonalnych wyjść i wejść!
Wejścia i Wyjścia
Wejścia/wyjścia analogowe
UCX posiada 8 analogowych wejść/wyjść w bardzo wygodnej konfiguracji.
8
Wejść. Na panelu tylnym: 4 symetryczne złącza TRS. Na panelu przednim: 2
wejścia combo XLR z przedwzmacniaczami mikrofonowo/ liniowymi
[wzmocnienie 65 dB] i 2 wejścia liniowo/instrumentalne Hi-Z na złączach
TRS.
8 Wyjść. Na panelu tylnym: 6 wyjść symetrycznych na złączach
TRS. Na panelu przednim: Jedno dodatkowe wyjście słuchawkowe stereo -
złącze TRS [kanały 7/8] Wysokiej mocy wyjście słuchawkowe zapewnia duży
poziom głośności nawet przy użyciu słuchawek o wysokiej impedancji.
Jakość
dźwięku. Interfejs wyposażony jest w nowe przetworniki A/ D i D/ A
najwyższej klasy, pozwalające na pracę z próbkowaniem do 192 kHz dla
wszystkich wejść i wyjść. Jakość konwersji AD/ DA przebija wybitne
charakterystyki techniczne modelu Fireface UC/400 imponującym zakresem
dynamiki uzyskanym na poziomie 114 dBA, zarówno przy nagrywaniu i
odtwarzaniu sygnału. Zaawansowana architektura przetwarzania
wielo-bitowego gwarantuje wyjątkowo wysokie wartości odstępu sygnału od
szumu i niski poziom zniekształceń THD wzdłuż całego spektrum sygnału
analogowego. Zgodnie z filozofią produktów i najlepszą tradycją RME
przetworniki i przedwzmacniacze w UCX, nie mają "własnego brzmienia”.
Niczego nie dodają, ani nie ujmują, po prostu przechwytują oryginalny
sygnał, taki, jaki jest.
Najwyższa technologia RME SteadyClock służy
do efektywnej redukcji jittera i jest ostatnim etapem przetwarzania AD/
DA, nawet przy synchronizacji do zewnętrznego urządzenia cyfrowego.
Przetworniki
o niskim opóźnieniu. Wszystkie wejścia i wyjścia analogowe obsługiwane
są przez przetworniki o imponująco niskim poziomie opóźnienia - 14
sampli dla konwersji A/D i 7 sampli dla przy konwersji D/A, niezależnie
od wybranej częstotliwości próbkowania. Te dane to prawie jedna czwarta
wyników Fireface UC/400 [43/28] i przewyższają nawet wyniki znacznie
droższych urządzeń. Przełomowa technologia pozwala zredukować całkowity
poziom opóźnienia w wymagających tego sytuacjach, przy pracy na żywo i w
studiach nagrań opartych na komputerze. Opóźnienie przetwornika jest
tak niskie [0.4 ms dla 48 kHz], że można je zignorować, przekształcając
analogowo-cyfrowy system monitoringu w monitoring w stylu prawdziwie
analogowym.
Profesjonalna kontrola poziomów. Świetny konwerter
wymaga odpowiednich poziomów studyjnych aby idealnie dopasować sygnał do
innych analogowych urządzeń bez utraty dynamiki. Jak wszystkie
urządzenia RME tak i UCX obsługuje sygnały na profesjonalnym poziomie
studyjnym: -10 dBV, +4 dBu, Lo / HiGain. Programowo regulowane poziomy
referencyjne, dyskretnie realizowane w domenie analogowej, zapewniają
najwyższą dokładność i dynamikę.
UCX posiada dwa wysokiej klasy przedwzmacniacze mikrofonowo-instrumentalne ulokowane na panelu przednim.
