To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Grifn jest przeznaczony dla rowerzystów poszukujących jednego roweru, który potrafi wszystko.
- Niezależnie od tego, czy wyczynowo jeździsz po gładkim asfalcie, czy dojeżdżasz do pracy po ostrych żwirowych ścieżkach, Grifn to rower terenowy na każdą nawierzchnię.
- W projekcie połączyliśmy prędkość roweru szosowego z wygodą roweru szutrowego. Dzięki maksymalnemu prześwitowi opon wynoszącemu 38 mm (40 mm z 1 układem napędowym) będziesz mieć przyczepność na wiejskich drogach, a 32 mm pozwoli Ci zapewnić sobie miejsce w peletonie. Dodatkowo do roweru można podłączyć błotniki i dynamo, dzięki czemu możesz pojechać gdziekolwiek, nawet przy złej lub ciemnej pogodzie.
- Imię Grifn nawiązuje do mitycznego stworzenia gryfa, mitologicznego stworzenia symbolizującego panowanie nad niebem i ziemią. Dlatego Gryf króluje zarówno na asfalcie, jak i na szutrze. Geometria jest dostosowana do stylu jazdy, który najlepiej pasuje do zamierzonego zastosowania roweru i terenu. Zapewnia wystarczający komfort na długich dystansach, a rower jest wystarczająco agresywny, aby sprostać wyczynowym Gran Fondo.
- Krótko mówiąc, dzięki Grifn zasadniczo łamiemy zasadę N+1 dotyczącą posiadania roweru.
Technologie
Wewnętrzne prowadzenie dynama
- Widelec jest wyposażony w wewnętrzne prowadzenie linek do piasty z dynamem. Koniec z kłopotami z taśmą lub opaskami prowadzącymi kabel od piasty dynama do przedniego światła, ponieważ kabel jest teraz ładnie ukryty wewnątrz goleni widelca.
Ukryte punkty mocowania górnej rury
- Wpuszczane mocowania górnej rury w połączeniu z wpuszczaną osłoną umożliwiają ukryte punkty mocowania, gdy mocowania nie są używane. Brak wystającego łba śruby, który zaśmiecałby elegancko wyglądający profil górnej rury.
- W zestawie znajduje się przekładka, która wypełnia wgłębienie w przypadku korzystania z worka na rurę górną. Ta przekładka służy również jako uchwyt na pasek, dzięki czemu można przypiąć różne akcesoria do górnej rury.
Mocowania ramy zoptymalizowane pod kątem pakowania rowerów
- Rama ma różne mocowania na rurze dolnej, pod rurą dolną i rurze podsiodłowej. W zależności od modelu ramy mogą to być 2, 3 lub 4 mocowania. Dzięki tym uchwytom możesz dostosować konfigurację do sposobu użytkowania roweru: umieść butelki w połączeniu z torbą na ramę, użyj uchwytu narzędziowego w połączeniu z koszykiem na bidon. Spędziliśmy dużo czasu, aby określić optymalną pozycję tych mocowań na ramie, abyś mógł zoptymalizować swoją osobistą konfigurację.
Nagroda za Wzornictwo i Innowację 2022
- Jury jest zgodne: Gryf potrafi wszystko. „Jeśli Ridley miał na myśli jedno słowo, opracowując rower allroad Grifn, było to wszechstronność. Niezależnie od tego, czy są to szutrowe drogi, czy alpejskie przełęcze, z odpowiednimi oponami rower poradzi sobie ze wszystkim. Do tego dochodzi skromny, klasyczny wygląd Grifna” – tak podsumowało jury.
- Jesteśmy bardzo dumni, że otrzymaliśmy nagrodę Design & Innovation Award, Oscary branży rowerowej i outdoorowej.
Ridley Elite Carbon
- Producentem węgla jest światowy lider rynku: Toray. Japoński producent jest liderem w każdym aspekcie rozwoju technologii carbon i dostawcą absolutnie czołowych światowych marek w wielu branżach. W serii Elite używamy każdego rodzaju dostępnego węgla: 60T, 50T, 30T i 24T.
- Im wyższa „tona”, tym wyższa wytrzymałość włókien węglowych na rozciąganie i tym intensywniejszy jest rozwój i przetwarzanie. W przypadku 60T możesz potrzebować mniej warstw włókna węglowego, aby osiągnąć pożądaną sztywność, a także najlżejszy możliwy rower, ale jeśli zbudujesz całą ramę z 60T, będziesz mieć bardzo niewygodną i nadmiernie responsywną jazdę. Dlatego niezbędna jest mieszanka węgla 24T, 30T, 50T i 60T, ponieważ każde węgiel służy określonemu celowi, jakim jest idealne zrównoważenie sztywności, masy i komfortu.
- Unikalna mieszanka węgla w każdym rowerze zależy od jego przeznaczenia, np. wspinaczki, wytrzymałości itp. Ponadto każdy obszar każdej ramy wymaga własnej, unikalnej mieszanki w zależności od jej funkcji, takiej jak zapewnienie komfortu lub sztywności. To właśnie tutaj, w unikalnych kompozycjach węgla, Ridley robi różnicę!
- Ponieważ wszystkie profesjonalne zespoły jeżdżą na rowerach Ridley Elite Series – w tym Tim Wellens, Caleb Ewan czy Thomas De Gendt, oznacza to, że Twój rower będzie traktowany z taką samą opieką jak ich.
Zintegrowane tylne światło do prowadzenia przewodów
- Rama umożliwia poprowadzenie kabla tylnego światła wewnątrz górnej rury, skąd wyjdzie on w pobliżu rury podsiodłowej. Jednocześnie te porty kablowe są ładnie ukryte, więc gdy z nich nie korzystasz, prawie nie zauważysz ich na ramce.
Mocowania błotników
- Rama i widelec posiadają mocowania do montażu błotników, które chronią Cię przed deszczem i brudem na drodze. Błotniki sprawią, że Twój rower stanie się idealnym rowerem zimowym lub dojazdowym.
Specjalny prześwit na opony Kanzo
- Prześwit ramy na opony zależy od przeznaczenia i terenu, dla którego rama jest zaprojektowana. Rower szutrowy AllRoad przeznaczony jest do użytku mieszanego na drogach utwardzonych i nieutwardzonych. Rowery szutrowe przygodowe muszą być w stanie pokonać bardziej ekstremalny teren, ponieważ nigdy nie wiesz, jakie trasy napotkasz. Oznacza to, że różne ramy będą miały inny prześwit na opony.
Zoptymalizowana geometria Kanzo
- Geometria roweru musi wspierać zakres roweru. Geometria określa, jak rower będzie się prowadził i jak będzie reagował. Różne tereny, różne style jazdy wymagają innego prowadzenia. Dlatego Ridley opracował specjalną geometrię dla każdego modelu Kanzo. Rower szutrowy przygodowy potrzebuje stabilnej, dającej pewność geometrii, podczas gdy rower szutrowy aero musi reagować bezpośrednio na ruchy rowerzysty. Wybierz teren, korzystaj i wybierz rower, który najbardziej Ci odpowiada.