Podobnie
jak w słynnym modelu UFX, w obu preampach wykorzystano technologię z
RME Micstasy, czyli wysokiej jakości preampu o najlepszych parametrach
dźwiękowych do profesjonalnych zastosowań, takich jak nagrania muzyki
klasycznej i akustycznej. Wyjątkowy układ przedwzmacniacza wyróżnia się
nadzwyczaj niskim poziomem zniekształceń, doskonałym współczynnikiem
odstępu sygnału od szumu i idealnie płaską charakterystyką. Jest to
rozwiązanie gwarantujące wierną transmisję przekazu i wzmocnienie dla
dowolnego źródła dźwięku, sygnałów scenicznych o wysokim natężeniu,
typowych sygnałów studyjnych, na niskim poziomie bądź instrumentów
wysoko-impedancyjnych lub sygnałów z mikrofonów dynamicznych,
pojemnościowych i wstęgowych.
Na każdym kanale można niezależnie
włączyć zasilanie fantomowe 48 V. Kontrolę nad stanem urządzeniem
ułatwiają diody LED dla aktywności sygnału, przesterowania [clip] i
zasilania fantomowego.
Dwa wejścia TRS na panelu przednim mogą
być zamiennie wykorzystane jako wejścia Hi-Z. Można bezpośrednio
podłączyć do nich dwie gitary lub inne instrumenty - nie trzeba
korzystać z dodatkowych urządzeń.
AutoSet. Unikalną funkcją UCX
jest AutoSet, funkcja dostępna dotąd jedynie w przedwzmacniaczach
Micstasy i interfejsie UFX. Zazwyczaj w celu ochrony układu wejściowego
A/D przed przesterowaniem wykorzystuje się limiter. Jednak przetwarzanie
analogowe nie tylko zaniżyłoby doskonałe parametry techniczne
przedwzmacniaczy UCX, ale też wpływało na oryginalny sygnał.
Dzięki
czułości regulowanej cyfrowo, redukcja poziomów w UCX następuje
automatycznie, co jest idealnym zabezpieczeniem przed przesterowaniem
bez degradacji sygnału dźwiękowego, który nie przechodzi przez żaden
dodatkowy układ elektroniczny. Dodatkowo AutoSet nie wprowadza żadnych
zakłóceń, jakie wprowadzają typowe limitery. Wartości SNR i THD, czyli
współczynnik odstępu sygnału od szumu i poziom zniekształceń całkowitych
zupełnie nie ulegają zmianie.
Cyfrowe wejścia i wyjścia
SPDIF: UCX posiada koaksjalne wejścia i wyjścia SPDIF działające z próbkowaniem do 192 kHz.
ADAT:
Wejście i wyjście ADAT [8 kanałów na port] pozwalają zwiększyć o
kolejne 8, obok kanałów analogowych, liczbę dostępnych kanałów. Można
ich użyć do podłączenia 8-kanałowego przetwornika AD/ DA, konsolety bądź
procesora efektów. Wejścia i wyjścia ADAT mogą pracować w trybie
próbkowania do 192 kHz [S/MUX4]. Zewnętrzny przetwornik w rodzaju ADI-8,
pozwala na wykorzystanie w UCX 16 analogowych wejść i wyjść, 12 o
parametrach próbkowania 96 kHz, oraz 10 przy 192 kHz.
SPDIF: Wszechstronność UCX dodatkowo zwiększa to, że wejścia i wyjścia ADAT można przełączyć do formatu optycznego SPDIF.
Word
Clock i MIDI: Wejście i wyjście wordclock [złącza BNC] oraz dwa wejścia
i wyjścia MIDI na przyłączanym kablu uzupełniają listę dostępnych wejść
i wyjść i czynią z Fireface UCX profesjonalny system dźwiękowy o
wszechstronnych możliwościach.
FUNKCJE/RÓŻNICE W PORÓWNANIU Z KLASYCZNYM TOTALMIX:
- Nowy wygląd i usprawnione działanie,
- Ulepszona sekcja Control Room dla głównego sygnału wyjściowego
[monitory studyjne] i toru słuchawkowego Funkcja Cue do szybkiego
odsłuchu innych wyjść. Oddzielny panel monitorowy [cztery grupy z
funkcjami Mute, Solo i Fader],
- Przełączany widok mono i stereo kanału,
- Nowe funkcje dla kanałów: szerokość stereo, przetwarzanie MS i przełączniki fazy L/ R,
- Tryb Trim: Ustawienie głośności dla wszystkich połączeń sygnałów dla
kanału. Ta funkcja pozwala jednocześnie modyfikować poziom głośności
wszystkich wysyłek na kanale, tak jak w wydaniu sprzętowym,
- Nieograniczona liczba poziomów Undo i Redo,
- FX Sends i Returns - wysyłki i powroty: Jeden tor wysyłkowy na każdym kanale input/playback, z efektami Reverb/Echo,
- Rozszerzane widoki dla ustawień kanału, sekcji korektora i dynamiki,
- Tryb wąskiego kanału dla wszystkich lub wybranych kanałów - oszczędność przestrzeni lub lepszy widok wskaźników,
- Tryb 2-poziomowy: można zmniejszyć wysokość miksera do dwóch poziomów, przy mniejszym ekranie,
- Rozbudowane okno Matrix z funkcjami z trybami mono/stereo, przyciskami Undo/Redo, wyciszenia i wskaźnikiem fazy.
Monitoring pod kontrolą
Dzięki
wielofunkcyjnemu enkoderowi i zewnętrznemu kontrolerowi [Basic Remote
Control jest dostępny jako opcja], z UCX możesz bardziej niż wygodnie
sterować poziomami dla głównych monitorów odsłuchowych i słuchawek.
Najwyższej klasy, zintegrowany mikser TotalMix FX zapewni imponującą
liczbę funkcji monitoringu w nowoczesnym studiu opartym na komputerze
lub w warunkach miksowania na żywo. W tym zestawie są: funkcja Dim,
wyboru źródła, wyboru monitorów, zintegrowany talkback, wygodny system
podsłuchu Cue, funkcje Mute i Mute FX, Mono, przełącznik Speaker B i
wiele innych.
W przeciwieństwie do zewnętrznych sterowników
systemem odsłuchu innych producentów, pokładowe rozwiązania UCX
pozwalają zachować oryginalne brzmienie, ponieważ wyjścia sprzętowe
wciąż pozostają bezpośrednio podłączone do monitorów studyjnych i nie ma
żadnego innego urządzenia, które mogłoby wpływać na ścieżkę sygnałową.
Funkcjonalność
zestawu narzędzi monitoringowych w opartym na RME DSP mikserze TotalMix
FX jest imponująca: dowolne wyjście fizyczne można przypisać do
sterowanych bezpośrednio gałkami wyjść monitorowych [wyjście Main,
Speaker B, Phones 1,2…] - można użyć dowolnego wyjścia. Funkcje
Talkback, Listenback, Mono i Dim będą działać automatycznie na
przypisanych wyjściach tak, jak się tego spodziewamy. Miksy Cue można
przesłać do wcześniej określonego wyjścia, zewnętrzne wejście można
przypisać i monitorować za jednym kliknięciem. Daje to najwyższy komfort
pracy w studio i w warunkach koncertowych.
UCX wyposażono w umieszczone z tyłu, specjalne złącze dla zdalnych kontrolerów RME.
Kontroler
Basic Remote Control ma jedną, dużą tarczę obrotową, przycisk do
zapisu/przywrócenia poziomu i dowolnie programowalny przycisk dla niemal
każdej z funkcji TotalMix FX. W kontrolerze Advanced Remote Control
[ARC] znaleźć można dodatkowo 6 dowolnie programowalnych przycisków z
podświetleniem LED. Wystarczy do nich po prostu przypisać najczęściej
używane funkcje w TotalMix.
Oba kontrolery zdalne mają długi, wygodny, 5 metrowy przewód.
Tryb Class Compliant
Fireface UCX to pierwszy, w pełni profesjonalny interfejs audio, który może pracować w trybie sterowników Class Compliant.
Tryb
Class Compliant to standard, obsługiwany przez systemy operacyjne
Windows, Mac OSX i Linux. Nie potrzeba żadnych specjalnych sterowników,
urządzenie zostanie od razu wykryte po włączeniu trybu CC przyciskiem na
panelu przednim.
Tryb Class Compliant pozwala na podłączenie UCX do Apple iPad’a TM lub iPad’a 2!
iPad
to nie tylko atrakcyjna, przenośna platforma do tworzenia i nagrywania
muzyki, ale także zamknięty system sprzętowo-programowy pozbawiony
problemów ze sterownikami i dodatkowego sprzętu w stylu kart graficznych
czy sieciowych. Cechuje się stabilnością, dobrą wydajnością i łatwą
obsługą.
UCX dostarcza do iPad’a to, czego w nim zabrakło.
Profesjonalne analogowe złącza wejściowe i wyjściowe, znakomite
przedwzmacniacze mikrofonowe z korekcją, narzędzia dynamiczne, funkcję
AutoSet, profesjonalne symetryczne wyjścia liniowe i wyjście słuchawkowe
dużej mocy, które obsłuży słuchawki o wysokiej impedancji. Do tego
dochodzą: regulacja poziomów, pogłos, echo, odsłuch z zerową latencja,
na łączu cyfrowym przez USB bez ograniczeń w kwestii jakości, z
próbkowaniem do 96 kHz i rozdzielczością 24 bity.
UCX wnosi
jeszcze jedną specjalną funkcję: Urządzenie wykorzystuje własny zegar
synchronizacji w technologii SteadyClock, zamiast, skłonnego do jittera,
sygnału zegara USB. Wiele urządzeń pracujących na USB czerpie sygnał
zegara przy konwersji DA z pakietów danych USB, pracując w trybie slave
[tryb dostosowania], z porównywalnie dużymi wartościami jittera, bowiem
wiele z nich nie zapewnia aktywnej funkcji minimalizacji jittera. UCX
działa natomiast jako urządzenie master clock [tryb asynchroniczny],
podczas nagrywania i odtwarzania, dzięki czemu można uzyskać tą samą
jakość dźwięku pracując z iPadem jak i pod systemami Windows i Mac OSX.
Obsługiwane
wejścia i wyjścia. Po podłączeniu do iPada analogowe wejście
mikrofonowo/liniowe 1 działa z aplikacjami mono, wejścia 1 i 2 z
aplikacjami stereo [dual mono i stereo], a wszystkie 8 wejść analogowych
z programami obsługującymi 8 kanałów, takimi jak MultiTrack DAW i Music
Studio.
Do odtwarzania dźwięku wykorzystywane są analogowe
wyjścia 1 i 2 [w tym momencie, nie ma aplikacji obsługującej 8 kanałów
wyjściowych]. Sygnał wyjściowy 1/2 można powielić na wyjściach 7/8,
SPDIF i ADAT, i przetwarzać niezależnie
[głośność/korekcja/dynamika/powrót FX].
Łączenie i przetwarzanie
sygnału audio. UCX to potężne narzędzie także w trybie CC i można je
ustawić wstępnie za pomocą TotalMix FX pod kontrolą systemów
Windows/Mac. Obok aktualnej konfiguracji można z pamięci załadować do 6
wcześniej zachowanych ustawień konfiguracji, co pozwala szybko
przekonfigurować ustawienia bez podłączenia do komputera PC/Mac.
Sygnał
wejściowy przechodzi przez wszystkie aktywowane funkcje kanału
wejściowego TotalMix FX, mianowicie ustawienia, sekcję korekcji i
dynamiki, i jest przesyłany do iPad’a. Tak jak przy współpracy pod
systemami Windows i Mac, suwak input steruje bezpośrednio sygnałem dla
dowolnego wyjścia. Aktywna jest także regulacja FX send dla echa i
pogłosu. Sygnał wyjściowy z iPada przechodzi przez wszystkie aktywne
funkcje TotalMix FX dla wyjść sprzętowych, to znaczy ustawienia,
korekcję i sekcję dynamiki. Suwak z trzeciego rzędu służy do ustawienia
poziomu wyjściowego.
Jeśli podsumujemy to wszystko okaże się, że
Fireface UCX to nowy, niewielki interfejs marzeń, stworzony z dbałością o
każdy szczegół, i nowej jakości urządzenie do wszelkich zastosowań
studyjnych i koncertowych, zapewniające bezkompromisową jakość dźwięku,
stabilność i wyjątkowo niski poziom opóźnień!
Dane techniczne
Część analogowa
A/C, wejścia liniowe 5-8 na tylnym panelu:
Rozdzielczość A/C: 24 bity,
Stosunek sygnału do szumu [SNR]: 110 dB RMS nieważony, 113 dBA,
Odpowiedź częstotliwościowa przy 44,1 kHz, -0,5 dB: 6 Hz – 20,6 kHz,
Odpowiedź częstotliwościowa przy 96 kHz, -0,5 dB: 6 Hz – 45,3 kHz,
Odpowiedź częstotliwościowa przy 192 kHz, 1 dB: 5 Hz – 90 kHz,
THD: <-105 dB, < 0.0005 %,
THD+N: <-98 dB, <0,0012%,
Separacja kanałów: >110 dB,
Maksymalny poziom wejściowy: +19 dBu,
Wejścia: jack TRS 6,3 mm, symetryzowane elektronicznie,
Impedancja wejść: 10 kiloomów,
Czułość wejściowa przełączana pomiędzy Lo Gain, +4 dBu, -10 dBV,
Poziom wejściowy dla 0 dBFS Lo Gain: +19 dBu,
Poziom wejściowy dla 0 dBFS przy +4 dBu: +13 dBu,
Poziom wejściowy dla 0 dBFS przy -10 dBV: +2 dBV.
Wejścia liniowe 3-4 na panelu przednim
Jak A/C, jednak:
Maksymalny poziom wejściowy, Lo Gain 0 dB: Line +19 dBu, Inst +13 dBu,
Maksymalny poziom wejściowy, -10 dBV, Gain 12 dB: Line -7.5 dBu, Inst -13.5 dBu,
Poziom zadziałania LED CLIP: 0 dBFS,
Poziom zadziałania LED SIG: -60 dBFS.
Wejścia mikrofonowo-liniowe 1-2 na panelu przednim
Jak liniowe wejścia A/C 5-8, jednak:
Złącza: Neutrik XLR/TRS combo, symetryzowane elektronicznie,
Impedancja wejściowa: XLR 2 kiloomy, TRS 8 kiloomów symetrycznie,
Low Roll Off -0,5 dB: 18 Hz, -1 dB: 12 Hz,
Zakres regulacji wzmocnienia: 0 dB, +10 do +65 dBu,
Maksymalny poziom wejściowy XLR, wzmocnienie 0 dB: +10 dBu,
Maksymalny poziom wejściowy XLR, wzmocnienie 65 dB: -55 dBu,
Maksymalny poziom wejściowy TRS, wzmocnienie 0 dB: +21 dBu,
Maksymalny poziom wejściowy TRS, wzmocnienie 65 dB: -44 dBu,
Poziom zadziałania LED CLIP: 0 dBFS,
Poziom zadziałania LED SIG: -60 dBFS,
Część C/A, wyjścia liniowe 4-6 na panelu tylnym:
Rozdzielczość: 24 bity,
Zakres dynamiki: 111 dB, 113 dBA przy 44,1 kHz [bez wyciszenia],
Odpowiedź częstotliwościowa przy 44,1 kHz, -0,1 dB: 8 Hz – 20,4 kHz,
Odpowiedź częstotliwościowa przy 96 kHz, -0,5 dB: 6 Hz – 45 kHz,
Odpowiedź częstotliwościowa przy 192 kHz, -1 dB: 5 Hz – 90 kHz,
THD: <-100 dB, <0,001%,
THD+N: <-96 dB, <0,0015%,
Separacja kanałów: >110 dB,
Maksymalny poziom wyjściowy: +19 dBu,
Wyjścia: jack TRS 6,3 mm, symetryzowane przy użyciu serwo,
Impedancja wyjściowa: 75 omów,
Poziom wyjściowy przełączalny Hi Gain, +4 dBu, -10 dBV,
Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy Hi Gain: +19 dBu,
Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy +4 dBu: +13 dBu,
Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy -10 dBV: +2 dBV.
C/A – wyjścia Phones 7/8 na panelu przednim
Jak wyjścia C/A, jednak:
Złącza: jack TRS 6,3 mm, niesymetryczne,
Impedancja wyjściowa: 30 omów.
MIDI:
2 x MIDI we/wy przez przewód rozdzielający z dwoma 5-pinowymi gniazdami DIN,
Izolacja galwaniczna przez optoizolator wejściowy,
Tryb hi-speed: jitter i czas reakcji typowo poniżej 1 ms,
Oddzielne 128-bitowe kolejki FIFO dla wejścia i wyjścia.
Część cyfrowa:
Sygnał zegarowy: Internal, ADAT In, SPDIF In, Word Clock In.,
Low Jitter Design: <1 ns w trybie PLL, wszystkie wejścia,
Zegar wewnętrzny: jitter 800 ps, Random Spread Spectrum,
Ograniczenie jitteru zegara zewnętrznego: >30 dB [2,4 kHz],
Efektywny wpływ jitteru na konwersję A/C i C/A: niemal zerowy,
PLL zapewnia zerowy dropout nawet przy jitterze ponad 100 ns,
Digital Bitclock PLL dla bezproblemowego działania portu ADAT ze zmienną prędkością,
Obsługiwane częstotliwości próbkowania: 28 kHz do 200 kHz.
Wejścia cyfrowe
Word Clock:
BNC, bez terminacji [10 kiloomów],
Przełącznik dla terminacji wewnętrznej 75 omów,
Automatyczne wykrywanie prędkości Double/Quad i wewnętrzna konwersja na Single Speed,
SteadyClock zapewnia synchronizację z ultra niskim jitterem, nawet przy zmiennej prędkości,
Bez wpływu ze strony offsetu DC w sieci roboczej,
Signal Adaptation Circuit: odświeżanie sygnału przez auto-centrowanie i histerezy,
Ochrona przed nadmiernym napięciem,
Zakres poziomów: 1,0 Vpp – 5,6 Vpp,
Zakres Lock: 27 kHz – 200 kHz,
Jitter przy synchronizacji sygnałem wejściowym: < 1 ns,
Ograniczanie jitteru: >30 dB [2,4 kHz].
Optyczne ADAT:
1 x TOSLINK,
Standard: osiem 24-bitowych kanałów, maksymalnie 48 kHz,
Podwójna prędkość [S/MUX]: cztery 24-bitowe kanały, 96 kHz,
Parametry i specyfikacje
Typ
Rackmount
Liczba kanałów
Przedwzmacniacz
Zasilanie Phantom
Interfejs
ADAT
Interfejs MIDI
Word Clock
Kontrolery
Częstotliwość próbkowania
Wersja USB
AES / EBU
Możliwość zamontowania w racku
S/PDIF
USB
Tak
Ethernet
Wejścia narzędzia
Wejście mikrofonowe
Wejścia liniowe
Wyjście liniowe (Line-Out)
Wyjście słuchawkowe
Zawartość paczki
Manual, Software
Kraj pochodzenia
Chiny
Zalecane akcesoria
Ocena całkowita oparta o 4 recenzjach uzytkownika: